انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه دورکننده موش دستگاه دفع کننده سوسک دفع جیرجیرک مدل UAW968 آمریکایی

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 7 اسفند 1402
شرکت پارس الکترونیک ( دفتر شهرک غرب )
بزرگترین ارائه دهنده و وارد کننده تجهیزات و دستگاههای الکترونیکی دفع حیوانات ، جوندگان ، حشرات و پرندگان مزاحم با تکنولوژی التراسونیک ( ultrasonic ) و یا الکترومغناطیس Electromagnetic ساخت کشور تایوان – تحت لیسانس آمریکا
- بدون نیاز به استفاده از سم و آلودگی و یا راهکارهای سنتی نظیر چسب موش و تله موش - تاثیر گذاری دائم و ماندگار
- مصرف برق کم – زیبایی دستگاه
- مقرون به صرفه بودن هزینه و عدم نیاز به تکرار هزینه
- قابلیت فراری دادن حیوانات موذی بدون آسیب رسانی به آنها - عدم نیاز به سم و کشتن حیوانات موذی و جلوگیری از آلودگی های محیطی، ایجاد مسمومیت و بوی تعفن ناشی از تجزیه اجساد حیوانات موذی
- منطبق بر معروفترین استانداردهای بین المللی، اروپایی و آمریکایی
- بدون ایجاد تاثیر منفی بر حیوانات خانگی و یا ساکنین
- بدون ایجاد تداخل با دیگر تجهیزات برقی و یا الکترونیکی و یا ایجاد تاثیر منفی بر سلامت انسان
- دارای 2 سال گارانتی تعمیر، 6 ماه گارانتی تعویض و یک ماه گارانتی رضایت مشتری ( در صورت عدم رضایت مشتری، خریدار می تواند به مدت یک ماه از تاریخ خرید، دستگاه را عودت نموده و مبلغ پرداختی خود را دریافت نماید).
دستگاههای پیشنهادی ما راهکاری مناسب جهت فراری دادن انواع موش، رت، سوسک، سوسک حمام، جیرجیرک می باشند.
معرفی دستگاه مدل UAW968
دستگاه UAW968 براساس ایجاد امواج فراصوتی به صورت اتومات و هوشمند امواج فراصوتی را در محدوده فرکانسی بین KHZ 20 الی KHZ 27 و با شدت صوتی 130 دسی بل تولید می کند . این امواج به صورت اتوماتیک، هوشمند و پله ای درمحدوده فرکانسی فوق الذکر تغییر خواهند کرد. این تغییر صدای خروجی دستگاه باعث می شود تا سیستم شنوایی و عصبی حیوانات موذی با صدای تولید شده سازگار نشود . صدای ایجادشده توسط این دستگاه اگرچه فراری دهنده حیوانات موذی می باشد لکن توسط گوش انسان قابل شنیدن نیست . این دستگاه اساسا جهت فراری دادن انواع موشها ، سوسکها طراحی شده است البته برروی دیگر حشرات و جانوران موذی نیز تاثیرگذار می باشد. این دستگاه به صورت موثر در فضای تقریبی 350 الی 400 متر مربع(معادل 3500 الی 4000 متر مکعب ) تاثیر گذار است .
از این دستگاه می توان در فروشگاه ، انبار ، ادارات ، کارگاه ، محل های تجاری ، هتل ها ، رستورانها ، قنادی ها ، کارخانجات و محیط های صنعتی ، کارخانجات تولید مواد غذایی ، داروسازی ها ، آشپزخانه های صنعتی ، اماکن عمومی ، محیط نظامی استفاده کرد .
بعد از به برق زدن UAW968 شما متوجه یک LED قرمز کوچک در صفحه اصلی می شوید که نشان دهنده کارکرد صحیح این دستگاه می باشد. اجازه دهید برای کنترل این آلودگی UAW968یکسان به صورت شبانه روز کار کند.
طی2 تا 4 هفته اول زمان تاثیر گزاری دستگاه تکمیل خواهد شد . در این مدت ممکن است ( در کمتر از 10 درصد مواقع ) به دلیل تاثیر گزاری دستگاه و خروج حیوانات موذی از لانه هایشان به منظور تغییر محل سکونت زندگی شان ، تعداد حیوانات موذی دیده شده حتی بیشتر از قبل باشد . البته پس از گذشت این زمان شما باید از مزاحمت جوندگان و حیوانات موذی خلاص (رها) شده باشید.

آدرس : تهران– فلکه دوم صادقیه - مجتمع تجاری اداری گلدیس - طبقه 8 اداری - واحد 809

تلفن : 22341681- 44288658- 44288238- 22341586- 021

ایمیل : parselectronic.co@gmail.com

وب سایت : www.pars-electronic.com
آگهی دهنده
شرکت پارس الکترونیک (دفتر شهرک غرب)
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 633822
بازدید : 2518
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
شرکت پارس الکترونیک (دفتر شهرک غرب)
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com