انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بخور گرم و سرد جدید با گارانتی رسید - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مرجع اينترنتي فروش بخور گرم و بخور سرد و انواع ماساژور سه بعدي و ترازو و محصولات گرمايي و زمستاني بيورر المان در ايران تقديم ميكند:

مرجع اصلي محصولات بيورر المان در ايران
www.beurer.ir
02155304581
اخرين اخبار در وب لاگ بيورر: www.beurer.persianblog.ir
محصولات بيورر المان را با ضمانت اصلي فقط از مرجع رسمي ان بخريد.

با دفترچه راهنماي فارسي ، انگليسي و الماني
بخور سرد توصيه اكثر اطباء و پزشكان مي باشد چرا كه مولكولهاي اب با گذشتن از جلوي سلول مرتعش پيزوالكتريك يونيزه شده و در برخورد با ناخالصي هاي موجود در هوا با يونيزاسيون انها را از بين مي برد
بخور گرم نيز از دير باز سبب بهتر تنفس كردن و افزايش سيستم تنفسي بوده است.
بخور سرد مدل LB44 و بخور گرم مدل LB50 بيورر با دوسال گارانتی در اين فروشگاه عرضه ميگردد
شركت بيورر پيشرو تكنولوژي و رهبر بازار محصولات گرمازا ، بيش از 90 سال در توليد محصولات گرمازا تجربه اندوخته است.محصولات گرمازاي شركت بيورر مجهز به سيستم ايمني مخصوص BSS ميباشند.
اين سيستم با كابلهاي گرمايي بسيار پيشرفته و فن اوري سنسور الكتريكي نهايت ايمني را فراهم مي اورد.بدين ترتيب كه در هنگام بروز مشكلات احتمالي يا استفاده نادرست با خاموشي خودكار از گرم شدن بيش از حد محصول جلوگيري مي نمايد.ايمني مهمترين مساله در مورد محصولات گرمازا است.ما از اين وظيفه خطير به خوبي اگاه هستيم و به همين دليل از بهترين و دقيق ترين سيستم ايمني در تشك هاي برقي و محصولات گرماساز خود استفاده كرده ايم.فن اوري سنسور الكتريكي با امكان خاموشي خودكار از گرم شدن بيش از حد محصول در صورت استفاده نادرست جلوگيري كرده و بالاترين حد ايمني را ارائه مي دهد.پس با خاطر اسوده و بدون مزاحمت در گرماي لذت بخش استراحت كنيد.

خاموشي خودكار بعد از 3 ساعت

ايمني مهمترين مساله در مورد محصولات گرمازا است.ما از اين وظيفه خطير به خوبي اگاه هستيم و به همين دليل از بهترين و دقيق ترين سيستم ايمني در تشك هاي برقي و محصولات گرماساز خود استفاده كرده ايم.فن اوري سنسور الكتريكي با امكان خاموشي خودكار از گرم شدن بيش از حد محصول در صورت استفاده نادرست جلوگيري كرده و بالاترين حد ايمني را ارائه مي دهد.پس با خاطر اسوده و بدون مزاحمت در گرماي لذت بخش استراحت كنيد.

استاندارد Oeko-Tex با معيارهاي واضح ، اصول جامعي بوجود اورده كه در ان مواد زيان اور حذف شده ، ملاك ازمايش براي هر ماده به تنهايي تعريف شده و مقررات و محدوديتهاي سختي تصريح شده است. تمامي پتوها ، روتشكي ها و تشكچه هاي برقي قابل شستشوي شركت بيورر داراي گواهينامه معتبر Oeko-Tex هستند. گواهينامه Oeko-Tex ايمني منسوجات را براي مصرف كننده تاييد ميكند.

منسوجات داراي اين امتياز تحت بيش از 100 ازمايش اختصاصي از نظر سرطانزايي ، الرژي ناشي از مواد رنگي ، افت كش ها و مواد خطرناك مانند كاديوم ، جيوه ، سرب و نيكل مورد برسي قرار مي گيرند.اين استاندارد و ازمايشات مربوط به ان در سراسر جهان روشن و قابل مقايسه است و به مصرف كننده اگاه در تصميم براي خريد كمك مي نمايد.

با ضمانتنامه ارمين درمان(نمايندگي انحصاري محصولات بيورر)

021-55304581

در ابعاد مختلف

www.beurer.ir



آگهی دهنده
بیورر آلمان
  • قیمت : www.beurer.ir
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : www.beurer.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 713121
بازدید : 1429
دسته بندی : تجهيزات پزشكي
آگهی دهنده
بیورر آلمان
  • قیمت : www.beurer.ir
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : www.beurer.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com