انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

جرثقیل دروازه ای شرکت مهندسی کارین - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت مهندسی کارین
طراح و سازنده انواع جرثقیلهای سقفي ، دروازه ای و بازويي
نماینده فروش بالابرهای زنجيري Kito و Demag
نماینده انحصاري خدمات پس از فروش Kito در ایران
«راه در جهان يكي است و ان راه راستي است» (كوروش بزرگ)
در دنيا امروز سيستم های جابجایي مواد و قطعات همانند شريانهای اصلي در كالبد صنعت و تمام فعاليتهای ديگر جای گرفته است و حركت و چرخش چرخ صنعت و هر فعاليت ديگر بدون جابجایي امري غير ممكن ميباشد. ما افتخار داريم با ارائه بهترين راهكارها و طرح ها این امر مهم را به سهولت هر چه تمام برای امور مختلف انجام دهيم.
«از ما بهترين ها را بخواهيد»
شرکت مهندسی کارین با نام تجاري Karin Crane با سالها تجربه در زمينه سيستمهای جابجایي مواد و قطعات و همچنين سازه های فلزي به صورت كاملاً تخصصي و حرفه ای فعاليت دارد.
بخش اول: طراحي ، ساخت ، نصب و راه اندازي و خدمات مهندسی انواع جرثقیلهای سقفي ، دروازه ای ، مونوريل ، جرثقیلهای خاص و سيستمهای جابجایي مواد و قطعات ، اصلي ترين فعاليت شرکت کارین ميباشد. شرکت مهندسی کارین در زمينه جابجایي مواد و قطعات مطابق با جديدترين طرح ها و روشها و مكانيزم ها اماده ارائه خدمات ذيل ميباشد:
•طراحي ، ساخت ، نصب و راه اندازي
•مشاوره تخصصي در زمينه جابجایي
•خدمات و خدمات پس از فروش
•تامين انواع بالابر و قطعات و لوازم جرثقیل
•تعميرات و نگهداري
•ارائه گارانتي محصولات و خدمات
بخش دوم: طراحي ، ساخت و نصب انواع سازه های فلزي از جمله صنعتي ، ساختماني ، نفت وگاز ، سازه های پيش ساخته و پيچ و مهره ای در حوزه فعاليت و توانایي این شرکت ميباشد.
شرکت مهندسی کارین همراه با كادري توانمند توانسته با اتكا به دانش فني ، مديريتي ، تكنيكهای طراحي ، مهندسی و اجرایي با قيمتي كاملاً رقابتي و كيفيت بسيار بالا محصولات و خدمات خود را ارائه نماید.

جرثقیل سقفي تك پل
این مدل جرثقیلها جهت سالن ها و كارگاه هایي كه نيازمند جرثقیل در تناژ پایين و كارایي های مختلف ميباشند بسيار مناسب و كارامد ميباشد. عموماً جرثقیلهای سقفي تك پل از ظرفيت 500 كيلوگرم تا 10 تن و در دهانه های 4 تا 45 متر اجرا ميشود. این ابعاد و ظرفيت قابل تغيير و ارتقا ميباشد ودر تناژ و دهانه های بالاتر نيز طراحي و اجرا ميگردد.
جرثقیلهای سقفي تك پل از نظر موقعيت بالابر در مدلهای ذيل ميباشد:
-اويز در حالت معمولي
-وزنه تعادلي افزایش ارتفاع بالابري
-رونشين افزایش ارتفاع بالابري
جرثقیل سقفي دو پل
عموماً زمانيكه دهانه سالن و تناژ جرثقیل زياد و يا گاهي محدوديتهای ارتفاعي و موقعيتي وجود داشته باشد ، این نوع جرثقیل كاربرد فراوان خواهد داشت. جرثقیلهای سقفي دو پل در تناژهای 2 تا 100 تن و دهانه های 4 تا 45 متر اجرا ميشود اما محدوديت دهانه و تناژ در جرثقیلهای سقفي دو پل بسيار كمتر و قابليت افزایش دهانه و تناژ در این نوع جرثقیل عمدتاً بسيار بالا ميباشد.
جرثقیل دروازه ای
يكي از شگفت انگيزترين جرثقیلها ، نوع دروازه ای ميباشدكه كارایي بسيار بالا و متفاوتي مخصوصاً در فضاهای باز دارد. جرثقیلهای دروازه ای در ظرفيتهای 1 تا 100 تن و دهانه های 4 تا 45 متر عموماً اجرا ميگردند ، اما این ابعاد محدود نميباشند و در ابعاد و تناژهای مختلف ديگر نيز قابل ارتقا ميباشند. این نوع جرثقیل در دنيا تا تناژهای 6000 تن نيز اجرا گرديده است. جرثقیلهای دروازه ای با توجه به نوع كار و موقعيت در طرحها و مدلهای مختلف طراحي و ساخته ميشوند ، اما در حالت كلي بصورت تك پل يا دو پل ميباشند.
جرثقیلهای دروازه ای در مدلها و تركيبهای ذيل عمدتاً اجرا مي شوند:
-بدون كنسول حالت معمولي
-با كنسول( يكطرفه و دو طرفه) جهت خروج بار از بين پایه ها
-مدل پایه هشتي نوع طراحي
-مدل پایه يازده نوع طراحي
-مدل Box حالت معمولي و كلي
-مدل خرپا كاهش فشار بادو دهانه بزرگ
-پایه ثابت عدم حركت طولي

جرثقیل نيم دروازه ای
این مدل جرثقیل تركيبي از جرثقیل سقفي و دروازه ای ميباشد. جرثقیل نيم دروازه ای گاهي در داخل سالنها و گاهي در فضاهای باز استفاده ميشود. جرثقیلهای نيم دروازه ای در ظرفيتهای 1 تا 100 تن و دهانه های 4 تا 45 متر عموماً طراحي و اجرا ميگردد و همانند جرثقیلهای ديگر قابل طراحي و اجرا در تناژ و دهانه های بالاتر نيز ميباشد و عموماً به صورت تك پل يا دو پل ميباشند.
جرثقیلهای نيم دروازه ای در مدلها و تركيبهای ذيل اجرا مي شوند:
-بدون كنسول حالت معمولي
-با كنسول( يكطرفه) جه
آگهی دهنده
جرثقیل سقفی شرکت مهندسی کارین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 776814
بازدید : 1277
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
جرثقیل سقفی شرکت مهندسی کارین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com