انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مدرسه هوشمند

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
قابلیت های نرم افزار مدرسه هوشمند توانا

تمامی اطلاعات مورد نیاز هر پایه در نرم افزار از پیش طراحی گردیده است و نیاز به هیچگونه تنظیماتی در هنگام نصب نرم افزار نیست. بنابراین با نصب یک نرم افزار 30 مگابایتی بر روی سیستم خود و انتخاب مقطع مورد نظر از میان گزینه ها، نرم افزار خود را با آن مقطع سازگار می سازد.

پرونده دانش اموزان:

این نرم افزار قادر به خواندن فایل سناد و وارد نمودن آن در مدت زمان چند ثانیه می باشد که پس از آن تمامی اطلاعات سناد دانش آموزان تک به تک وارد پرونده های دانش آموزی الکترونیکی آنها می شود و نیازی به دستی وارد نمودن اطلاعات نمی باشد.

استفاده از کارت هوشمند دانش آموزی و پرسنلی:

هر دانش آموز با ورود به مدرسه با زدن کارت هوشمند دانش آموزی خود، ورود ، خروج و تأخیر خویش را به والدین اطلاع می دهد. به این معنا که نرم افزار در همان لحظه زدن کارت به طور اتوماتیک با خواندن هر کارت sms حضور و غیاب دانش آموزان را برای والدین آنها ارسال می نماید و در صورت کارت نزدن sms غیبت برای والدین ارسال خواهد شد.

این کارتخوان قادر به خواندن 400 کارت در 2 دقیقه می باشد و تمامی sms ها در همان لحظه بدون تأخیر ارسال می گردد.

به عنوان مثال :

والدین گرامی دانش آموز آیتن گرامی ، فرزند دلبند شما در ساعت 08:00 در مدرسه حضور یافته است.

استفاده از کارت هوشمند پرسنلی:

با ورود و یا خروج هر پرسنل در مدرسه و زدن کارت ، sms حضور و غیاب وی در همان لحظه به طور اتوماتیک به مدیریت مدرسه ارسال می گردد.

گزارشات:

این نرم افزار با دارا بودن سیستم گزینشی بسیار قوی قادر با ارائه و تولید 2600 نوع گزارش می باشد. یکی از پرکاربردترین گزارشات مورد استفاده تهیه گزارش مربوط به نمرات کمی و یا کیفی دانش آموزان در بازه زمانی و کلاس مورد نظر شما می باشد.

به عنوان مثال این نرم افزار قادر است با مشخص نمودن کلاس و بازه زمانی مورد نظر تمامی نمرات کیفی و یا کمی آن دانش آموزان را به طور اتوماتیک جمع آوری نموده و با محاسبه معدل، آن را در قالب sms برای والدین تک تک دانش آموزان انتخاب شده ارسال نماید. همچنین این گزارشات را با امکان داشتن چاپ نرم افزار، می توان در اختیار والدین قرار داد.

تنها نرم افزار ارائه شده در قالب اپلیکیشن (قابل نصب در سیستم( که چنین قابلیت هایی را با امکان اجرای اتوماتیک داشته باشد و با دو سیستم نمره دهی کیفی و کمی سازگاری داشته باشد، کاربری بسیار راحتی داشته باشد، تمامی امکانات مورد نیاز را بصورت یک پک کامل داشته باشد، تمامی مدیریت امور به دست مدارس باشد، کل نرم افزار، نرم افزاری با حجم کم و با قابلیت نصب ساده (با زدن 5next( که فقط با زدن یک دکمه یکی از3 مقطع ابتدائی، راهنمایی و دبیرستان را انتخاب کرده تا نرم افزار خود را با آن مچ کرده و آماده استفاده باشد، و در نهایت با زدن یک دکمه قابلیت تحت وب بودن را نیز داشته باشد، نرم افزار مدرسه هوشمند توانا است.

به عنوان مثال با مشخص کردن بازه زمانی 1393/07/01 تا تاریخ 1393/07/09 و کلاس 101 این نرم افزار بطور اتوماتیک نام، نام خانوادگی، تک تک نمرات کمی و یا کیفی دانش آموزان کلاس 101 را که در این بازه زمانی به آنها نسبت داده شده را در داخل sms گذاشته و با محاسبه معدل برای تک تک والدین ارسال می نماید.

موبایل آقای ستاری: 09148348342 sms ارسال شده:

والدین دانش آموز محمد ستاری نمرات فرزند شما در تاریخ 07/01 تا تاریخ 07/09

فارسی: خیلی خوب، خوب، خیلی خوب

قرآن: خیلی خوب، قابل قبول، خوب

املاء: خوب، خوب، خیلی خوب ، ، ، ،

معدل: خوب

کارنامه ها:

این نرم افزارها تمامی کارنامه های مورد نیاز مدارس را اعم از مستمر، نوبت اول، دوم ، ماهانه، هفتگی، انواع نمودارهای مقایسه ای دانش آموزان و پرسنل را با هر معیاری به تفکیک درس، پایه، کلاس چه به صورت کمی و چه به صورت کیفی را دارا می باشد.

زنگ هوشمند:

این نرم افزار با دارا بودن قابلیت برنامه های زمانبندی شده زنگ هوشمند را در خود دارد و همچنین از دیگر امکانات این گزینه، ارسال اتوماتیک SMS تبریک تولد در زمان مشخص و همچنین نمایش عکس و مشخصات آن دانش آموزان بر روی LCD مدارس در آن زمان مشخص می باشد.

تابلو اعلانات:

نمایش دانش آموزان برگزیده، پخش فیلم و موسیقی، اطلاعیه ها و سخن های بزرگان، حتی کارهای دستی دانش آموزان و .... بر روی تابلوی اعلانات نرم افزار و LCD مدارس نیز از دیگر مزیت های نرم ا
آگهی دهنده
گروه طلای نرم
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : پاستور جدید بعد از تقاطع طالقانی به سمت ارتش روبروی هتل ارس جنب آژانس الهام ساختمان ستاری طبقه سوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 744145
بازدید : 994
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
گروه طلای نرم
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : پاستور جدید بعد از تقاطع طالقانی به سمت ارتش روبروی هتل ارس جنب آژانس الهام ساختمان ستاری طبقه سوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com