انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مبدل موبایل به تلفن ثابت - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
عصرنوين ( سهامي خاص )

توليد كننده
مبدل موبایل به تلفن ثابت
مبدل موبایل به تلفن و قكس
مبدل موبایل به اينترنت
مودم جي اس ام
انواع ماژول موبایل
تقويت كننده موبایل
تكرار كننده موبایل

فروش : 88339288

اتصال مستقيم به دستگاههاي فاكس انالوگ را داشت. فرو ش موفق اين دستگاه ما را بر ان داشت تا با انتقال نقاط قوت و ضعف ان به توليد كننده مدلي برتر را به مصرف كنندگان عرضه كنيم. اكنون مفتخريم كه نسخه 2.5 دستگاه مبدل سيم كارت به تلفن ثابت با شماره مدل FT5X را با امكانات و قابليت غير قابل مقايسه با ديگر دستگاههاي احتمالي موجود در بازار ايران به شما ارائه ميكنيم. شما ميتوانيد با اين دستگاه كه طراحي ان متعلق به شركت معتبر HUAWEI است با خيال راحت از تمامي امكانات يك تلفن ثابت و حتي يك مودم GSM/GPRS برخوردار شويد. اين دستگاه علاوه بر بكار گيري موتور GSM مدل MC39i از شركت زيمنس(در حال حاضر اين بخش از شركت زيمنس به شركت Cinterion واگذار شده است) از يك چيپ ست مودم V92 كامل از كمپاني Conexant يك پردازنده DSPمجزا و يك حافظه بافر قوي و در نهايت يك شبيه ساز تلفن ثابت پر قدرت برخوردار است. كاركرد اسان و بي عيب اين مبدل سيم كارت شما را شگفت زده خواهد كرد.
كيفيت صداي فوق العاده ، نمايش وضعيت و الارمهاي دستگاه بهمراه نمايش Caller ID برروي نمايشگر تلفن شما ، امكان استفاده از سرويس GPRS ، امكان بكارگيري در حالت مودم ، امكان اتصال به دستگاههاي POS در حالتهاي سنكرون و اسنكرون و همچنين ارسال پيامك اين دستگاه را از انواع مشابه متمايز ساخته است. فروش بيش از 4000 دستگاه از اين مدل در مدت سه سال بعنوان مبدل تلفن روستايي ، مبدل خطوط همراه به ثابت در شهركهاي صنعتي ، كارخانجات خارج از محدوده ي تلفن شهري خود تاييد كننده كيفيت بي نظير ان است.
اگر تا كنون مشكل اتصال به فاكس شما را از استفاده از مبدل تلفن موبایل بي بهره ساخته است ، اگر در مناطق فاقد امكانات تلفن ثابت داراي دفتر يا كارخانه اي هستيد حتما اين دستگاه را امتحان كنيد.

مودم جي اس ام

مودمهاي جي اس ام شامل
GSM
GSM/GPRS
GSM/GPRS/GPS
با اينترفيسهاي
RS232
USB
براي تبديل سيم كارت موبایل ، ارسال SMS انبوه ، رديابي خودرو و كاربردهاي مختلف
كليه تجهيزات داراي يك سال گارانتي و 3 سال خدمات هستد.

اين شركت اماده است تا شما را در انتخاب بهترين دستگاه و ماجولهاي GSM و قطعات مرتبط راهنمايي نمايد.ما محصولات معروفترين برندهاي سازنده تجهيزات كمكي جي اس ام از قبيل ، SIEMENS, SONY ERRICSON, ENFORA,LEADTEK, MAESTRO, WAVECOM, BENQ , MOTOROLA را در اختيار شما قرار ميدهيم. شايد در نگاه نخست تفاوت اندك قيمتهاي ما با فروشندگاني كه با اگهي هاي رنگارنگ در سايتهاي مختلف اينترنتي كه به اگهي هاي كليكي معروفند شما را متعجب يا حتي دلخور نمايد اما هنگاميكه از اصالت تجهيزات و قطعات عرضه شده توسط ما و همچنين همپيمايي ما با شما از لحظه تصميم براي خريد تا راه اندازي و استفاده و حتي هنگام بروز مشكل مطلع شويد تصديق خواهيد كرد كه پرداخت مبلغ اندكي بيشتر(انهم در بعضي موارد) در هنگام خريد ارزش برخورداري از همه ي انچه پيشتر گفته شد را داشته است. در كنار همه مواردي كه گفته شد ما همواره سعي ميكنيم تا قيمت كالاها و خدماتمان با كيفيت انها تناسب معقول و مشتري پسندي داشته باشد.
مودمهاي مبتني بر ماجول و پياده سازي شده بصورت يكپارچه همواره محصولي قويتر ، با پايداري و قابليت ارتقا را در اختيار ميگذارد. مودمهاي عرضه شده توسط ما همگي از ماجولهاي معروف و نو استفاده ميكنند بنابراين فقط اگر قصد خريد كالاي حرفه اي را داريد با ما تماس بگيريد. بهمراه مودمها درايورهاي اضافي و نرم افزار پيشرفته ارسال و دريافت SMS بصورت رايگانارائه ميشوند.
اين نرم افزار داراي قابليتهاي زير است:
قابليت ارسال و دريافت گروهي ، انفرادي و دسته بندي شده
قابليت توزيع ارسال پيامك بين مودمهاي متعدد نصب شده برروي يك سيستم(Dispatching) براي افزايش ارسال در واحد زمان
قابليت تعريف زمان و تاريخ ارسال براي گروه يا فرد خاص
قابليت پاسخگويي به پيامك دريافتي بر اساس كلمات كليدي تعريف شده
قابليت اكسپورت كردن پيامك براي ارسال در نرم افزارهاي محاسباتي و كنترلي ديگر
قابليت ارسال پيامكهاي فارسي و انگليسي و بلند
قابليت ارسال پيامكهاي خود بازشو
پشتيباني كامل از UNICODE
محيط كاربري اسان



آگهی دهنده
عصرنوین
  • قیمت : 350000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : یوسف آباد کاج شمالی شماره 222
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 757012
بازدید : 873
دسته بندی : فروشگاه موبايل
آگهی دهنده
عصرنوین
  • قیمت : 350000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : یوسف آباد کاج شمالی شماره 222
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com