انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تبدیل شیشه مغازه به نمایشگر - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
پرده نمايش شفاف
با استفاده از اين تكنولوژي تحولي شگرف در سيستم تصويري ايجاد شده است ، چراكه در اين روش افراد مي توانند تصويري با كيفيت Full HD را در سايزي بسيار بزرگ و با قيمتي باور نكردني تجربه كنند.
اين برچسب ها با نصب بر روي شیشه و يا پلكسي قدرت جذب نور ان را به صورت قابل توجهي افزايش داده و همانند پرده نمايش مي شوند. با اين تفاوت كه اين سيستم از كيفيت بسيار بالايي نسبت به پرده هاي نمايش معمولي برخوردار مي باشند.
از مزاياي اين سيستم اين است كه نور پروژكتور به پشت شیشه تابيده مي شود و تصوير در جلوي ان نقش مي بندد (تصوير در پشت نيز قابل رويت است ولي وضوح تصوير در پشت ، كمتر از جلوي شیشه خواهد بود). اين مزيت سبب مي شود تا سايه افراد بر روي تصوير نيفتد (سالن هاي كنفرانس).
مكان هاي قابل استفاده
•سينماهاي خانگي در داخل خانه ها (به جاي تلويزيون)
• سر در مغازه ها
•ويترين مغازه ها
•فضاي داخل مغازه ها (به صورت اويزان از سقف)
•ادارات
•اتاق هاي كنفرانس
•تلويزيون هاي شهري
•پخش تصوير زير اب (ابنماي تصويري)

كيفيت تصوير:
كيفيت تصوير در اين صفحه نمايش بر 3 پايه اصلي استوار است:
1. كيفيت پرده نمايش :
2. كيفيت پخش تصوير دستگاه ويدئو پرژكتور
3. كيفيت فيلم يا عكس در حال پخش

سايز صفحه نمايش:
از مزاياي بزرگ اين سيستم عدم محدوديت در سايز صفحه نمايش مي باشد. اين سيستم در سايز هايي بين 30 تا مرز 600 قابل اجرا مي باشد ولي با توجه به هزينه پروژكتور ها ، اين سيستم معمولاً براي سايزهاي كوچكتر از 70 مقرون به صرفه نمي باشد. هرقدر كه سايز صفحه نمايش بزرگتر باشد ، فاصله مورد نياز بين صفحه نمايش و پروژكتور نيز بيشتر خواهد بود. بديهي است با بزرگ شدن صفحه نمايش ، نياز به پروژكتور هاي حرفه اي تر احساس مي شود.

در اجراي صفحه نمايش به صورت اويزان مي توان به جاي شیشه از پلكسي استفاده كرد. در اين صورت احتمال شكسته شدن و يا ترك شیشه از بين مي رود و در صورت برخورد اشخاص با صفحه ، جراحت خاصي به وجود نمي ايد. استفاده از پلكسي به جاي شیشه موجب هرچه راحت تر شدن حمل و نقل صفحه نمايش و اصطلاحاً پرتابل شدن ان مي شود.

در صفحه نمايش اويز مي توان براي شیشه فريم استيل نيز اجرا كرد كه موجب زيبا شدن كار و همچنين رفع خطرات احتمالي از شكستن شیشه مي شود. اين فريم مي تواند توسط مشتري و يا توسط شركت ايمن سازان قوام تهيه و اجرا شود.

در مقايسه صفحه نمايش با تلويزيون هاي خانگي مي توان اذعان داشت كه اين صفحات نمايشي در هر سايزي موجود مي باشند و اين در صورتي است كه ماكزيمم سايز روتيين تلويزيون هاي خانگي 60 بوده و براي خريد سايز هاي بزرگتر بايد مبالغ هنگفتي هزينه شود و در صورت عدم موجوديت ان مدت زمان سفارش تا تحويل محصول بسيار طولاني خواهد بود.
در مقايسه صفحه نمايش با تلويزين هاي شهري ، اولين برتري صفحات نمايشي ، كيفيت فوق العاده ان مي باشد كه به هيچ عنوان قابل قياس با كيفيت تلويزيون هاي شهري نيست.برتري دوم ان قيمت پايين تر و هزينه نگهداري كمتر نسبت به تلويزيون هاي شهري است ؛ چراكه اين تلويزين ها از هزينه نگهداري بسار بالايي برخوردارند.

در فضاهاي Indoor و يا خانگي ، اين سيستم در تمام 24 ساعت شبانه روز قدرت تصويردهي دارد.
در فضا هاي Outdoor صفحه نمايش ، قابليت پخش تصوير در ساعات عصر به بعد كه نور خورشيد كم شده و از بين مي رود را داشته و در ساير ساعات تصوير با قدرت كم قابل پخش مي باشد. شركت ايمن سازان قوام در ان ساعات ، پخش تصوير را توصيه نمي كند ، چراكه قدرت هر منبع نور (در اينجا پروژكتور) نسبت به نور خورشيد ناچيز بوده و توان انتشار نور و درنتيجه ايجاد تصوير را ندارد.
با توجه به اينكه اكثر رفت و امد ها در ساعات غروب به بعد انجام مي گيرد و گيرايي تمام تصوير هاي موجود در خيابان در ساعات تاريكي بسيار بيشتر است ، اين عيب از جمله معايب بزرگ به شمار نيامده و كيفيت استثنائي اين سيستم در شب جبران ساعات خاموشي ان در روز را خواهد كرد.

انواع لايه هاي تصويري:
لايه هاي تصويري در دو نوع شفاف و مات به بازار عرضه مي گردند.
لايه هاي تصويري مات:
اين لايه ها خاكستري رنگ بوده و قدرت جذب بسيار بالاي نور را دارند. اين لايه ها همانند لايه هاي مات كننده شیشه بوده و در زمان خاموشي پروژكتور ديد شیشه از سمتي به سمت ديگر را كور مي كنند.
اين لايه ها تا 99% از ورود اشعه UV جلوگيري كرده و با توجه به قدرت بالاي ان ها در دفع نور مرئي و همچنين اشعه گرمايشي خورشيد ، مي توانند تا 70% در رنگ پريدگي اجسام كاهش ايجاد كنند.
لايه هاي تصويري شفاف:
اين لايه ها بي رنگ بوده و قدرت جذب نور كمتري نسبت به لايه
آگهی دهنده
انرژی استار
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، خیابان کارگر شمالی، بعد از خیابان فرصت شیرازی، کوچه مستعلی، پلاک 26 واحد 10
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 776840
بازدید : 1096
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
انرژی استار
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، خیابان کارگر شمالی، بعد از خیابان فرصت شیرازی، کوچه مستعلی، پلاک 26 واحد 10
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com