انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سایت مرجع جامع و فروشگاهی tahvie com - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
معرفي سایت مرجع جامع و فروشگاهی tahvie.com
مديريت سایت Tahvie پس از سالها فعاليت در بخش تامين و خدمات تخصصي در صنعت تهويه و تبريد «شركت نياز تهويه» و با حضور در تمام فراز و نشيب هاي صنعت تهويه در ايران و خارج از كشور حضور مستمر داشته و مشكلات و كاستيها را احساس و با توجه به خالي بودن جاي تكنولوژي در بازار سنتي ايران به دنبال راهي براي معرفي و عرضه كالا و خدمات در قالب منبع جامع و فراگير از اطلاعات و جداول فني و تخصصي جهت مقايسه و انتخاب كالاي مرتبط با صنعت تهويه و تبريد از قبيل كالا ، خدمات ، قطعات ، ابزار و اخبار به روز اين صنعت به گونه اي كه تمركز بيشتري جهت انتخاب در اختيار مهندسين و دست اندركاران اين صنعت و همچنين مصرف كننده محترم قرار گيرد.
پس از سالها مطالعه و بهره گيري از تجربه و دانش بهترين متخصصان برنامه نويس و با هدف بالا بردن سطح اگاهي و ارايه گسترده ترين امكان انتخاب همراه با مناسب ترين قيمت رقابتي به مصرف كنندگان و پيمانكاران ، اين وب سایت را به شما تقديم مينمايد.
اميدواريم با همكاري شما توليد كنندگان ، واردكنندگان ، مهندسين و كاربران كالا و خدمات بتوانيم هر چه دقيق تر و كامل تر به شما دوستان اطلاع رساني كنيم.
وب سایت Tahvie.com ، حاصل تلاش چند ساله پرسنل فني و مهندسي اين مجموعه شامل متنوع ترين محصولات ايراني و خارجي اين صنعت است كه در اختيار شما قرار گرفته است.
انتقادات و راهنمايي شما عزيزان را موهبتي در راه پيشرفت خود مي دانيم...
اما با تمام اوصاف خود ميدانيم كه بهترين و بزرگترين راهنما ، شما مصرف كنندگان محترم ميباشيد. پس از شما سرمايه هاي اصلي سایت تقاضاي راهنمايي و كمك در جهت بهبود كيفيت و عرضه محصولات جديد و عفو و پوزش در صورت وجود كاستيها را خواستاريم...
مشتري مداري
از مهمترين سياست پرتال Tahvie.com رضايت شما كاربران و خريداران گرامي مي باشد. در همين راستا انتخاب كالاي مناسب و با كيفيت همراه با قيمتي رقابتي از وظايف اين مجموعه در جهت كسب رضايت شما كاربر گرامي مي باشد.
سایت Tahvie.com عمدتا به بررسي و نمايش اطلاعات كالاهايي پرداخته كه در بازار ايران موجود و جزو كالاي مجاز و با گارانتي معتبر مي باشد.
مشتركين ما با استفاده از امكانات موجود در اين وب سایت مي توانند كالاي مورد نياز خود را مقايسه و همچون يك كارشناس حرفه اي با پايين ترين قيمت موجود در بازار انتخاب و به اساني تهيه فرمايند.
سایت هاي مرتبط : WWW.NIAZTAHVIE.COM WWW.TAHVIE.COM WWW.IRANTAHVIE.COM WWW.COOLMAN.IR
شركت نياز تهويه , كولر گازي , كولينگ تاور , برج خنك كننده , هواساز , اسپليت , لوله كشي كولرگازي , لوله كشي , اجراي لوله كشي , داكت , كانال كشي داكت , تهويه , تهويه مطبوع , سرمايش , گرمايش , تعمير كولرگازي , نصب و راه اندازي كولرگازي , مشاوره واجرا لوله كشي , چيلر , فن كوئل , پكيج , رادياتور , ابسرد كن , شوفاژ , ميني چيلر , كولر پنجره اي , كولر پرتابل , كولر مولتي , كولر كم مصرف , كولر چند پنل , رادياتور , فلكسي بل , پلي اورتان , شارژ گاز كولر گازي , كمپرسور كولرگازي , پرده هوا , كولرگازي اينورتر

آگهی دهنده
niaz tahvie
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : jتهران خ. خرمشهر م. نیلوفر پ.12
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 768584
بازدید : 1149
دسته بندی : برقي و گازي
آگهی دهنده
niaz tahvie
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : jتهران خ. خرمشهر م. نیلوفر پ.12
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com