انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

موقعیت‌یاب خودکار وسیله نقلیه gps avl - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
موقعیت‌یاب خودکار وسیله نقلیه شركت تنديس فراهيم ( farahim ) :
اين فناوري ، كه به سيستم خودکار موقعيت ياب (Automatic vehicle Location) مشهور است با استفاده از بسترهاي مخابراتيSMS/GSM/GPRS ، براي رديابي بلا درنگ وسیله نقلیه و امنيت ، توليد و طراحي گرديده و با استفاده از مدولهاي عالي GPS و GPRS حساسيت خوب و عملكرد ثابتي دارد. با اين دستگاه حتي مي توان در مكانهاي راه دور نيز تثبيت نقطه GPS دقيقي را دريافت نمود. دراين سيستم با استفاده از مدول GPS ، قادر است درهر لحظه مختصات جغرافيايي خودروي مورد نظر را به همراه تاريخ ، سرعت ، جهت ومسافت پيموده شده و زمان قرارگيري در ان موقعيت و گزارشهاي متنوع ديگر و ارسال توسط بستر GPRSبه صورت همزمان و انلاين بدست اورد.
با در دست داشتن اين اطلاعات در مورد موقعيت متحرك ، در هر زمان و با ارسال اين اطلاعات به مركز از طريق يك بستر مخابراتي مناسب(GPS/GPRS) ، مي توان خودرو را در تمام مدت رديابي و مسير حركت خودرو را از ابتدا تا انتهاي مسير روي نقشه جغرافيايي بصورت همزمان و انلاين مشاهده كرد.
با وجود امكان ارسال و دريافت پيام از طريق بستر مخابراتي(GSM/GPRS) دراين سيستم امكان كنترل كامل بر روي وسايل نقلیه فراهم مي شود و از اين رو در بسياري سيستم هاي كنترلي ، بهره گيري از سيستم AVL بسيار سودمند خواهد بود.
ويژگيهاي اصلي:
رديابي از طريق اس ام اس يا(GPRS (TCP/UDPG
گزارش موقعيت فعلي
رديابي با وقفه زماني مشخص
ظرفيت ثبت وضعيت تا حد 260000 ايستگاه هوايي
باطري داخلي جداگانه براي ذخيره برق
دكمه SOS براي درخواست كمك
كنترل حصار زميني
اعلان كم شدن توان باطري
اعلان سرعت
اعلان سرقت
خاموش شدن موتور
ضبط و كنترل سري مكالمات (اختياري)
هشدار زمانيكه دستگاه از ناحيه كور GPS خارج مي شود يا به اين ناحيه وارد مي شود
هشدار زمانيكه دستگاه روشن مي شود
I/O: 5 ورودي ديجيتال ، 3 راه انداز مثبت و 3 راه انداز منفي ، 5 خروجي
ورودي انالوگ: 210 بيت قدرت تفكيك ورودي انالوگ

قسمتي از موارد استفاده و كاربردها:
با اين سيستم قادر به مكان يابي وسائط نقلیه گوناگوني همچون هواپيما ، قطار ، كشتي ، كاميون وحتي وسائط نقلیه شخصي مي باشد. اين سيستم با ياري گرفتن از فناوري نوين GPS يا Global Positioning System قادر است كه در صورت نصب بودن تجهيزات لازم در وسیله نقلیه مورد نظر ، ان را توسط ماهواره هاي مرتبط در هر نقطه از جهان مورد رديابي و جستجو قرار دهد و محل دقيق ان را بصورت اني Real Time مشخص نمايد. ضمن اينكه قادر است راننده وسیله نقلیه را نيز در مسير يابي مناسب در مواقع ضروري ياري دهد. AVL يكي از كاربردهاي سيستم هاي هوشمند حمل و نقل يا ITS است كه با اهداف گوناگون مورد استفاده قرار ميگيرد كه به بطور خلاصه تعدادي از انها بيان ميگردد:
1- كاربرد در نيروي پليس :
پليس با استفاده از اين ابزار ، توانائي رديابي و جستجوي خودروهاي مهم و يا گشتي خود را خواهد داشت. لذا با توجه به دسترسي اني به محل استقرار خودروهاي ياد شده ، برنامه ريزي جهت دسترسي به اهداف پليسي در مواقع اضطراري بسيار مطلوب و سريع به انجام خواهد رسيد.
2- سرويس هاي اورژانسي و پزشكي :
امبولانسها ، اتومبيل هاي بيمارستاني و اتش نشاني از جمله وسائط نقلیه اي هستند كه استفاده از AVL در انها امري اجتناب ناپذير است. كاهش زمان دسترسي به موقعيت هاي مختلف شهري در مواقع اضطراري بر اساس شناخت اني از موقعيت اتومبيل هاي امدادي و تعيين مسير مطلوب و به دور از تاخيرهاي ناخواسته ميتواند در نجات جان انسانها وكاهش خسارات و تلفات بسيار موثر باشد كه اين هدف نيز توسط گيرنده و فرستنده هاي GPS نصب شده بر روي خودروها محقق خواهد شد.
3- ناوگان تجاري :
با توجه به اينكه حمل و نقل در امر تجارت و بازرگاني بعنوان يكي از شاخص هاي اصلي و مورد توجه مطرح ميباشد ، كنترل و رديابي خودروهاي حمل و بار و يا هرگونه وسیله نقلیه مرتبط با ان همچون قطار ، كشتي ، هواپيما و يا كاميونهاي ترانزيت براي تجار و ارگانهاي مربوطه جهت حفظ امنيت در تبادلات بسيار حياتي ميباشد. لذا بهره جستن از AVL ميتواند در اين راستا نيز بسيار سودمند و كارا باشد. در حقيقت ، امروزه ناوبري مطلوب و سريع وسائط نقلیه تجاري بدون استفاده از AVL بسيار دشوار و در عين حال كاملا غير علمي است.
4- موارد خاص :
در بسياري از كشورها و شهرهاي دنيا ، موارد خاصي از كاربري سيستم AVL ديده مي شود. كنترل و رديابي و مسيردهي خودروهاي اسكورت شخصيت ها ، خودروهاي حمل جواهرات ، خودروهاي شركت هاي پخش شامل مواد غذايي و غيره ، وسائل نقلیه عمومي ، تاكسي ، سرويس ها شامل مدارس و غيره و حتي استفاده همگاني و يا حقيقي از ان
آگهی دهنده
شرکت تندیس فراهیم
  • قیمت : بسته به نوع خدمات
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : ایران تهران، خیابان گاندی، خیابان دوم،پلاک 8
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 751430
بازدید : 859
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
شرکت تندیس فراهیم
  • قیمت : بسته به نوع خدمات
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : ایران تهران، خیابان گاندی، خیابان دوم،پلاک 8
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com