انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی و اجرای رستوران معلق در تمام کشور - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
قابل توجه مراكز تفريحي ، گردشگري ، توريستي ، سرمايه گذاران ، هتل هاو رستورانهاي بزرگ ، انبوه سازان و پيمانكاران و...
شركت پاسارگاد طراح و مجري رستوران معلق در سراسر ايران اماده همكاري در زمينه تجهيز و برپايي رستوان معلق مي باشد.اين شركت بعنوان دومين سازنده رستوران معلق در جهان ، كليه سازه هاي رستوران و وسايل داخل ان را به مدت 10 سال تضمين مي كند.
درامدرستوران معلق بسيار عالي است.هيچ رستوراني به اندازه رستوران معلق نمي تواند جذاب باشد.
ساخت و تجهيز اين رستوران (600 الي 700 هزار دلار-890 ميليون تومان الي 1 ميليارد تومان است
يكي از مزاياي كه رستوران معلق نسبت به رستورانهاي معمولي دارد ، عدم نياز تجهيز بسيار زياد و اشپزخانه مي باشد.در صورتي كه مالك بخواهد محل رستوران خود را تغيير بدهد براحتي اين كار امكان پذير مي باشد.حداقل فضا براي مجموعه رستورانهاي معلق 500 متر مربع است.رستورانهاي معلق يا اسماني براي افرادي كه خواهان صرف غذا به همراه هيجان هستند بسيار مناسب است.تاكنون بيش از 10 رستوران اسماني در شهرهاي مختلف جهان افتتاح شده است نحوه كار اين رستوران ها به اين ترتيب است كه محفظه رستوران در سطح زمين قرار مي گيرد و توسط قرقره هاي مكانيكي و بالا برنده ها به سوي بالا به حركت در مي ايد و تا ارتفاع 50 تا 100 متر از سطح زمين ثابت مي گردد. اين حركت به سرعت انجام مي گيرد و در مدت 2 دقيقه مهمانان بر فراز اسمان خواهند بود. در اين رستوران امكان پخش موسيقي وجود دارد و نور پردازي شبانگاهي نيز بر جذابيت هاي موضوع خواهد افزود.
صندلي هاي اين نوع رستوران كاملا ايمن بوده و مهمانان با كمربندهااي محكم به صندلي ها بسته مي شوند.صندلي ها تا 180 درجه امكان چرخش دارند.بشقاب ، چنگال ، قاشقها بنحوي تعبيه شده اند كه كاملا روي ميز ثابت مي مانند.و از بالا به پايين پرتاب نمي شوند.معمولا اين رستورانها از صبح تا شب اماده پذيرايي از مهمانان هستند.صبحانه ، نهار ، شام و صرف چاي و قهوه ، مهماني هاي رسمي و عروسي و حتي دسترسي به سراشپز ، مهماندار و اينترنت نيز در اين رستورانها مهيا شده است.
از ويژگي هاي ممتاز اين رستورانها وجود دستگاههاي سرمايشي و گرمايشي ، تلوزيون ، دسترسي به اينترنت و تلفن و ديگر وسايل راحتي ميهمانان فراهم شده است.وزن كل ميز در اين رستورانها از 7 تا 10 تن متفاوت است.قابليت چرخش 180 درجه دارد و يك جرثقيل 120 تني كه داراي پنج بازو است اين رستوران ها را بالا مي برد.هزينه ميهمانان در اين رستوران متغير است و عملا بستگي به سفارش نوع غذا دارد.خاويار ، ماهي سالمون ، سالاداوكا ، كباب و استيك گوشت با بهترين ادويه و زعفران از غذاهاي لوكس و رايج در اين قبيل رستورانها است.
رستوران پيشنهادي اين طرح داراي يك اشپزخانه و دفاتر مديريت روي زمين بوده و شامل محموطه جهت نصب تجهيزات بالابرنده ، محلي براي استقرار ميز سرو غذا و تاسيسات جانبي و... مي باشد.
از جمله شهرهايي كه اين قبيل رستورانه را دارند مي توان امينيز فرانسه ، بارسولنا ، بروكسل ، بوداپست ، دوبي ، هلسينكي ، لاس وگاس ، لندن ، سوفيا ، ژوهانسبورگ و تورنتو اشاره كرد.
نرخ بازده داخلي 50% و دوره بازگشت سرمايه 2 سال و 10 ماه تقريب زده مي شود و حداقل متراژ زمين 500 متر است.
استقبال فراوان و جذب توريست رستورانهاي معلق در همه جاي جهان مورد توجه قرار گرفته است. حتي به گزارش ايسنا ، زماني كه عربستان رستوران معلق را افتتاح كرد ، گردشگران را بسوي جده كشاند و با هتلهاي اين شهر به رقابت پرداخت.
رستوران معلق را مي توان توسط 3 روش (سازه طراحی شده -جرٍقيل-تاور كرين) بلند كرد.قابل ذكر است كه سازه طراحی شده از جنس تاور مطمئن تر و اقتصادي تر از جرثقيل است و هزينه پايين و سوداوري بيشتر و مقاومت و ضريب اطمينان بالايي دارد.
هزينه ساخت ، حمل و نقل و اجرا سازه بلند كننده و سازه رستوران معلق و هزينه حمل و نقل و اموزش كاركنان و... 900 ميليون تومان است.رستوران معلق فقط در راستاي عمود بالا و پايين مي رود.و حركت جانبي ندارد.دو نوع رستوران معلق جلسه اي و لژدار وجود دارد. رستوران طراحی شده 35 نفر ظرفيت دارد.
منطقه ازاد كيش از اين نوع رستوران معق حمايت مي كند و اگر كسي رستوران معلق را در كيش راه اندازي كند:
1-زميني در جنوب كيش در اختيار ان مي گذارد.
2-از ماليات معاف مي شود.
3-تمام مجوزهاي مربوط به ان را صادر مي كند. و همچنين منطقه ازاد تجاري بندر انزلي نيز حمايتهاي خود را از راه اندازي رستوران معلق در ان مكان عنوان كرده. اين يك فرصت ويژه براي سرمايه گذاران مي باشد و سرمايه گذاران مي توانند صاحب يكي از رستورانهاي توريستي و بكر با درامد ماهيانه 150 ميليون تومان بشوند.
آگهی دهنده
آرش موسوی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 673335
بازدید : 754
دسته بندی : ويلا
آگهی دهنده
آرش موسوی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com