انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اموزش غواص حرفه ای divemaster - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
دایو مستر Divemaster

اگر به حرفه ای شدن در این رشته مي انديشيد ، اگر در انديشه ان هستيد تا قدم در مسيري جديتر گذاشته و در امدي از سرگرمي تان نيز كسب كنيد و در نهایت اگر قصد داريد تا مربي غواصي شويد و يا حتي غواصي از سيستمهای ديگر مي باشيد و مایل به ادامه راه و شخصيت جديد حرفه ای خود با سيستم PADI هستيد ، دريافت درجه دایو مستر كه نخستين مرحله از اموزشهای حرفه ای غواصي است تنها پل ارتباطي شما و ضامن موفقيتتان در مسيري مي باشد كه در پيش رو خواهيد داشت.

در این دوره شما فرصت انرا خواهيد داشت تا راهكارهای حرفه ای/تجاري غواصي و نكات فني/تخصصي این رشته را در يك دایو سنتر فعال با استانداردهای بين المللي ان اموخته و در كنار يكي از مربيان PADI نحوه اموزش دوره های مختلف غواصي را از نزديك مشاهده و نحوه سرويس دهي به مشتريان را فرا بگيريد. همچنين موارد تئوري كه اصول بنيادين علم غواصي را تشكيل داده اند نيز در این دوره تدريس شده كه شما را برای ورود به دنيای مربيگري غواصي و شركت در دوره های اموزش مربي غواصي اماده مي سازد.

فراموش نكنيد ! تنها ضامن موفقيت شما در دوره های مربيگري غواصي ، كيفيت و روش اموزش شما در دوره دایو مستري است.

پس همين امروز با شركت در دوره های اموزش غواصي مركز ما تحت به روز ترين استاندارد اموزشي از مبتدي تا حرفه ای غواصي را بصورت اسان . ایمن و ارزان ياد بگيريد و موفق به دريافت شناخته شده ترين و معتبرترين گواهينامه بين المللي غواصي تفريحي از انجمن مربيان حرفه ای غواصي( PADI ) كه در بيش از 186 كشور دنيا معتبر است شويد

این دوره ها با ارائه بالاترين سطح كيفيت و بهترين خدمات با استفاده از اساتيد مجرب و متبحر و نيز بهره گيري از تجهيزات و لوازم كارامد برگزار مي گردد .

مركز غواصي بين المللي مارينا مجهزترين مركز اموزش غواصي در تهران مي باشد كه دارای كليه امكانات اموزشي و كمك اموزشي از جمله (كتاب های اموزشي فارسي . بيمه حوادث غواصي . پذيرایي در روزهای اموزش . كلاس درسي مجزا . ويدئو پروژكتور. رایانه همراه . اینترنت . پوستر های اموزشي . كلاس كمك های اوليه مجزا . مانكن CPR به همراه گاید الكترونيكي. مانكن اعضای بدن . كيت و كپسول اكسيژن و بهره گيري از استخر اموزشي جهت تمرينات استخري مي باشد .

همچنين در این مركز دوره های تخصصي غواصي برگزار مي گردد كه شامل :
اموزش امداد و كمكهای اوليه . غواصي با هوای غني شده . غواصي در شب . غواصي عميق . غواصي در كشتي های مغروق . عكاسي ديجيتال در زير اب . جهت يابي و ناوبري در غواصي . جستجو و بازيابي . درغواصي . حفاظت از محيط زيست دريایي . مهارت در كنترل شناوري . حفاظت از مرجان ها .

مركز غواصي بين المللي مارينا شماره ثبت 411955
با مجوز رسمي از سازمان بنادر و دريانوردي ایران
فدراسيون نجات غريق و غواصي جمهوري اسلامي ایران

با ما تماس بگيريد و يا يا برای كسب اطلاعات بيشتر به سایت ما مراجعه كنيد.
تلفن : 66945467
همراه : 09191082095
ایميل : Info@IranMarina.com
www.IranMarina.com



آگهی دهنده
مرکز غواصی بین المللی مارین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 670349
بازدید : 1395
دسته بندی : ورزش
آگهی دهنده
مرکز غواصی بین المللی مارین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com