انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

امادگی ازمون نظارت و بازرسی لوله کشی گاز - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه اموزشي مهندس عادل داودي با پنج سال سابقه مؤثر در برگزاري دوره‌هاي خصوصي ، نيمه خصوصي و گروهي ازمون‌هاي حرفه‌اي مهندسي تأسيسات مكانيكي ساختمان از سال 1388 ، افتخار دارد برنامه امادگی ازمون نظارت و بازرسی لوله‌کشی گاز ساختمانها را براي ازمون هاي تمامي استانهاي ايران متناسب با شرايط ازمون هر استان ارايه نمايد.
-
مدرس دوره: اقاي مهندس عادل داودي
دانش اموخته دانشگاه صنعتي اميركبير (پلي تكنيك تهران) و بازرس گاز استان تهران
-
همكار تدريس: خانم مهندس نادره مرادي
بازرس گاز استان تهران و داراي نمره ممتاز 87.5 در ازمون 22 شهريور 1392 استان تهران
-
نمونه سؤالات ازمون‌هاي نظارت و بازرسی گاز ، تست ، نقشه گازرساني ، پلان ، ايزومتريك ، سؤالات تصويري ، سؤالات ترسيمي ، فرمول ، مساله و انواع تستهاي محاسباتي و سؤالات طرح و اجراي تأسيسات گازرساني در برنامه اموزشي ما گنجانده شده است.
-
كليدهاي طلايي مبحث هفدهم ، ابداع ما است و قفل هر ازمون تستي و چهارگزينه‌اي دشواري را در زمينه بازرسی و نظارت گاز باز مي كند.
-
در استان‌هايي كه ازمون‌هاي تستي كوتاه زمان برگزار مي‌كنند نظير استان تهران ، فنون تست زني و ذخيره و مديريت زمان نيز جزو خدمات اموزشي ما است.
-
اين خدمات مخصوص ان دسته از مهندسان تأسيسات مكانيكي ساختمان است كه اكنون در سراسر ايران داراي پروانه اشتغال به كار مهندسي در پايه يك يا دو يا سه هستند و با در اخرين ازمون نظام مهندسي قبول شده و اكنون در مراحل دريافت پروانه مي باشند.
-
علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند نام و نام خانوادگي ، پايه پروانه اشتغال و استان عضويت نظام مهندسي خود را از طريق ايميل يا سامانه پيامك اعلام نمايند. يا اينكه كلمه فارسي "گاز" يا كلمه انگليسي "GAS" را به شماره ذيل پيامك نمايند:
09195369552
-
شماره تلفن همراه براي برقراري تماس هاي فوري: 09195369552
-
شماره تلفن ثابت (با اخذ وقت قبلي از طريق پيامك): 88329185-021
-
اين دوره ها به صورت ويژه ، فشرده ، متناسب با نياز مخاطب و به صورت تضميني برگزار مي گردند و بخش عمده هزينه دوره ، زمان اعلام نتايج ازمون و در صورت قبولي وي دريافت مي گردد.
-
ازمون بازرسی و نظارت گاز محل سعي و خطا نيست و هر بار مردوي در اين ازمون باعث يك الي دو سال تأخير در كسب صلاحيت بازرسی گاز شده و نهايـتاً دهها ميليون تومان خسارت مادي و ضرر معنوي غير قابل محاسبه را در پي دارد لذا توصيه مي شود مهندسان محترم با اگاهي و توانمندي و تمرين بالا در اين ازمون شركت نمايند. هزينه در اين راه به معني سرمايه گذاري براي اينده است.
-
هم اكنون با ما تماس بگيريد و كار را به فردا واگذار نكنيد. خطوط پيامك ما 24 ساعته در خدمت شماست و پيام هاي شما پس از ثبت در سامانه از طرف همكاران ما بررسي و اقدام مي گردد.
-
نشاني پايگاه اينترنتي ما عبارتست از:
www.HVACR.ir
-
نفرات برتر ما در ازمون‌هاي دشوار سه سال اخير در استان تهران حايز نمرات 80 تا 87.5 شده‌اند و شما مي‌توانيد از تجربيات انها نيز استفاده نماييد.
-
ما در قالب يك مشاوره تلفني رايگان در حدود بيست دقيقه اطلاعات ارزشمندي از تجربيات خود در زمينه ازمون بازرسی گاز در اختيار شما خواهيم گذاشت.
-
همچنين پس از طي احراز شرايط اوليه ، كليه مهندسان فعال در رشته تأسيسات مكانيكي مي‌توانند نام كاربري و رمز عبور دسترسي به سامانه اينترنتي امادگی ازمون‌هاي حرفه‌اي تأسيسات مكانيكي را بر روي سايت ما دريافت نمايند.
-
براي رشد و تعالي حرفه‌اي همواره با حرفه‌اي ها باشيد.



آگهی دهنده
واحد آموزش
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 731658
بازدید : 1935
دسته بندی : تدريس خصوصي
آگهی دهنده
واحد آموزش
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com