انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ویدیو اموزش زبان english today - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
ویدیو اموزش زبان English Today

مجموعه English Today عظيم ترين مجموعه اموزشي زبان مي باشد ، كه ه جرات ميتوان گفت كه اين مجموعه برترين مجموعه اموزش زبان انگليسي است زيرا تا به حال نظير ان نيز منتشر نشده است. همه مي توانند از اين بسته اموزشي استفاده كنند چه افرادي كه فقط با الفبا زبان انگليسي اشنايي دارند و چه اساتيد دانشگاه ها و مترجمان حرفه اي زيرا اين بسته اموزشي به گونه اي ساخته شده كه قابل استفاده براي همه باشد حتي كساني كه فقط با الفبا زبان انگليسي اشنايي دارند!

اين مجموعه به عنوان بهترين مجموعه اموزش زبان شناخته شده و سازمان ETS انرا براي امادگي ازمون تافل كارامد و مناسب دانسته.

اين مجموعه مناسب براي افراد مبتدي تا متخصص مي باشد.

با اين مجموعه مي توانيد خودتان به تنهايي بدون نياز به معلم زبان انگليسي را بياموزيد.با تهييه مجموعه يEnglish Today معلم را به خانه ي خود بياوريد.

استفاده از اين محصول به افرادي كه قصد سفر ، مهاجرت و ادامه تحصيل در خارج از كشور را دارند توصيه مي شود.

اين محصول شامل بخشي به عنوان بيزنس بوده كه براي تجار و بازرگانان بسيار مناسب مي باشد.

فايل هاي ويدويي English Today ويژگي داستاني دارد ، يعني در سير روند يك داستان ، زبان انگليسي اموزش داده مي شود. پس از نمايش فيلم در بازه هاي زماني متفاوت ، مدرس مربوطه به جملات مهم و همچنين نكات گرامري اشاره مي كند. همچنين براي يادگيري بهتر زبان انگليسي ، مصاحبه هايي با افراد مختلف انظيم شده كه يادگيري زبان را تسريع خواهد بخشيد. هريك از دروس اين مجموعه بر روي يك موضوع خاص زندگي از قبيل سلام و احوالپرسي ، خريد ، اب و هوا و ... تمركز خواهد داشت.

علاوه بر فايل هاي ويدويي فايل هاي صوتي تمامي مكالمات هر درس نيز در DVD ها گنجانده شده است. اين امر به زبان اموزان كمك مي كند تا با استفاده از فايل هاي صوتي به مرور درس ها در تاكسي ، اتوبوس و ... بپردازند. همچنين فايل هاي PDF اين مجموعه نيز به صورت مجزا در دي وي دي ها امده است. (اين فايل ها شامل تمامي مكالمات ویدیو و تست و تمرين مي باشد)

اين مجموعه به دو شكل ارائه ميشود:

1.مجموعه كامل به صورت اورجينال در 27 دي وي دي (اين مجموعه به صورت كامل بوده و تمام قسمتها داراي منو مي باشند)

ارائه 27 دي وي دي در پكيج شكيل

2.مجموعه ي5 دي وي دي : اين مجموعه نيز نسخه ي كم حجم شده مي باشد كه شامل تمامي قسمتها مي باشد فقط براي كاهش هزينه و تعداد دي وي دي به صورت فشرده در 5 دي وي دي در پكيج شكيل ارائه مي شود.

در زير توضيحات مختصري در رابطه با سطح هاي مختلف اين مجموعه قرار گرفته است:
1 - Beginner:
شامل 4 دي وي دي و مخصوص افرادي كه سطح اشنايي انها از زبان انگليسي تنها اشنايي با الفبا زبان انگليسي است.
2 - Elementary:
شامل 4 دي وي دي و مخصوص افرادي كه تنها با چند لغت زبان انگليسي اشنايي دارد اما توانايي خواندن ، نوشتن و درك مطلب را ندارند.
3 - Lower:
شامل 4 دي وي دي و مخصوص افرادي كه با نكات ابتدايي زبان انگليسي اشنايي دارند اما نمي توانند به راحتي صحبت كنند و به سختي قادرند تا منظور خود را به طرف مقابل بفهمانند و همچنين خيلي سخت متوجه منظور طرف مقابل در مكالمه ميشوند.
4 - Upper:
شامل 5 دي وي دي و مخصوص افرادي كه به صورت تقريبي قادرند تا مكالماتي را كه در فيلم ها بين بازيگران انجام مي شود را درك كنند و همچنين در هنگام گوش دادن به موسيقي تا حدودي متوجه منظور خواننده مي شوند همچنين قادرند تا روزنامه ها و كتاب هاي زبان انگليسي را تا حدي بخوانند.
5 - Advanced:
شامل 5 دي وي دي و مخصوص افرادي كه به راحتي مي توانند با ديگران مكالمه كنند و قادرند تا مكالماتي را كه در فيلم ها بين بازيگران انجام مي شود را به صورت كامل درك كنند و همچنين با نكات دستوري و گرامري زبان انگليسي اشنايي كامل دارند و علاوه بر اين قادرند تا روزنامه ها و كتاب هاي زبان انگليسي را به صورت كامل بخوانند. در واقع كساني كه با اصول رايج زبان انگليسي اشنايي كامل دارند اما قادر به درك برخي از نكات خاص و ويژه زبان انگليسي نيستند.
6 - Business:
شامل 4 دي وي دي و مخصوص افرادي كه قصد دارند تا به صورت كامل بر زبان انگليسي تسلط داشته باشند و قصد اقامت و يا سفرهاي طولاني مدت به كشورهاي امريكايي و اروپايي را جهت تحصيل و يا كار و امور بازرگاني را دارند.
همانطور كه در بالا مشاهده نموديد اين 26 دي وي دي به 6 سطح مختلف تقسيم بندي شده است كه شما با توجه به سطح اشنايي خود با زبان انگليسي مي توانيد يكي از اين 6 سطح را براي شروع اغاز كنيد اما پيشنهاد سازندگان اين بسته اموزشي به زبان
آگهی دهنده
zaban3nter.ir
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : فروشگاه اینترنتی زبان سنتر www.zaban3nter.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 739937
بازدید : 1177
دسته بندی : زبان
آگهی دهنده
zaban3nter.ir
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : فروشگاه اینترنتی زبان سنتر www.zaban3nter.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com