انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

گروه صنعتی دی در(تولیدکننده درب های اتوماتیک)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
درب های اتوماتیک

گروه صنعتی دی در ، تولیدکننده تیغه کرکره برقی و وارد کننده تمامی اجزاء و متعلقات انواع درب های اتوماتیک می باشد. این شرکت با چندین سال فعالیت در زمینه ی آلومینیوم، فعالیت رسمی خود را در تولید تیغه های کرکره برقی با هدف پاسخگویی به بخشی از نیاز کشور به درب های اتوماتیک از سال 85 آغاز نمود و افتخار دارد در این سال ها به سراسر ایران به همکاران عزیز تیغه و موتور کرکره برقی توزیع نموده است و ماندگاری مشتریان گویای کیفیت عرضه و محصولات این شرکت می باشد.
۱- تولید انواع تیغه های آلومینیومی در سایز های ۶۰ – ۸۰ -۱۰۰ جهت انواع درب های اتوماتیک ( کرکره برقی فروشگاهی – کرکره برقی نیمه صنعتی ، کرکره برقی صنعتی و کرکره برقی پارکینگی(
۲- تولید انواع ریل های جانبی (آلومینیومی و آهنی) در سایز های ۶۰ – ۱۰۰ متناسب با تیغه های تولیدی.
۳- تولید انواع کپس جهت تیغه های کرکره برقی در تمامی سایزها.
۴- تولید انواع اند کپ در سایز ها گوناگون جهت انواع شفت های مصرفی در درب های اتوماتیک

واردات انواع موتور های کرکره برقی از قبیل موتورهای توبلار و ساید صنعتی در برند های مطرح جهان با ارائه گارانتی تعویض دو ساله.

گروه صنعتی دی در با سابقه درخشان در زمینه ارائه انواع درب های اتوماتیک فروشگاهی ، پارکینگی ، صنعتی و پنجره ای افتخار دارد جهت تامین نیازمشتریان خود و همکاران محترم گامی در جهت پیشرفت و تعالی صنعتی کشورمان در زمینه اتو ماسیون صنعتی و ساختمانی بردارد. این شرکت با دارا بودن کادری متخصص و توانمند ، آمادگی خود را جهت فروش و نصب تخصصی انواع کرکره برقی به سراسر ایران اعلام میدارد.
آگهی دهنده
حسن سمیعی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 641962
بازدید : 1414
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
حسن سمیعی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com