انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید اینترنتی گن لاغری زنانه اسلیم لیفت با گارانتی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
خرید گن لاغری زنانه اسلیم لیفت Slim Lift درجه یک با گارانتی تحویل کالا و قیمت عالی که به مناسبت افتتاح فروشگاه اینترنتی گم های لاغری اسلیم فیت به شما مشتری عزیز تقدیم می گردد . اکثر خانم ها از فریم بدن خود به دلیل چاقی رضایتی ندارند ولی دیگر نگران بد فرم شدن بدن خود نباشید. با خرید گن لاغری زنانه اسلیم لیف بدنی خوش فرم و زیبا خواهید داشت و مانند بازیگران مشهور که همیشه آرزوی بدن های خوش فرم آن ها را داشتید خواهید شد.

استفاده آسان و راحت از گن های لاغری زنانه باعث محبوبیت آن ها در بین خانم ها شده است با پوشیدن این گن شکل بدن و هیکلتان را تغییر خواهید داد . انقلابی بزرگ در باریک کردن بدن و بالا کشیدن چربی های افتاده که بر اثر چاقی و یا پس از زایمان ایجاد شده بوجود می آورد. نحوه تولید این محصول به روشهای پیچیده ای برمی گردد که در سفت کردن عضلات و شکل دادن به بدن مؤثرند و در عین حال راحتی و آسایش را هنگام به تن داشتن برایتان به ارمغان می آورند. خرید گن لاغری زنانه را با فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا محصولی درجه یک و با کیفیت بالا تحویل بگیرید.

استفاده از الیاف مرغوب و درجه یک در تولید گن لاغری زنانه اسلیم لیفت موجب تولید محصولی با کیفیت عالی شده که رضایت شما مشتری عزیز را جلب خواهد کرد در دوخت این گن از هیچ سیم یا فنری استفاده نشده است تا شما هیچ فشاری را روی بدنتان احساس نکنید.بلندی آن از زیر خط سیـــنه تا بالای زانو است تا تمام مناطقی که بیشترین درصد تجمع چربی و چاقی را دارند، در بر بگیرد. با خرید گن لاغری زنانه اسلیم لیفت در مجالس و مهمانی ها نظر همه را به خود جلب خواهید کرد.



ویژگی های گن لاغری زنانه اسلیم لیفت:

نا مشخص بودن گن بعد از پوشیدن لباس
استفاده راحت و آسان برای تمام سنین
با سایز بندی متنوع و مختلف حتی برای شما
بسیار محکم و با دوام
عمر بالا و مقاوم در برابر سایش
تهیه شده از پارچه کشی منحصر به فرد

مژده به خانم هایی که از چاقی و فرم شکم خود رنج می برند. گن لاغری زنانه اسلیم لیفت رسید با خرید گن لاغری Slim Lift زنانه اعتماد به نفش خود را باز خواهید گشت و لباس های مجلسی که آرزوی پوشیدن آن را داشید زیبایی شما را دو چندان می کند.

ساعت کشور تایوان

مناسب برای تمام خانم ها در هر سنین

چربی های انباشه شده در شکم و پهلو ها را محو کنید

پرداخت هزینه بعد از دریافت کالا درب منزل

بدون هیچ عوارض جانبی برای بدن
مشتریان ارجمند از اینکه فروشگاه اینترنتی ما را جهت خرید کالای خود انتخاب نموده اید کمال تشکر را داریم.فروشگاه اینترنتی بانومارکت افتخار دارد در طی پنچ سال ارائه خدمات در زمینه های مختلف لوازم آرایشی بهداشتی و انواع خدمات زیبایی ، کالاهای شرکت را با قیمتهای مناسب و با کیفیتی درخور مشتریان با هزینه ارسال رایگان درب منازل و یا محل کار ایشان در سریع ترین زمان ممکن عرضه کند. امید است که خریداران عزیز از تلاش همکاران شرکت و خرید خود راضی باشند.
مشتریان عزیز می توانند جهت مشاوره و خرید کالای موردنظر خود با شماره تماس های زیر در ارتباط باشند تا همکاران و مسئولان فروش پاسخگوی ایشان باشند.
09125773674
09199921152
09199924635
برای بازدید از سایت فروشگاه و دیدن دیگر محصولات فروشگاه به وب سایت بانومارکت مراجعه فرمایید:
www.banoomarket.com
آگهی دهنده
بانو مارکت
  • قیمت : 55000 تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارسال رایگان به تمام نقاط - تهران , البرز , گیلان از طریق پیک – سایر استان ها از طریق پست پیشتاز طی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 630531
بازدید : 1229
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
بانو مارکت
  • قیمت : 55000 تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارسال رایگان به تمام نقاط - تهران , البرز , گیلان از طریق پیک – سایر استان ها از طریق پست پیشتاز طی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com