انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

چیپس اسپیرال - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
قابل توجه رستورانها – كافي شاپ ها – فست فود فروشي ها – مراكز تجاري و تمامي كساني كه با سرمايه اندك به دنبال سود زياد هستند.
امروزه با توجه به اين كه در اغلب كشورهاي دنيا به علت بي كاري و نبود درامد براي بعضي از افراد جامعه كسب خياباني رونق زيادي پيدا كرده است و افرادي كه به اين كار مشغولند با اندك سرمايه اي كه دارند از درامد بالايي نيز برخوردار مي شوند لذا در ميان محصولاتي كه از سوي اين افراد ارائه ميگردد محصول جديدي به نام چیپس اسپیرال كه با نام هاي مختلفي در دنيا از جمله: SPIRAL CHIPS _ CHIPS SPIRAL BAMBOO CHIPS _ TORNADO CHIPS_HOT CHIPS
و در ايران با نام هاي چیپس پيچ _ فر چیپس _ اسپیرال چیپس _ چیپس اسپیرال_ هات چیپس و.........
Fer chips _ chips pitch _ spiral chips – hot chips_ chips spiral
ناميده مي شود كه با توجه به اينكه فروش و سود بسيار خوبي در فروش دارد در نوع خود از طرفداران زيادي نيز برخوردار است. لذا در اين ميان مغازه ها و مراكزي مانند : كافي شاپ ها – رستورانها – فست فود فروشي ها و كليه فعالان در عرصه مواد غذايي نيز از اين فرصت ها به خوبي استفاده كرده و با استفاده از فضاي اندكي در جلوي مغازه يا مركز خود توانسته اند سود اوري بسيار خوبي براي خود داشته باشند. بنابراين شما نيز مي توانيد يكي از اين افراد باشيد و با خريد يك دستگاه توليد اين محصول كه بسيار شيك بوده و شامل دستگاه برش سيب زميني كه به طور كاملا اتوماتيك بوده و كاملا از جنس استيل ضد زنگ اروپايي مي باشدو با 2 نوع چوب 30 و 35 سانتي به ضخامت 3 و 5 ميليمتر كار مي كند و يك دستگاه فر سرخ كن كه ان هم كاملا از جنس استيل ضد زنگ بوده به همراه چوب و ادويه هاي ان كه شامل حدودا 20 نوع ادويه با طعمهاي مختلفي از جمله : پاپريكا – پياز و جعفري – سالسا – سركه نمكي – ماست موسير – ليمويي – كچاپ – باربكيو – طعم تند – پيتزا كالباس - استيك - فلفل تايلندي - دودي - تنوري - كره اي - پنيري - فلفل نمكي و............. مي باشد محصولي بسيار خوشمزه ولذيذ و كاملا بهداشتي به مشتري ارائه نماييد. كار با دستگاه بسيار اسان بوده و با اموزشي كه از طرف ما به خريدار داده مي شود به راحتي مي توانيد با دستگاه كار كنيد. به منظور رعايت مسايل بهداشتي تمامي قسمت هاي دستگاه و فر سرخ كن ان از جنس استيل ضد زنگ 304 استفاده شده كه مطابق با استانداردهاي روز دنيا مي باشد.ذستگاه بسته به نياز مشتري داراي (كنتور يا شماره انداز) مي باشد كه فروش روزانه را مشخص مي نمايد. مصرف برق دستگاه بسيار پايين بوده و با طراحي فر سرخ كن ان به دو مدل برقي و گازي(كپسول و گاز شهري) توانسته ايم نياز تمام مشتريان خود را براورده كنيم. دستگاه فر سرخ كن مجهز به ترمستات كنترل دما مي باشد كه هم مصرف گاز و برق را به حداقل رسانده و باعث پخت بهتر محصول مي شود و هم باعث عمر زياد روغن مصرفي دستگاه مي گردد. حجم ظرف روغن جهت سرخ كردن 8 الي 10 سيخ چیپس اسپیرال باهم و به صورت همزمان 6 ليتر ميباشد و با توجه به ترموستات هاي تعبيه شده در دستگاه كمتر از 15 روز يكبار احتياج به تعويض روغن نمي باشد. لذا با توجه به اينكه ثابت شده اغلب مردم هميشه به چيزهاي نو و جديد گرايش داشته اند پس هميشه افرادي موفق ترند كه در ارائه اين خدمات به مشتري پيش قدم باشند و شما مي توانيد يكي از همين افراد باشيد. دستگاه داراي يكسال گارانتي و 5 سال خدمات پس از فروش و اموزش رايگان ميباشد.

فروش : 09371042570 مرادخاني
Email : chips_spiral@yahoo.com



آگهی دهنده
مصطفی مرادخانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 766373
بازدید : 1125
دسته بندی : ماشين سازي
آگهی دهنده
مصطفی مرادخانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com