انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طرحهای توجیهی فنی واقتصادی سورتینگ میوه - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
بدينوسيله به اطلاع علاقه مندان طرحهای توجیهی و امكانسنجي فنی و اقتصادي مي رسانيم كه كارشناسان ما اقدام به جمع اوري طرحهای توجیهی فنی و اقتصادي در رابطه سورتینگ (دسته بندي) ، بسته بندي و نگهداري (انبارداري) انواع میوه ، مركبات و سيب زميني كه داراي اطلاعات مالي و فنی هستند ، نموديد . متقاضيان مي توانند جهت اگاهي از نحوه و جزئيات طرحهای مزبور با تلفن ۰۹۱۲۴۱۱۰۹۵۳ (مهندس مسعود لولاچي) ارتباط برقرار نمايند . لازم به ذكر است تمامي طرحهای مزبور داراي فايلهاي pdf مي باشند .

- طرح توجیهی و امكانسنجي فنی و اقتصادي سورتینگ ، بسته بندي و نگهداري انواع میوه به ظرفيت 4.000 تن در سال كه داراي 48 صفحه اطلاعات فنی ِ اقتصادي و مالي كامل مي باشد و در سال 1390 تدوين شده است .
- طرح توجیهی و امكانسنجي فنی و اقتصادي سورتینگ ، بسته بندي و نگهداري سيب زميني به ظرفيت 30.000 تن در سال كه داراي 57 صفحه اطلاعات فنی ِ اقتصادي و مالي كامل مي باشد و در سال 1390 تدوين شده است .
- طرح توجیهی و امكانسنجي فنی و اقتصادي سورتینگ ، بسته بندي و نگهداري انواع مركبات به ظرفيت 10.000 تن در سال كه داراي 34 صفحه اطلاعات فنی ِ اقتصادي و مالي كامل مي باشد و در سال 1387 تدوين شده است .
- طرح توجیهی و امكانسنجي فنی و اقتصادي سورتینگ ، بسته بندي و نگهداري انواع میوه به ظرفيت 10.000 تن در سال كه داراي 50 صفحه اطلاعات فنی ِ اقتصادي و مالي كامل مي باشد و در سال 1386 تدوين شده است .
- طرح توجیهی و امكانسنجي فنی و اقتصادي سورتینگ ، بسته بندي و نگهداري انواع مركبات داراي دو ظرفيت 2.200 و 10.000تن در سال كه داراي 35 صفحه اطلاعات فنی ِ اقتصادي و مالي كامل مي باشد و در سالهاي 1383 و 1382 تدوين شده است .


آگهی دهنده
شرکت خدمات مهندسی بهینه پرت
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان بهارستان - پلاک شش
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 745183
بازدید : 1047
دسته بندی : مشاوره
آگهی دهنده
شرکت خدمات مهندسی بهینه پرت
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان بهارستان - پلاک شش
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com