انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کفپوش پارکینگهای طبقاتی (ارملات

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فعاليت ما از تاريخ 1374با همكاري شركت هاي ايراني و خارجي معتبر اغاز گرديده است .واينك با تكيه بر دانش فني به روز شده و بهره گيري از كادر مجرب و كار ازموده در حال مشاوره ، طراحي سيستم و اجراي انواع کفپوشهاي صنعتي ميباشيم.
اينكه ايا ارملات به نسبت قيمت ارجح است يا اپكسي نبايد ملاك باشد بلكه هر يك از اين کفپوشها قابليت خاصي را داراست و بر مي گردد به كار ايي از محيط مورد نظر ايا در مكان خاص توليد مواد داروئي است ؟ ايا توليد وسايل صنعتي است ؟ ايا توليد مواد غذائي است ؟ ايا مكان بار گيري است ؟ ايا .....
در اپكسي زيبائي و تنوع و رنگ گوناگون مي باشد .در ارملات هم . اما نه به گستردگي اپكسي . ارملات داراي مقاومت فشاري بالائيست اپكسي هم . اما نه به ميزان ارملات .ارملات در مقابل حرارت بسيار مقاوم است اپكسي هم . اما نه به ميزان ارملات .اپكسي قابليت چسبندگي عالي به بتن را داراست . ارملات هم . اما نه به ميزان اپكسي. ارملات به علت مقاومت بالا در مقابل سرما و يخ زدگي در محوطه هاي باز كار ائي بالائي را داراست .به همين منوال ارجحيت هائي را اپكسي داراست و ارجحيت هائي را ارملات بنابر اين هنگام تصميم گيري براي اجراي كفسازي بايد به نوع كار ائي از محوطه دقت كرد .
البته روي صحبت ما با دوستاني است كه اولين تجربه كار با اين مواد را اغاز كرده اند . گروه مهندسين و كار شناسان ما اماده پاسخ گوئي و مشاوره با شما دوستان عزيز مي باشند.

درباره ارملات :
ارملات کفپوشي با نفوذ پذيري كم ، مقاومت سايشي و فشاري فوق العاده ، عدم توليد گرد و غبار تحت ترافيك و سهولت در نظافت ، مناسب جهت تردد سنگين و ليفتراك ، غير قابل اشتعال ، عدم لغزندگي در شرايط مرطوب كف ، مقاومت در برابر سيكل هاي يخ زدگي . كه به صورت يكپارچه و همزمان با بتن كف به عنوان سخت كننده و پوشش نهائي به ضخامت 10 الي 20 ميلي متر اجرا ميگردد
موارد مصرف :
كارخانجات صنعتي-مراكز نظامي-انبارهاي كالا-نيروگاه ها - پاركينگ ها - پايانه ها و بار اندازها - سرد خانه ها - فرودگاه ها - بنادر - چايخانه ها -پالايشگاه ها - ايستگاه هاي مترو و راه اهن - صنايع خود رو سازي - پتروشيمي ها

در باره ارموتاپ ( اپكسي ):
بستر سيماني ( بتن ، موزائيك و . . . ) بطور طبيعي داراي منافذ ريزي است كه باعث افزايش نفوذ پذيري ان شده و محلي براي رشد و تكثير باكتريها مي باشد .
همچنين در مناطقي كه ريزش مواد شيميائي بر روي كف وجود دارد اين بستر ظرف مدت كوتاهي تخريب شده و غير قابل استفاده مي گردد .
اين محصول كه بر پايه سيمان و پليمر هاي مخصوص مي باشند ملاتي سيال بوجود مي اورند . اين مخلوط توانايي چسبندگي بالا حتي در ضخامت هاي 2 ميليمتري را دارا مي باشد .
ضخامت هاي اجرايي از اين محصول از 2 ميليمتر تا 5/1 سانتيمتر مي باشد . در صورت نياز به ضخامت بيشتر مي توان ان را در چند لايه انجام داد تا به ضخامت مورد نظر رسيد .

موارد كاربرد :
1.كارگاه هاي ابكاري صنعتي
2.باطري خانه هاي صنعتي
3.كارخانجات توليد مواد شيميايي خورنده
با توجه به مشكلات موجود در حين بتن ريزي اكثر سازه هاي مسكوني ، بتن هاي كف بصورت تخته ماله و با دقت كم و ناهمواري 5-2 سانتي متر اجرا مي شوند .
همواره صاف كردن اين سطوح بوسيله كندن و اجراي مجدد بتن انجام شده كه هم وزن سازه را بالا برده و هم لايه جديد از چسبندگي مناسب با بتن قديم برخوردار نمي باشد .

.درباره پلي اورتان:
پلي اورتانها به دسته اي از مواد شيميايي اطلاق مي شوند كه از واكنش پليول ها و ايزوسيانات ها به عنوان قسمتي از مواد اصلي PU ساخته مي شوند پلي اورتان كه با نام پلي كربامات هم شناخته مي شود به دسته اي از تركيبات بزرگتري به نام پليمر تعلق دارد.
مقاومت زياد در مقابل سايش , مواد شيميائي , برق با ولتاژ بالا و اتش ان را در رده مناسبترين کفپوشها براي محيط هاي تجاري صنعتي , اموزشي, بيمارستاني و ازمايشگاهي قرار مي دهد .
موارد مصرف :
- پوشش بتنهاي قديمي و تازه
- كف سالنهاي صنعتي , تجاري , اموزشي و عمومي
- مناسبترين پوشش براي كف سالنهاي صنايع غذائي , بهداشتي , داروئي , شيميائي و ازمايشگاهها.

مزايا :
هر يك ميليمتر كف پوشش PU -MX داراي خصوصيات ذيل است :
- مقاوم در مقابل سايش , برق فشار قوي , انواع مواد شيميائي و اتش.
- زيبا , شفاف , قابل شستشو بدون نياز به درز انبساط.
- كاملاً بهداشتي و بدون گردو غبار در رنگهاي مختلف.مي توان با بهبود خصوصيات مكانيكي بتن را در لايه هايي با ضخامت كمتر و با كيفيت مطلوب اجرا نمود .
توصيه مي شود با توجه به لزوم داشتن مهارت خاص ، اجراي هر يك از مراحل فوق توسط يكي از تيمهاي اجرائي كه قبلا با اين مواد كار كرده اند
آگهی دهنده
m arshad
  • قیمت : اعلام قیمت پس از بازدید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : استان البرز،خ بهشتی،روبروی پاساژ آزادی ، خ کمالی ، مجتمع کوه نور ، واحد1گالوستانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 720304
بازدید : 907
دسته بندی : خدمات
آگهی دهنده
m arshad
  • قیمت : اعلام قیمت پس از بازدید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : استان البرز،خ بهشتی،روبروی پاساژ آزادی ، خ کمالی ، مجتمع کوه نور ، واحد1گالوستانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com