انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

استخدام زوج های جوان در ترکیه با سکونت - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
استخدام زوج جوان
قابل توجه زوجهای جوان
كار ، اقامت و سکونت در استانبول
اداره كارگزيني بنياد توسعه پايدار با كمال افتخار شرايطي فراهم نموده است تا زوج های جوان در كشور ترکیه به كار پرداخته و خدمات تهيه مسكن با ارزانترين وجه نيز مهيا ميباشد.
چنانچه توانائي تهيه مسكن نداشته باشيد ما خوابگاه رايگان شامل يك اطاق در اختيار زوجهای جوان قرارميدهيم تا بعد از كار روزانه با ارامش به زندگي مشتركتان بپردازيد و اگر هم تمايل به اجاره اپارتمان شخصي داشته باشيد با اجاره اي معتدل در حوالي محل كار زوج برايتان اپارتمان مناسبي را معرفي مينمائيم.
شما چنانچه تمايل به سکونت در اطاق رايگان ما نداشته باشيد ما قادر خواهيم بود با مبلغ باور نكردني 4 ميليون تومان براي شما يك اپارتمان مناسب و متوسط اجاره نمائيم.
لازم است زن و شوهر هردو به كار مشغول گردند و اين موضوع در قرارداد ذكر ميگردد ، چنانچه يكي از زوجين حاضر به كا ر در ترکیه نباشد امكان عقد قرارداد ميسر نميباشد و كار زوجين شرط اصلي ميباشد.
مجوزرسمي شماره 128826 از وزارت تعاون ، كار و رفاه اجتماعي
مجوز شماره 4/1922 از اداره امكان نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران
مجوز شماره 2998/1855/8از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي
اداره كارگزيني بنياد توسعه پايدار زير نظر وكلاي مجرب رسمي در ايران و ترکیه حافظ منافع شما بوده و بصورت تضميني شما را به كار ميگمارد.
هزينه قرارداد كارگزيني و اعزام هر يك از زوجين به همراه بليط سفر يك ميليون و 150 هزار تومان ميباشد كه جوياي شغل در كشور ترکیه ميبايست به هنگام عقد قرارداد كاردرترکیه به حساب اداره كارگزيني واريز نمايد.
اداره كارگزيني بنياد توسعه پايدار داراي مجوز رسمي از وزارت كار و امور اجتماعي به شماره53339و همچنين اداره اماكن نيروي انتظامي ميباشد.
مجموعه ما داراي 10 سال سابقه كار و تجربه در ارتباط با استخدام و كار در كشور ترکیه بوده و ما تنها مجموعه اي در ايران هستيم كه خود راسا در كشور ترکیه داراي خوابگاه ، دفتر كار و پرسنل ميباشيم.
حقوق ماهيانه هر يك از زوجين 800لير ترکیه جمعا1600لير معادل حدودا دو ميليون و پانصد هزار تومان در ماه بوده و قادر به اضافه كار در كشور ترکیه ميباشيد و همچنين در صورتيكه جوياي كار در ترکیه با حقوق بيشتري نيز بوده يا تخصصي داشته باشيد از حقوق بالاتري برخوردار خواهيد گرديد.
حقوق :750 الي 800 لير تضميني- شما قادر خواهيد بود 13000000تا 15000000ريال در امد ماهيانه داشته باشيد.(حقوق شما كتبا و در قرارداد تضمين ميشود).
جاي خواب و غذا : رايگان است و در محل كار به شما داده مي شود.
زمان استخدام و اعزام: هر روز و به محض انعقاد قرارداد حركت خواهيد كرد.
مدارك: پاسپورت و سه قطعه عكس و عقدنامه

با شرايطي باور نكردني و مبالغي بسيار پائين همكاران ما مسكن مناسب برايتان در شهر استانبول ترکیه اجاره نموده و كار تان را نيز اماده ميكنيم تا با همسرتان به كار و زندگي در كشور ترکیه و شهر زيباي استانبول بپردازيد.
جهت مشاوره و استخدام فوري با ما تماس بگيريد:
20 - 88930516
2 230 230 0912
اداره كارگزيني بنياد توسعه پايدار
محل مراجعه متقاضيان: تهران – ميدان فردوسي نرسيده به خ استاد نجات اللهي كوچه نيائي پلاك1/7 - اداره كارگزيني بنياد توسعه پايدار
تلفن: 88930516 الي 2

ايين نامه تهيه مسكن جهت زوج های جوان
(مخصوص زوج هائي كه تمايل به اجاره اپارتمان شخصي دارند)
چنانچه زوجهای جوان جوياي كار در كشور ترکیه تمايل به استفاده از خوابگاه رايگان را نداشته و مايل به اجاره اپارتمان شخصي در ترکیه باشند ، اداره كارگزيني بنياد توسعه پايدار خدمات تهيه مسكن ، جهت زوج های جوان جوياي كار و استخدام در خارج از كشور را بشرح ذيل ارائه مي نمايد:
1- زوجين بايد حداقل 4 ميليون تومان معادل حدوداً 2500هزار لير جهت تهيه مسكن به همراه داشته باشند ، در غير اينصورت در تهيه مسكن مستقل با مشكل مواجه خواهند شد.
2- هزينه اجاره ماهيانه يك منزل متوسط مسكوني در محلات متوسط حدوداً ماهيانه 800 لير مي باشد و در واقع حقوق يكي از زوجين براي اجاره ماهيانه مصرف خواهد گرديد و حقوق زوج ديگر پس انداز خواهد شد لذا با توجه به اينكه پس از يافتن مهارت در كار و يادگيري زبان حقوق زوجين افزايش خواهد يافت ، بنابراين در ماه های بعد ، وضعيت مطلوب تري خواهند داشت ، ضمنا ياداور مي گردد كه علاوه بر اجاره ماهيانه ، حق بنگاه معاملات ملكي به همان ميزان خواهد بود و همچنين وديعه مسكن به اندازه يكماه اجاره بوده ، و در كشور ترکیه اجاره ها اول ماه دريافت مي شود.
3- از لحظه ورود زوجين بمدت 72 ساعت بصورت رايگان محل اقامت موقتي شامل يك اتا
آگهی دهنده
بنیاد توسعه پایدار
  • قیمت : 9700000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران م فردوسی نرسیده به خ استاد نجات اللهی کوچه نیائی پلاک 7/1
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 736678
بازدید : 1780
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
بنیاد توسعه پایدار
  • قیمت : 9700000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران م فردوسی نرسیده به خ استاد نجات اللهی کوچه نیائی پلاک 7/1
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com