انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اشغالگیر فاضلاب - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اشغالگیر فاضلاب
شركت پرتو كنترل به صورت تخصصي در زمينه انواع سيستم هاي تصفيه فاضلاب بهداشتي وصنعتي و طراحي ، ساخت ونصب اشغالگیر فاضلاب در حال فعاليت مي باشد.
44134447 —44965607 —44965609 --09127949154 www.PCHCO.ir
اشغالگیر:
با توجه به ورود ذرات مختلف در اب ورودي به تصفيه خانه ها, به ويژه ريزش برگ در فصول مختلف سال, در صورت ورود اين ذرات به سيستم تصفيه خانه موجب اسيب ديدگي يا گرفتگي پمپها, شيرالات, خطوط لوله و ساير متعلقات مي گردد. لذا به منظور جلوگيري از ورود اين گونه ذرات به واحدهاي تصفيه خانه مي بايست از سيستم اشغالگیري مناسب استفاده گردد.
معمولاً براي جدا كردن مواد درشت و اشغال موجود در فاضلاب از اشغالگیر استفاده مي شود . اشغالگیر درشت براي جدا كردن مواد درشت نظير شاخ و برگ ، بطري وغيره ….. واشغالگیر متوسط براي جدا كردن مواد نسبتاً درشت بكار مي رود . در صورت استفاده از پمپ و ساير تجهيزات مكانيكي استفاده از اشغالگیر ضروري است.
در حال حاضر اشغالگیرهاي مورد استفاده در كانالهاي اب تصفيه خانه ها بصورت صفحه مشبك و يا صفحه ميله اي ساخته شده و با زاويه نصب 45 الي 60 درجه در مسيركانال انتقال اب يا فاضلاب قرار مي گيرند. اين اشغالگیرها اكثراً توسط بهره بردار به صورت دستي و با استفاده از چنگك تميز مي گردد. در برخي موارد نيز اين اشغالگیرها از نوع مكانيكي و مجهز به قاب و چنگك جمع اوري اشغال مي باشد.
لذا با توجه به اينكه در اكثر مواقع حجم زيادي از ذرات و جامدات در اب ورودي به تصفيه خانه وجود دارد, عدم جمع اوري مداوم انها موجب مسدود شدن سريع انها گرديده و مي بايست به طور مداوم تميز گردند. علاوه بر اين بسياري از ذرات ريز و باريك, با عبور از اين گونه اشغالگیرها, وارد سيستم تصفيه خانه مي گردد. لذا به منظور رفع اين مشكلات و با استفاده از تكنولوژي روز دنيا مي توان از سيستمهاي اشغالگیري مدرنتر استفاده نمود كه علاوه بر راندمان بالا در جداسازي ذرات و اشغالهاي ريـــز, داراي قابليت تميـــز شدن خودكار مي باشند. لذا از اين گونه سيستمـها, مي توان به اشغالگيــــرهاي پلكاني اشاره نمود.
مزايا و ويژگيهاي سيستم اشغالگیر :
- قابليت عبور جريان زياد اب و فاضلاب از اشغالگیر
- ايجاد حداقل افت فشار در اٍر عيور از اشغالگیر
-راندمان بالا در حذف اشغال و ذرات موجود در اب.
-قابليت حذف ذرات ته نشين شده از كف كانال توسط اشغالگیر
- مقاومت بالا به مواد خورنده از جمله اسيد.
- كنترل بو با توجه به اينكه در محفظه بسته قرار دارد.
- عدم انسداد صفحات اشغالگیر توسط دانه ها و ذرات.
- عملكرد و نگهداري اسان
- هزينه پائين بهره برداري.
اين شركت با بررسي مقدار دبي ونوع عملكرد ، بهترين روش دريچه كشويي وبالابر سازه اي كنترلي دبي فاضلاب را به شما سروران عزيز ارائه مي نمايد.
**************************************
شركت پرتو كنترل با حضور افراد متخصص در طراحي ، ساخت و اجرا و نصب و راه اندازي سال هاست كه به توليد اين محصول پرداخته و تجارب بيشماري در اين صنعت كسب نموده است.
**************************************
اشغالگیر ها به اشكال مختلف و با ابعاد متفاوت ( برحسب مواد درشت و ريز ورودي ) ساخته ميشوند . معمولا در تصفيه خانه هايي با حجم كاري كمتر از ۱۰۰۰ متـر مكعب فاضلاب از اشغالگیر هاي دستي ( درشت و يا ريز ) در كانالهايي با عمق كمتر ۲ متر استفاده ميشود . بدين منظور بدليل عمق كم كانال و كوچك بودن سطح اشغالگیر ، نحوه تميز نمودن اشغالهاي موجود بر روي شبكه اشغالگیر توسط چنگك دستي انجام ميشود . به اين دليل به اينگونه اشغالگیر ها ، دستي گفته ميشود . فاصله بين ميله ها در اشغالگیر درشت بين ( ۴۰-۱۰۰ ) ميليمتر و در اشغالگیرهاي ريز بين ( ۱۰-۳۰ ) ميليمتر در نظر گرفته ميشود .
زاويه استقرار اين گونه اشغالگیرها در كانال سيال ( اب و يا فاضلاب ) معمولاً بين ۴۵ -۶۰ درجه ميباشد . ميزان حذف مواد معلق در اين گونه اشغالگیرها بين ( ۲-۳ ) ميليگرم در ليتر و حذف BOD بين ( ۳-۷ ) ميليگرم در ليتر در نظر گرفته ميشود . سرعت عبوري فاضلابي بين ( ۰٫۳- ۰٫۹ ) متر در ثانيه بايد در نظر گرفته شود .
انواع اشغالگیر فاضلابكه به نوع فاضلاب بستگي دارد عبارتند از:
1)اشغالگیر مكانيكي
2)اشغالگیر دستي
3)اشغالگیر سبدي
4)اشغالگیر گير بكسي
5)اشغالگیر دانه درشت
6)اشغالگیردانه ريز
7)اشغالگیر مكانيكي
8)اشغاكير تمام اتوماتيك
**************************************
44134447 —44965607 —44965609 --09127949154 www.PCHCO.ir

آگهی دهنده
حمید پویا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران,بلوارفردوس,بین خیابان عقیل وخیابان وفاآذر,پلاک 312طبقه چهارم واحد 13
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 747911
بازدید : 877
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
حمید پویا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران,بلوارفردوس,بین خیابان عقیل وخیابان وفاآذر,پلاک 312طبقه چهارم واحد 13
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com