انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش و نصب باسکول 50 تن 60 تن 80 تن - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
براي توزين اجسام سنگين از باسکول استفاده مي‌شود. در باسکول‌هاي قديمي اندازه گيري بصورت مكانيكي انجام مي‌شد. امروزه باسکول‌ها به وسيله قطعات الكترونيكي با نام لودسل ( حسگر وزن ) كار مي‌كنند و هر باسکول داراي يك سيستم كامپيوتري است كه داده‌هاي ارسالي از لودسل را به كميت وزن تبديل مي‌كند.
باسکول جاده اي:
دستگاهي است كه وسايل نقليه جاده اي را در يك مرحله و با استفاده از اثر جاذبه زمين توزين مي نمايد.
اجزاي اصلي يك باسکول جاده اي عبارتند از:
صفحه باسکول (پلاتفرم( : در واقع صفحه اصلي باسکول است كه محل قرارگيري بار ميباشد. هدف از ساخت سازه دستيابي به مجموعه اي است كه ضمن تحمل نيروي ناشي از وزن, عمل انتقال نيرو را به نحو صحيح انجام داده تا توزيني دقيق حاصل شود, از اينرو طراحي دقيق سازه براي انتقال صحيح نيرو به لودسلها نيازمند طراحي دقيق توسط بروزترين نرم افزارهاي مهندسي و استفاده از كارشناسان مجرب مي باشد.قطار , كاميون يا . . . براي توزين روي صفحه باسکول قرار مي‌گيرند صفحه باسکول بتني يا فلزي است. لودسل‌ها زير صفحه باسکول نصب مي‌شوند و صفحه باسکول فشار ناشي از وزن جسم را به لودسل منتقل مي‌كند .
لودسل : لودسل حسگر وزني است كه در سيستمهاي توزين مورد استفاده قرار ميگيرد. قطعه‌اي الكترونيكي است كه با ان مقدار فشار با وزن, اندازه گيري مي‌شود چگونگي كار ان به اين صورت است تغييرات وزن را بر اساس تغييرات ولتاژ, بر اساس وزن بار وارده حس كرده و ان را به نشاندهنده الكترونيكي منتقل مي نمايد. لودسلها داراي انواع مختلفي هستند كه از ان جمله لودسل فشاري , لودسل كششي و لودسل خمشي را مي توان نام برد.
فونداسيون : دومين مرحله (اولين مرحله جانمايي مي باشد كه در قسمتهاي بعدي اورده شده است) در نصب هر باسکول مي باشد. از انجاييكه باسکول بر روي هر زمين و هر نوع خاكي نمي تواند نصب شود قبل از نصب مي بايست ناحيه مورد نظر پي سازي شود براي اين منظور گودبرداري كرده و به اجراي فونداسيون مي پردازيم. مي توان گفت كه 30% دقت هر باسکول به نحوه اجراي فونداسيون ان مربوط است از اينرو اجراي ناصحيح و غير دقيق فونداسيون مي تواند گاهي سبب چندين تن خطا در وزن گردد.
جعبه تقسيم : جانكشن باكس, وسيله است كه وظيفه اتصال لودسل ها به يكديگر و يكسان سازي نقاط مختلف باسکول از لحاظ نمايش وزن را به عهده دارد. اهميت جانكشن باكس از اين جهت است كه در نهايت دقت لودسل ها و نشاندهنده در باسکول به دقت ان وابسته است. امروزه در باسکول هاي تمام الكترونيك شاهد مشكلاتي هستيم كه ناشي از عدم شناخت اين وسيله مهم الكترونيكي است كه با يك ولتاژ بسيار كوچك در لودسل سر و كار دارد.
نشاندهنده ها : اين وسيله وظيفه نمايش وزن را به اپراتور باسکول بر عهده دارد. سيم خروجي از جانكشن باكس ( J-Box ) به نشاندهنده متصل مي‌شود و نشاندهنده عدد وزن را نمايش مي دهد
پرينتر ( Printer ) : بمنظور چاپ عدد وزن نمايش داده شده, پرينتر به نشاندهنده متصل شده و عدد وزني جرم روي باسکول چاپ مي شود.
با توجه به اجزاي تشكيل دهنده يك باسکول مي توان اينگونه بيان نمود كه باسکولي مناسب است كه تمام اجزاي ان مناسب باشد.
ظرفيت باسکول10 تن20 تن50 تن60 تن80 تن120 تن
نوع باسکول جاده اينيسان كشخاور كشكاميون كشتريلي كشكمرشكنكمرشكن
ابعاد صفحه 2*4 متر5/2*6 متر3*8 متر3*16 متر3*18 متر3*24 متر
وضعيت قرارگيريروي زمين
روي زمين
داخل زمينروي زمين
داخل زمينروي زمين
داخل زمينروي زمين
داخل زمينروي زمين
داخل زمين
•حدود 90% از سفارشات باسکول مربوط به رديف هاي 3 و 4 (كاميون كش و تريلي كش ) مي باشند.
انواع باسکول جاده اي:
باسکول جاده اي باسکول تمام فلز
باسکول جاده اي تمام فلز داخل زمين
باسکول جاده اي تمام فلز روي زمين
اهن الات مورد نياز شامل تيراهن در سايزهاي 40 , 45 , 50 و 55 ورق هاي فولادي در سايزهاي 8 و 10 ميليمتر و تيراهن هاي سايز 14 , 16 , 18 , 20 و 22 بر اساس مدلهاي مختلف برشكاري گرديده و برابر الگوي مربوطه جوشكاري و ماشين كاري مي گردد. پس از اتمام عمليات و رنگ اميزي مجددا جهت تسهيل در حمل تفكيك گرديده و به صورت قطعات جدا شده بارگيري و به محل اجراي پروژه حمل مي گردد.

باسکول جاده اي باسکول بتن فلز
باسکول جاده اي بتن فلز داخل زمين
باسکول جاده اي بتن فلز روي زمين

باسکول جاده اي باسکول مركب ( پيش ساخته )
باسکول جاده اي مركب داخل زمين
باسکول جاده اي مركب روي زمين
مصالح مورد نياز شامل سيمان , شن و ماسه و ميلگرد در سايزها مختلف پس از خريداري و انبارش در خط توليد قرار مي گيرند. شن و ماسه خريداري شده به لحاظ احتمال وجود ناخالصي مجدداً توسط ماسه شور شس
آگهی دهنده
رضا هاشمی
  • قیمت : بهترین و اقتصادی ترین
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، میدان فردوسی ، ابتدای خیابان سپهبد قرنی ، ساختمان شماره 37
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 745519
بازدید : 1156
دسته بندی : خدمات
آگهی دهنده
رضا هاشمی
  • قیمت : بهترین و اقتصادی ترین
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، میدان فردوسی ، ابتدای خیابان سپهبد قرنی ، ساختمان شماره 37
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com