انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش استثنایی تبلت 7 اینچی اندروید 4 04 - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
25% تخفيف

خردي از فرئشگاه اينترنتي صفر و يك www.sefroyeek.ir
دفتر فروش تهران 02144632597

ارسال به تمام نقاط ايران

يك مدل ديگر از تبلت هايش را به بازار عرضه نمود. اين تبلت كه به تازگي در اختيار مصرف كنندگان قرار گرفته ، داراي يك صفحه نمايش 7 اینچی لمسي خازني مي‌باشد. پردازنده يك هسته اي Cortex A8 با فركانس يك گيگاهرتز در كنار چيپ ARM Rockchip و همچنين 512 مگابايت رم ، سخت افزار اين تبلت را تشكيل مي‌دهند. سيستم عامل اين دستگاه اندروید است كه البتهwintouchl از نسخه 4.0 ان بر روي اين تبلت استفاده نموده است. همچنين يك دوربين VGA براي مكالمات تصويري بر روي اين تبلت قرار داده شده است. براي دريافت اطلاعات بيشتر درباره اين محصول جديد از كمپاني wintouch ، ما را در نقد و بررسي ان همراهي نماييد.
مشخصات كلي :
مشخصات كلي: - وزن 310 گرم
پردازنده: ARM Rockchip 2906 Cortex A8 1.03GHz
ديسك درايو: حافظه داخلي 4 GB
صفحه نمايش: صفحه نمايش لمسي LCD Capacitive - اندازه 7.0 اينچ
امكانات: WiFi - كارت خوان - وب كم - حسگر شتاب سنج - USB - HDMI
ساير مشخصات: Google Android نسخه‌ي 4.0 (Ice Cream Sandwich) - كاركرد باتري جست و جو در اينترنت با Wi-Fi ، ديدن فيلم و گوش كردن به موسيقي تا 5.5 ساعت

طراحي و ساخت
طراحي كلي اين تبلت بسيار ساده و البته مقداري شبيه به Galaxy Tab سامسونگ مي‌باشد. بدنه كاملا از پلاستيك مرغوب و با كيفيت ساخته شده است. قسمت پشتي اين تبلت با اينكه از جنس پلاستيك مرغوب است ولي شبيه به بدنه هاي الومينيومي به نظر مي‌رسد و بر زيبايي ان افزوده است. در قسمت بالاي بدنه كليد پاور و كليد كنترل صدا قرار دارد ، ولي در سمت چپ بدنه ي اين تبلت شكاف‌هاي زيادي قرار گرفته است. محل اتصال شارژر ، درگاه microUSB ، درگاه HDMI ، جك هدفون 3.5 ميلي متري و شكاف كارت حافظه microSD همه و همه در سمت چپ تعبيه گشته است. بالاي صفحه نمايش نيز دوربين اين تبلت قرار دارد و نهايتا در قسمت پشتي فقط شاهد بلندگو مي‌باشيم. البته لازم به ذكر است كه وزن ان 310 گرم است كه وزن مناسبيست و به علت ساخت خوب ، در هنگام كار كردن با ان احساس راحتي و امنيت را به خاطر ابعاد مناسب ان خواهيد داشت.

صفحه نمايش
صفحه نمايش 7 اینچی به كار رفته بر رويwintouch يك صفحه نمايش لمسي خازنيست كه عملكرد مناسبي را داراست . وضوح تصاوير و رنگ‌هاي زنده توليد شده توسط اين صفحه نمايش رضايت بخش هستند و براي يك تبلت با اين قيمت بسيار مناسب به نظر مي‌رسند. در زواياي مختلف عملكرد صفحه نمايش كاهش مي‌يابد كه البته قابل پيش بيني بود اما در هر زاويه اي تصاوير قابل رويت هستند. در ضمن در زير نور افتاب هم مشكل خاصي براي كار با اين تبلت نخواهيد داشت. البته بر روي صفحه نمايش اين دستگاه اثر انگشت‌ باقي مي‌ماند و شما را وادار به تميز كردن مرتب صفحه نمايش مي‌نمايد.

سخت افزار
پردازنده اين تبلت از نوع Cortex A8 و با فركانس يك گيگاهرتز مي‌باشد كه به همراه چيپ ARM Rockchip 2906 بر روي ان قرار داده شده است. اين سخت افزار براي اجراي اغلب بازي‌ها و برنامه هاي موجود كافيست و در تست‌هاي انجام گرفته ، بازي‌هاي غير HD مانند Angry Birds و Cut the Rope و همچنين بازي‌هاي گرافيكي سنگين مانند Dead Trigger را نيز به خوبي اجرا نمود. به لطف همين سخت افزار مناسب ، از كار كردن در منوها لذت خواهيد برد. حافظه موجود بر روي اين دستگاه 4 گيگابايت است. همچنين با قابليت پشتيباني اين تبلت از كارت حافظه microSD مي‌توانيد ان‌را تا 32 گيگابايت ديگر افزايش دهيد. با پشتيباني اين تبلت از Wi-Fi شما مي‌توانيد به راحتي و با سرعت بالا به مرورگري اينترنت نيز بپردازيد. در كل ، از نظر سخت افزاري ، اين تبلت عملكرد خوبي را ارائه مي‌نمايد كه براي تبلتي در اين سطح قيمت كاملا راضي كننده است.
:: نقاط قوت و ضعف

قيمت مناسب
سيستم عامل اندروید 4.0.4
پشتيباني از زبان فارسي حتي در منوها
سخت افزار مناسب
طراحي زيبا
مجهز به درگاه microUSB

محصولي فوق العاده و بي نظير با قابليت هاي استثنایی

صفحه نمايش 7 اینچی لمسي خازني 5 نقطه اي با وضوح 1024 در 600

داراي بلوتوث و قابليت اتصال انواع ابزارهاي جانبي و هندزفري
پشتيباني كارت حافظه ميكرو اس دي تا 16 گيگ
پخش انواع فرمتهاي صوتي تصويري

قابل رقابت با تبلت هاي برندهاي ديگر

كيفيت فيلم عالي و تصوير عالي
قيمتي باور نكردني

داراي دوربين جهت استفاده از اسكايپ و ovoo

پخش انواع فرمتهاي صوتي تصويري

داراي سنتور شتابسنج

سيستم عامل اندروید 4.0.4 با پشتيباني كامل فارسي
داراي شبكه واير
آگهی دهنده
فروشگاه اینترنتی صفر و یک
  • قیمت : 350000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : شهرک اکباتان فاز2بین بلوک 3 و 5 مجتمع تجاری پاسارگاد پلاک 36
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 733815
بازدید : 1077
دسته بندی : فروشگاه موبايل
آگهی دهنده
فروشگاه اینترنتی صفر و یک
  • قیمت : 350000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : شهرک اکباتان فاز2بین بلوک 3 و 5 مجتمع تجاری پاسارگاد پلاک 36
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com