انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش مدل سه بعدی منبت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش فایل های Stl ، منبت کاری ، حجاری

ewoodstl بزرگترین فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده طرح های سه بعدی (3D) منبت کاری و حجاری در ایران می باشد.

این فروشگاه شامل بیش از هزاران طرح سه بعدی با کیفیت بسیار بالا با فرمت Stl جهت استفاده در ماشین های فرز CNC چوب و سنگ می باشد.


فروشگاه اینترنتی E Wood Stl مفتخر است به عنوان بزرگترین سایت طراحی و فروش طرح های سه بعدی ( 3D ) منبت چوب و سنگ در ایران خدمتی در جهت پیشبرد صنعت چوب و دکوراسیون در سطح ایران و حتی خاورمیانه انجام دهد .

محصولات این فروشگاه شامل بیش از هزاران طرح سه بعدی ( 3D ) با کیفیت بسیار بالا و با فرمت Stl ، جهت ساخت در ماشین های CNC چوب و سنگ ، که قابلیت استفاده در کلیه نرم افزارهای CAD/CAM را دارا می باشد .

طرح های موجود در این فروشگاه به دلیل طراحی شدن با نرم افزار های طراحی حرفه ای ، دارای کیفیت بسیار بالا و فوق العاده ای بوده نسبت به فایل های حاصل از دستگاه های اُپتیک می باشد .

این فروشگاه شامل طرح های محصولات چوب و منبت کاری در صنعت مبلمان ، میز و صندلی ، دکوراسیون ، کنسول ، انواع قاب آینه و ... است و در صنایع ساختمان و نمای ساختمان شامل ستون ها ، سرستون ها ، پنل های دیواری و سقفی ، شومینه و ... می باشد .

امروزه با استفاده از دستگاه های CNC این صنعت پیشرفت چشمگیری داشته ، تا جایی که تولید انبوه و یکسان سازی محصولات در این صنعت حرف اول را می زند ، پس چه بهتر که با استفاده از فایل های با دقت بسیار بالا و کیفیت سطح عالی و کاملاً سالم محصولی هر چه بهتر به بازار عرضه نمایید ، تا در بازار رقابت نقش بسزایی را در تولید داشته باشید .

مهمترین قسمت در این صنعت طراحی می باشد که تولید کننده بتواند به صورت مستمر و با آرامش خاطر طرح طرح اولیه خود را تهیه و با گرفتن خروجی مناسب نسبت به دستگاه خود ، تولید را انجام داده و محصول خود را به بازار ارائه نماید .

گردآوری یکجای هزاران طرح ، تنوع بالای محصولات و قابل دسترس بودن در همه جا و همه زمان پشتوانه ای بزرگ برای این صنعت می باشد .

E Wood Stl آرامش خیال صنعت چوب ، مبلمان و دکوراسیون
آگهی دهنده
یاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 683216
بازدید : 2522
دسته بندی : چوب
آگهی دهنده
یاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com