انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

انواع ترمو متر لیزری و تماسی دماسنج تماسی و دماسنج غیر تماسی یا لیزری

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 19 اسفند 1402
ترمو متر های تماسی و ترمو متر های لیزری یا ترمو متر های غیر تماسی ساخت شرکت Fluke Thrmometer آمریکا ترمومتر های تماسی و ترمومترهای لیزری یا ترمومتر های غیر تماسی ساخت شرکت Testo Thrmometer دماسنج های تماسی و دماسنج های غیر تماسی یا دماسنج لیزری ساخت شرکت ST Thrmometer
فروش انواع ترمو متر لیزری و تماسی، دماسنج تماسی و دماسنج غیر تماسی یا لیزری

احتراما به استحضار می‌رساند، فروشگاه مک ترونیک با بهره‌گیری از کادری مجرب و کارشناسان باسابقه آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی و ساخت تابلو های توزیع و تامین تجهیزات در برق صنعتی، روشنایی، سیم وکابل و ملزومات خطوط انتقال و همچنین تجهیزات ضدانفجار به صنایع گوناگون از قبیل نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، آب و فاضلاب ، خودروسازی و غیره میباشد.
دما از پارامترهای بسیار مهم در پروسه های صنعتی است . در حقیقت کمتر پروسه کنترلی بدون کنترل دما میتوان در نظر گرفت . این پارامتر معمولا در ایران با مقیاس درجه سانتیگراد اندازه گیری میگردد . و با توجه به رنج دمائی و نوع کاربرد از روشهای گوناگونی برای اندازه گیری آن استفاده میگردد .
این روشهای را میتوان به صورت تماسی و غیر تماسی دسته بندی کرد . روش تماسی در حقیقت از تماس یک سنسور که میتواند ترموکوپل یا ترمورزیستنس (PT100) باشد استفاده کرد . این روش اندازه گیری در مدلهای آنالوگ بیشتر به روش بیمتال یا Gas-filled که از یک حباب و لوله موئین درست شده است انجام میشود.
روش اندازه گیری غیر تماسی بیشتر بر اساس مقدار تابش فرسرخی که جسم هدف از خود به محیط ساطع میکند استفاده میشود این دماسنجها به پیرو متر یا ترمومتر تفنگی یا لیزی مشهور هستند . دلیل استفاده از واژه لیزری استفاده از باریکه نور لیزر برای مشخص شدن هدف میباشد .
برای اندازه گیری دما از شیوه های گوناگونی استفاده میشود در روشهای معمول شما نیاز به تماس مستقیم سنسور دمائی با سطح یا مورد نظر داشته اید ولی در روش اندازه گیری دما به صورت غیر تماسی در حقیقت از تشعشعاتی که از یک جسم داغ پراکنده میشود که معمولا در ناحیه مادن قرمز میباشد استفاده کرده و با مکانیزمهای مختلف این تشعشعات را اندازه گیری کرده و بر حسب دما کالیبره میکنند
ترمومتر های غیر تماسی مادون قرمز از وسائل اندازه گیری پارامتر مهم دما در صنعت بسیار پر کاربرد میباشد .در بیشتر مدلها از اشعه لیزر جهت مشخص کردن هدف و محدوده ای که دما اندازه گیر میشود استفاده میکنند و از این رو به ترمومتر لیزری نیز مشهور هستند . در انتخاب این ترمومتر های چندین فاکتور از جمله رنج اندازه گیری و نسبت بین فاصله از هدف به محدوده ای که ترمومتر سنس میکند مهم میباشد . از نکات دیگری در انتخاب این تجهیزات دقت در دماسنجی و همچنین انتخاب بین مدلهای دستی یا Handheld و پرتابل و مدل ثابت یا و نصبی است .رنج دمائی برخی مدلهای این نمونه دماسنجها تا بیش از 2000 درجه را میتواند اندازه گیری کند .
ترمو متر های تماسی و ترمو متر های لیزری یا ترمو متر های غیر تماسی ساخت شرکت Fluke Thrmometer آمریکا
ترمومتر های تماسی و ترمومترهای لیزری یا ترمومتر های غیر تماسی ساخت شرکت Testo Thrmometer
دماسنج های تماسی و دماسنج های غیر تماسی یا دماسنج لیزری ساخت شرکت ST Thrmometer
ترمو متر های تماسی و ترمو متر های لیزری یا ترمو متر های اینفرارد Infrared Thermometer ساخت شرکت AZ
ترمومتر های تماسی و ترمو مترهای لیزری یا ترمومتر های اینفرارد Infrared Thermometer ساخت شرکت Ebro آلمان
ترمومتر های تماسی و ترمو مترهای لیزری یا ترمومتر های اینفرارد Infrared Thermometer ساخت شرکت TES

ترمومتر اینفرارد
ترمومترلیزری
آگهی دهنده
علی طهرانی
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : لاله زار شمالی کوچه گل پرور پلاک 14 ساختمان ثمین واحد21
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 628761
بازدید : 1601
دسته بندی : خدمات صنعتي
آگهی دهنده
علی طهرانی
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : لاله زار شمالی کوچه گل پرور پلاک 14 ساختمان ثمین واحد21
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com