انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پخش زنده همایش ها در اینترنت(ott) - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اگر مايليد همایش ها و مراسم خود را بصورت زنده بر روي سايت سازمانتان پخش كنيد ما راهكار پخش زنده بر روي اينترنت (OTT) صميم را به شما پيشنهاد مي كنيم! با استفاده از اين راهكار سازمانها، مراكز همایش، شركت هاي داخلي و خارجي، كارخانجات، مراكز اموزشي، تالارهاي بورس و ... مي توانند تصاوير زنده مراسم، جلسات، كلاس هاي اموزشي، كنفرانس ها و نشست هاي خود را بدون انكه نياز به حضور فيزيكي اشخاص باشد از طريق اينترنت بصورت مستقيم براي انها پخش كنند.
از مزيت هاي اين راهكار مي توان به صرفه جويي در زمان و هزينه، اطلاع رساني سريع و دسترسي اسان به مراسم، جلوگيري از سفرهاي شهري و بين شهري براي رسيدن به مراسم و در نتيجه كم شدن ترافيك و الودگي هوا و ... اشاره كرد.
بطور مثال سرمايه گذاران بورس مي توانند معاملات انجام شده در تالار بورس و نوسانات در ارزش هاي سهام خود را به راحتي بدون اينكه در تالار حضور يابند از طريق اينترنت بصورت زنده دنبال كنند و يا يك تيم ورزشي كه توانايي پرداخت هزينه هاي گزاف پخش مسابقات از طريق شبكه هاي تلويزيوني را ندارد با استفاده از اين راهكار مي تواند بازي هاي خود را از طريق اينترنت و با هزينه كمتر پخش نمايد.
روش كار اين سيستم بدين صورت است كه تصاوير دوربين هاي مستقر در مراسم و همایش ها پس از اينكه به فرمت IP در امدند توسط سرورها با كيفيت مختلف روي سايت سازمان قرار مي گيرند.
شايان ذكر است شركت فاطررسا نور قادر است اين سيستم را هم بصورت اجاره و هم فروش در اختيار كليه سازمان ها قرار دهد.
براي اطلاعات بيشتر به لينك زير مراجعه كنيد :
http://www.pfrnco.com/iptv/241-iptv

آگهی دهنده
مسعود نوری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 772580
بازدید : 911
دسته بندی : خدمات شبكه
آگهی دهنده
مسعود نوری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com