انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش دستگاه الکترو سرجری -- آرون تجهیز

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش ویژه حرفه ای ترین دستگا های الکترو سرجری (RF)
دستگاه rf نوعی دستگاه الکتروسرجری یا دستگاه الکتروکوتر با فرکانس بالا، رادیوفرکانسی است که به علت مکانیسم خاص در برداشت ضایعات و کیفیت بسیار بالای آن جراحی انواع ضایعات پوستی را بدون اسکار انجام می دهد.
×××
دستگاه RF جهت کلیه جراحیها و عملهای زیبایی از جمله:جراحی پلاستیک وزیبایی ,جراحیهای دندانپزشکی ,ENT ,جراحیهای کوچک مثل ختنه و برداشتن خال و زگیل و کک و مک و... مناسب میباشد.

کاربردهای این دستگاه در جراحی زیبایی پوست متنوع است از جمله برداشتن خال های سطحی و برجسته پوستی ، کک و مک ، تگ های پوستی ، زگیل و میلیا برش های پوستی برای ضایعات مختلف پوستی

مزایای رادیو فرکانسی واقعی کدام است؟

به دلیل مزیت متوقف شدن امواج رادیوفرکونسی در سلولهای سطحی و در عمق چند آنگستروم (که در اثر امواج دهیدراته شده اند و مثل مو و بافتهای خشک دیگر امواج را از خود عبور نمیدهند ) ؛ نتایج مثبت زیر به دست میآید:

1-به علت نرسیدن موج به لایه های زیرین پوست مثل لایه بازال اختمال اسکار یا هیپو یا هیپرپیگمانتاسیون به شدت کاهش می یابد.

2- کار بر روی پوست بسیار راحت و لذت بخش و با کمترین درد همراه است.


. مزایای استفاده از چاقوی برش الکتریکی نسبت به یک چاقوی برش مکانیکی ، یکی امکان انعقاد هم زمان با برش و دیگری جلوگیری از پراکنده شدن سلولهای بیمار به بافتهای اطراف است که مزیت بزرگی به شمار می آید. این وسیله در ابتدا فقط برای عمل انعقاد بافت جهت جلوگیری از خونریزی مورد استفاده قرار می گرفت، ولی در حال حاضر جهت برش بافت یا برش و انعقاد هم زمان مورد استفاده قرار می گیرد. در برش الکتریکی ، جریانی از بدن بیمار عبور نمی کند، بلکه نوک پروب از طریق عبور یک جریان الکتریکی از سیم با مقاومت بالا گرم می شود سپس گرمای انتقال یافته از نوک پروب به بافت ، باعث برش یا انعقاد آن می شود که به شکل پروب مورد استفاده بستگی دارد. الکتروکوتر یا یا برش دهنده الکتریکی از یک پروب یا تیغه الکتریکی جهت برش بافت و انعقاد آن برای کنترل خونریزی بطور همزمان استفاده می کند. بیشترین کاربرد آن در کنترل و جلوگیری از خونریزی حین اعمال جراحی چشم، صورت، جراحی پلاستیک و ترمیمی است. جلوگیری از خونریزی حین عمل جراحی علاوه بر آنکه برای بیمار امری ضروری وحیاتی است، به جراح امکان می دهدتا ساختارهای بافت تحت عمل را براحتی مشاهده نماید. الکتروکوترهای خاص در جراحی های پوست و زنان مورد استفاده قرار می گیرند. در این واحدها ، از گرما برای برش بافت استفاده می شود. هنگامیکه گرما از طریق پروب گرمایی جهت برش یا انعقاد به بافت اعمال می شود

ارسال رایگان به سراسر کشور
آگهی دهنده
شرکت مهندسی آرون تجهیز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 632299
بازدید : 2336
دسته بندی : تجهيزات پزشكي آزمايشگاهي
آگهی دهنده
شرکت مهندسی آرون تجهیز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com