انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ارائه ویژه نمایندگی سامانه پیام کوتاه

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اين ايده براي اولين بار در كل كشور توسط اين شركت طراحي و عملي گرديد ، در اين طرح يك نماينده بر خلاف ساير نمایندگی هاي شركت هاي مختلف ارائه كننده خدمات پیام کوتاه قادر به ارائه نرم افزار تحت وب با نام و برند شركت خود مي گردد و قادر است به صورت نامحدود سامانه ارسال و دريافت و مديريت پیامك ايجاد و به فروش برساند ، نكنه قابل توجه اين است كه ما بابت فروش نمايندگان هيچ هزينه اي دريافت نمي كنيم و اين امر باعث جذابيت اين ايده و استقبال باور نكردني ان شد ، اين بدين معني است كه نمايندگان فقط يك بار هزينه سامانه را در طي سال پرداخت مي كنند و مي تواند به تعداد نامحدود اكانت متفاوت ايجاد و به فروش برساند ؛ علاوه بر اين نمايندگان مي توانند از ارسال پیامك هاي تمامي كاربران خود نيز سود حاصل نمايند. در اين طرح نماينده نياز به هيچ هزينه جانبي ندارد ، از انجايي كه اين نرم افزار بر روي يك سرور قرار مي گيرد هزينه نگهداري ، به روزرساني ، پشتيباني و ... متمركز شده و توسط شركت عصر ارتباط تامين مي گردد. نماينده نياز به هيچ مهارت خاصي نداشته و تنها با اشنايي با كامپيوتر و اينترنت و دريافت فايل هاي اموزشي لازم از طريق واحد اموزش و پشتيباني شركت قادر خواهد بود به خوبي با نرم افزار كار نمايد. مثال عملي:

به عنوان مثال يك نماينده با هزينه 150 هزار تومان صاحب امتياز يك سامانه نمایندگی با ارائه كاربر شود ، اين نماينده با فروش متوسط 10 حساب كاربري در ماه درامد ماهيانه در حدود 1 ميليون تومان خواهد داشت . علاوه بر اين اگر توسط كاربران ايشان روزانه 50000 پیامك ارسال شود و نماينده بر روي هر پیامك 2 تومان سود نمايد روزانه 100 هزار تومان سود خواهد داشت كه اين عدد در ماه 3 ميليون تومان خواهد بود.

واضح است كه با اضافه شدن كاربران تعداد پیامك هاي ارسالي به شكل روز افزون زياد شده و نماينده شامل تخفيفات ویژه نيز مي گردد ، به شكلي كه با ارسال 200.000 پیامك در روز نماينده بالغ بر 400 هزار تومان سود خواهد كرد كه اين عدد در ماه بيش از 12 ميليون تومان براورد مي گردد.

همچنين نمايندگان گرامي مي توانند از طريق فروش خطوط اختصاصي نيز سود ببرند ، به عنوان مثال اگر نماينده در روز به صورت متوسط 5 خط اختصاصي بفروشد و روي هر خط به صورت متوسط 10 هزار تومان سود كند ، روزانه سودي برابر 50 هزار تومان خواهد داشت ( معمولا خطوط 14 رقمي سودي به طور متوسط در حدود 5 هزار تومان و خطوط 8 رقمي بيش از 50 هزار تومان سود دارند ).

سرويس ريسلري سامانه پیام کوتاه عصر ارتباط بستر مناسبي براي فعاليت اشخاص حقيقي در زمينه ارائه خدمات پیام کوتاه و فروش سامانه پیام کوتاه است. اين سرويس به صورت ريسلري مستقل و قابليت تغيير علامت تجاري (rebranding) ارائه مي شود ، يعني هر ريسلر مي تواند خدمات پیام کوتاه را با برند تجاري خود ارائه نمايد و سامانه اي با دامنه و لوگو اختصاصي خود داشته باشد. اين قابليت براي ريسلرهاي هر ريسلر نيز وجود دارد و هر ريسلري كه از اين سرويس استفاده كند مي تواند با نام و برند خود فعاليت نمايد. افزون بر امكان rebranding امكانات مختلفي در سرويس ريسلري مستقل پيش بيني شده تا هر فردي كه علاقمند به ارائه خدمات پیام کوتاه است بتواند با سرمايه گذاري اندك و بدون وابستگي به ساير سرويس دهندگان ، سامانه پیام کوتاه اختصاصي خود را راه اندازي نموده و به كسب و كار بپردازد.

سرويس ريسلري مستقل در يك بسته با تمامي امكانات و بدون محدوديت تعداد براي ثبت كاربر و ريسلر ارائه مي شود و هزينه ان ساليانه 1.500.000 ريال (يكصد و پنجاه هزار تومان) ميباشد. هزينه تمديد در سال هاي اتي با توجه به ميزان فعاليت و ميانگين تعداد ارسال روزانه ، 10% تا 100% تخفيف خواهد داشت.

جهت مشاهده نمونه كار سامانه پیام کوتاه عصر ارتباط به صورت انلاين ، ابتدا به ادرس وب سايت هاي زير مراجعه نماييد

/http://www.asre-ertebatsms.com
سپس

نام كاربري: demo
كلمه عبور: demo

و در انتها روي دكمه ورود كليك نماييد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر از وب سايت ما با ادرس اينترنتي www.asre-ertebat.com ديدن فرماييد.



آگهی دهنده
احسان جهانبخش
  • قیمت : 1.500.000 ریال
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : کرج ، میدان توحید ، مجتمع اداری امیر ، طبقه سوم ، واحد هفت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 714488
بازدید : 577
دسته بندی : خدمات
آگهی دهنده
احسان جهانبخش
  • قیمت : 1.500.000 ریال
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : کرج ، میدان توحید ، مجتمع اداری امیر ، طبقه سوم ، واحد هفت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com