انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خدمات پشتیبانی شبکه

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
خدمات پشتیبانی شبکه
http://sharghnet.com/supporting-computer-networks/
یکی از سرویسهای فعال و پیشرو در شرکت ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری به سازمانهای بزرگ است. بیشترشرکت ها با سپردن ، خدمات راهبری، نگهداری و پشتیبانی از سخت افزار، نرم افزار و شبکه ، با خیالی آسوده و بدون نگرانی تلاش می کنند تا بیش از پیش فناوری اطلاعات را در جهت منافع سازمان خود گسترش دهند. رویکرد گروه فنی و مهندسی شرق نت در این بخش، نگهداری ، پشتیبانی و تعمیرات پیشگیرانه است تا میزان (Rate) مشکلات وخرابی در سازمان ها کاهش یابد. در این بخش به راهبری سیستمها توجه ویژه می گردد.
در سازمانها و شرکتهای بزرگ، که از فناوری اطلاعات بطور موثری بهره می‌برند، نیاز به کنترل مداوم ساختار فیزیکی، وضعیت منطقی، و امنیت شبکه کامپیوتری همواره وجود دارد. بر این اساس، گروه فنی و مهندسی شرق نت، ارائه خدمات مشاوره مدیریت شبکه های کامپیوتری را طی قراردادهای مربوطه در مجموعه خدمات خود قرار داده است. در فاز اول این قرارداد، ساختار شبکه و امنیت آن بررسی شده، طرحی برای اصلاح و بهبود آن ارائه می‌شود. این طرح توسط گروه فنی و مهندسی شرق نت و یا شرکتی ثالث با مشاوره و نظارت گروه فنی و مهندسی شرق نت قابل اجرا خواهد بود. در فاز بعدی قرارداد، بصورت مستمر و ماهانه شبکه بررسی و آنالیز می‌شود و اصلاحات و تغییرات احتمالی ارائه می‌شود. بدین ترتیب، گروه فنی و مهندسی شرق نت به عنوان پشتیبان بخش انفورماتیک کارفرما کارایی خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری را تضمین می‌کند. مجموعه خدمات ارائه شده در این قراردادها به شرح زیر است:

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری
بررسی و بهبود ساختار شبکه
• بررسی ساختار فیزیکی شبکه و ارائه طرح اصلاح آن در صورت لزوم
• گزارش وضعیت ترافیک شبکه و منابع ترافیک مضر
• بررسی وضعیت سرورها و سیستم عامل آنها و میزان بکار رفته پردازنده و حافظه
بررسی و بازبینی سرورها، روترها و تجهیزات فعال شبکه

تست دوره‌ای وضعیت شبکه و ارائه گزارش
به منظور نظارت دقیق و مستمر بر وضعیت شبکه، وضعیت آن از لحاظ موارد فوق بطور مستمر و طی بازدیدهای برنامه‌ریزی شده توسط کارشناسان شرکت مشورت بررسی و گزارشی مقایسه‌ای ارائه می‌شود. بعلاوه، درصورت نیاز به انجام اصلاحات، طرح لازم پیشنهاد و اجرای آن پیگیری می‌شود.

آموزش راهبران شبکه و ارائه سمینار به مدیران
از آنجا که راهبران شبکه باید از آخرین فناوری و دانش روز در راهبری شبکه مطلع باشند، پس از بررسی میزان تخصص و مهارت آنها، طی جلسات آموزشی اطلاعات مورد نیاز به آنها آموزش داده می‌شود. علاوه بر این، طی سمینارهایی در سطح مدیریت سازمان، آخرین اطلاعات کاربردی به مدیران ارائه می‌شود.
رفع مشکلات بصورت حضوری و تلفنی
برای تکمیل خدمات قراردادهای مشاوره مدیریت، پس از اصلاح ساختار شبکه و ارائه آموزشهای مورد نیاز به راهبران شبکه، علاوه بر بازدیدهای برنامه‌ریزی شده دوره‌ای، راهبران شبکه بصورت تلفنی و حضوری پشتیبانی خواهند شد. بدین ترتیب، اطمینان لازم از کارکرد مستمر و بدون وقفه شبکه و توانایی بخش انفورماتیک برای راهبری آن حاصل می‌شود.
به منظور نظارت دقیق و مستمر بر وضعیت شبکه، وضعیت آن از لحاظ موارد فوق بطور مستمر و طی بازدیدهای برنامه‌ریزی شده توسط کارشناسان گروه فنی و مهندسی شرق نت بررسی و گزارشی مقایسه‌ای ارائه می‌شود. بعلاوه، درصورت نیاز به انجام اصلاحات، طرح لازم پیشنهاد و اجرای آن پیگیری می‌شود
واحد نگهداری و پشتیبانی شبکه با تکیه بر دانش فنی کارشناسان متخصص و مجرب خود، خدماتی متفاوتی به مشتریان ارائه مینماید. این خدمات که در ذیل به بخشی از آنها اشاره شده است، بر اساس استانداردها در جهت بهبود اجرای عملیات پایش، مدیریت و مانیتورینگ روزمره شبکه و ارئه گزارشات کامل ادواری از رویدادهای شبکه و سرورها مستمر کیفیت همواره مورد توجه ویژه قرار دارد.
• طراحی و نصب سرویس های شبکه در محیط Virtual
• اجرای عملیات پایش، مدیریت و مانیتورینگ روزمره شبکه و ارئه گزارشات کامل ادواری از رویدادهای شبکه و سرورها
• نصب و پشتیبانی سرویسهای پایش اطلاعات نظیر Raid و Clustering
• ایجاد و به روزرسانی سیاستهای امنیتی و کنترل دسترسی بر روی سرورها و شبکه جهت برقراری بستر امن ارتباطی
• تدوین روالهای دقیق تهیه نسخه های پشتیبان از اطلاعات و بازیابی سریع در هنگام بروز حادثه
• استقرار سیستم پشتیبانی برای ثبت کلیه تماس های کاربران و ارئه خدمات به آنها
• استفاده از نرم افزار نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و ارئه گزارشات خاص مدیریت
آگهی دهنده
گروه فنی و مهندسی شرق نت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 704055
بازدید : 687
دسته بندی : خدمات شبكه
آگهی دهنده
گروه فنی و مهندسی شرق نت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com