انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

جذب مدرس حسابداری - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
ايران مدرس بزرگترين و بهينه ترين وب سايتي است كه به طور ويژه در زمينه تدريس خصوصي فعاليت دارد
در حال حاضر با توجه به شروع امتحانات ميان ترم و پايان ترم نياز به مدرس خصوصي رو به افزايش است و روزانه تعداد زيادي از دانشجويان رشته حسابداری به سايت مراجعه كرده و به دنبال مدرس خصوصي حسابداری مي گردند.
سايت ايران مدرس براي دروس تخصصي رشته حسابداری (اصول حسابداری - حسابداری صنعتي - حسابداری مالياتي - حسابداری ميانه - حسابداری شركتها - حسابرسي - مديريت مالي ) در نتايج جستجو در صفحه اول و در چند جايگاه اول موتور هاي جستجو از جمله گوگل نشان داده مي شود.
براي مثال :
تدريس خصوصي حسابداری صنعتي : جايگاه اول و دوم صفحه اول گوگل
مدرس خصوصي حسابداری صنعتي : جايگاه اول و دوم صفحه اول گوگل
كاربر با كليك روي نتايج جستجو وارد صفحه اي از ايران مدرس مي شود كه در ان ارشيويي از اگهي هاي مدرسين رشته حسابداری نمايش داده مي شود.

مدرسين گرامي ، دانشجويان مسلط مقاطع دكتر و ارشد رشته حسابداری با درج اگهي در ايران مدرس مي توانيد از اين فرصت استثنايي استفاده نموده و درامد خود را در ترم تحصيلي پيش رو افزايش دهيد.
براي درج اگهي وارد سايت ايران مدرس (http://www.iranmodares.com) شده و بروي لينك «عضويت در سايت» در بالاي صفحه كليك نماييد و پس از پر كردن فرم عضويت و ورود به «كنترل پنل» بر روي «ثبت/ويرايش اگهي تدريس» كليك كرده و اگهي خود را پر نماييد. و براي ثبت اگهي به صورت ويژه بر روي «پرداخت انلاين هزينه اگهي» كليك نماييد. و منتظر تاييد اگهي بمانيد.

با تشكر

ايران مدرس

http://www.iranmodares.com



آگهی دهنده
ایران مدرس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 752825
بازدید : 976
دسته بندی : تدريس خصوصي
آگهی دهنده
ایران مدرس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com