انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فوم رول فوم سایلنت فوم پارکت - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شركت توليدي صنعتي راك فوم اولين و بزرگترين توليد كننده رول فوم پلي اتيلن و EVA در ايران با نام تجاري راك فوم مي باشد.
مشخصات رول فوم هاي راك فوم:
رول فوم هاي راك فوم از ضخامت 1ميل به بالا توليد مي شود. طول اين رول ها به صورت استاندارد 50متري ، 100 متري ، 150متري و200متري بوده و با توجه به نياز مشتريان گرامي در متراژهاي مختلف قابل توليد و عرضه مي باشد.
عرض رول فوم هاي راك فوم به صورت استاندارد بين المللي 150 سانتي متر بوده كه با توجه به درخواست مشتريان عزيز قابل تغيير و توليد و عرضه مي باشد.
در كليه رول فوم هاي توليدي شركت راك فوم برند راك فوم نشان اطمينان و كيفيت بوده و ان رول فوم را ضمانت مي نمايد.رول فوم هاي راك فوم در رنگ هاي سفيد و مشكي توليد شده و بر طبق درخواست مصرف كنندگان عزيز در رنگبندي هاي متفاوت قابل توليد و عرضه مي باشد.رول فوم هاي راك فوم در صنايع كفاشي ، سراجي ، واشر سازي و خودرو سازي استفاده مداوم و مستمر داشته و قابليت لمينت با انواع پارچه ، چرم ، نايلون و الومينيوم متالايز را نيز داراست. رول فوم هاي راك فوم با توجه به خاصيت وكيوم فرمينگ خود در صنايع خودرو سازي جايگاه ويژه اي داشته است. به طوريكه از قطعات اصلي تزييني خودرو به شمار مي رود.از محصولات توليد شده توسط رول فوم هاي شركت راك فوم به كفي اسفنجي پرايد ، افتاب گير پرايد و عايق ضد اب و جعبه جك انواع خودرو اشاره كرد.يكي از مواد اوليه اصلي و حياتي تشكيل دهنده صنعت كفش لايه هاي تقويتي ان بوده كه متشكل از رول فوم مي باشد.به اين نحو كه رول فوم هاي توليدي به صورت خام و لمينت شده با چرم ، پارچه سوزني و تكسون قسمت رويه و كفي كفش و تخته صندل را تشكيل مي دهد.در صنايع سراجي به عنوان لايه هاي تقويتي نگه دارنده و جدا كننده كيف و همچنين چمدان مي با شد كه يكي از مواد اوليه اصلي توليد كيف مي باشد.
رول فوم هاي راك فوم را با توجه به خاصيت لمينت با الومينيوم متالايز و نايلون به عنوان واشر انواع قوطي ها و بطري هاي مايع مواد شوينده و شيمايي نيز استفاده مي شود.
از مزاياي رول فوم هاي راك فوم مي توان به خاصيت اج دار كردن ان اشاره كرد كه با دستگاه لمينت حرارتي به صورت خام و با نايلون اجدار شده و در توليد دمپايي هاي هتلي ، حمامي و ابري مورد استفاده قرار مي گيرد.
از مصارف بزرگ ديگر رول فوم راك فوم استفاده از ان در زير انواع پارکت و ديواركوب بوده كه باعث عايق گرما و سرما وجلوگيري از هرگونه اسيب ديدگي پارکت مي شود.
رول فوم هاي سایلنت راك فوم با ضخامت 2 ميل و با عرض 120 و 150 سانتي متر قابل توليد و عرضه مي باشد.
با توجه به نوع ضخامت و همچنين انعطاف پذيري و دانسيته اين رول فوم قابليت استفاده در عايق انواع لوله و عايق حرارتي نيز امكان پذير است.
از مزاياي اين محصول مي توان به پشت چسب دار شدن ان اشاره كرد كه باعث صرفه جويي در وقت و زمان و سهولت در استفاده ان مي گردد.
همچنين با يد خاطرنشان كرد شركت توليدي صنعتي راك فوم به عنوان بزرگترين تامين كننده رول فوم در ساخت چمدان هاي نيز مي باشد.

شماره هاي تماس:

تلفن : 02188824059-02188823751
فكس : 02188823255

همراه ۱ : ۰۹۱۲۶۲۷۹۴۴۱
همراه ۲ : ۰۹۱۲۳۸۹۳۹۰۰

سايت:www.rock-foam.com
ايميل:.info@rockfoam.ir



آگهی دهنده
راک فوم
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران , خیابان مطهری , خیابان قائم مقام فراهانی , کوچه 26 پلاک 10 , واحد 19
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 682737
بازدید : 2846
دسته بندی : تزيينات
آگهی دهنده
راک فوم
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران , خیابان مطهری , خیابان قائم مقام فراهانی , کوچه 26 پلاک 10 , واحد 19
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com