انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

صنایع سنگ محلات تامین و فراوری سنگ ساختمانی از معادن مح - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
صنایع سنگ محلات با يك دهه سابقه فعاليت و تجربه گران بهاء و با در اختيار داشتن كارخانه اي مجهز با بهره گيري از پيشرفته ترين ماشين الات روز دنيا و توان توليد منحصر به فرد در تامین و فراوری انواع سنگ ساختمانی شامل مرمريت، تراورتن و گرانيت از تمامي معادن ايران به ويژه محلات به صورت اسلب، تايل و اندازه سفارشي مجري سنگ پروژه هاي ساختمانی در ايران و كشورهاي منطقه با بهترين قيمت و كيفيت و كمترين زمان ممكن در خدمت سازندگان، مهندسين و معماران محترم مي باشد.

مجموعه ما با در نظر گرفتن اينكه همواره يكي از مهمترين دغدغه هاي سازندگان محترم صنعت ساختمان، انتخاب نوع سنگ مي باشد به منظور رفع اين دغدغه سعي نموده با بهره گيري از مهندسين و كارشناسان خبره صنعت سنگ, بهترين پيشنهادات را در زمينه انتخاب و تامین سنگ ساختمانی به مشتريان خود ارائه مي نمايد لذا مشاورين و كارشناسان ما با دانش بالا در زمينه شناخت خواص فيزيكي و شيميايي سنگهاي ساختمانی و تخصص در شناخت رنگ و كاربرد انواع سنگها در سبكهاي مختلف معماري پيشنهاد متناسب با سليقه و بودجه ي مشتريان را به بهترين شكل ممكن ارائه خواهند نمود.

صنایع سنگ محلات به دليل قرارگيري در محلات پايتخت سنگ ايران و همجواري با معادن ديگر استان امكان تامین تنوع گسترده سنگ از معادن اتشكوه، عباس اباد، حاجي اباد، دره بخاري، ابيانه، ابيار، ابگرم و معادن ديگر را با بهترين كيفيت ساب در ابعاد مطلوب دارد همچنين به دليل سوابق گسترده مديران اين مجموعه امكان تامین تنوع سنگ مد نظر مشتري از ساير معادن ايران بسته به نياز و سفارش مشتري در اسرع وقت و با بهترين كيفيت فراهم مي باشد.

ضمنا جهت جلب رضايت مشتريان محترم در دفتر فروش و نمايشگاه تهران با نمايش انواع نمونه سنگ هاي ساختمانی همه روزه در وقت اداري امادگي بازديد از پروژه و ارائه مشاوره و كارشناسي و ارسال نمونه سنگ مورد نظر را دارد هم چنين براي جلب اطمينان شما ضمن دعوت به دفتر كارخانه در محلات امكان بازديد از كارخانه و عمليات بارگيري وجود دارد.

خدمات طراحي : صنایع سنگ محلات به منظور رضايت كامل مشتريان از اجراي نماي پروژه هاي ساختمانی كه توسط اين مجموعه صورت ميپذيرد، اقدام به تجهيز دفتر تهران به اتليه معماري نموده است لذا اين مجموعه متشكل از ارشيتكت هاي حرفه اي و متخصص متضمن خلق طرحهاي ماندگار با توجه به سليقه و روحيات خريدار در سبك هاي مدرن و كلاسيك مطابق سنگ انتخابي به بهترين شكل ممكن و براساس استانداردهاي روز دنيا مي باشيم.

اتليه معماري صنایع سنگ محلات متشكل از ارشيتكت ها و طراحان داخلي كه در كنار ارائه خدمات طراحي نما، در حوزه دكوراسيون داخلي به منظور اشنايي و اشراف كارفرمايان به سفارش كار خود اقدام به ارايه تصاوير سه بعدي در ابعاد واقعي مي نمايند در ضمن اين مجموعه در كنار واحد نظارت به منظور اطلاع و اشنايي كارفرمايان خود اعم از مهندسين مشاور و مجريان ساختمان، در موارد خاص اقدام به تهيه دستورالعمل منطبق بر اســتــانــداردهــا نـمــوده اســت كه قبل از اجراي هر پروژه، نقشه ها، اسناد و مدارك مرتبط را در اختيار ايشان قرار مي دهد.

توليدات : صنایع سنگ محلات با تامین مستقيم سنگ از معادن محلات در بخش عرضه محصولات متناسب با درخواست مشتريان گرامي امادگي ارائه سنگ به صورت كوپ، بريده، اسلب، شمش، پله و لاشه را دارد. در بخش سنگهاي بريده صنایع سنگ محلات متضمن ارائه سنگ با بالاترين كيفيت ساب و بهترين سورت بندي ممكن است كه اين مهم را به واسطه ي استفاده از ماشين الات پيشرفته سنگبري و نيروي انساني مجرب و كارامد تحقق بخشيده است. همچنين در صورت نياز امكان چرمي كردن سنگ مورد نظر سازنده فراهم مي باشد. شايان ذكر است اين مجموعه با سابقه ي ده ساله در صنعت سنگ، امادگي كامل جهت عرضه محصول با قابليت صادرات و بسته بندي مناسب در خصوص صادرات سنگ را دارا مي باشد.

پروژه هاي انجام شده : صنایع سنگ محلات به منظور ارائه سابقه درخشان خود به فعالان صنعت ساختمانی، پروژه هاي انجام شده توسط اين مجموعه را كه گواه توان بالاي صنایع سنگ محلات در خصوص تنوع برش مطابق با درخواست سازنده مي باشد را در وب سايت خود به نمايش گذاشته است. امكان همكاري اين مجموعه در تامین سنگ بخشهاي مختلف ساختمان و همكاري صنایع سنگ محلات با پروژه هاي موفق ساختمانی و رضايت سازندگان از سنگ ارائه شده توسط اين مجموعه مبين عملكرد بهينه ما در اجرايي كردن تعهدات بيان شده مي باشد. اين مجموعه خلق نماهاي سنگي ماندگار و متعاقبا رضايت سازندگان را برگ زرين رزومه كاري خود مي داند.

استخدام مدير فروش، كارشناس فروش، بازارياب و طراح نما : صنایع سنگ محلات از كليه كارشناسان مربوطه دعوت به همكاري
آگهی دهنده
صنایع سنگ محلات
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : دفتر فروش : تهران، سعادت آباد / محلات : خیابان امام خمینی کارخانه : محلات / نیمور / شهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 786789
بازدید : 975
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
صنایع سنگ محلات
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : دفتر فروش : تهران، سعادت آباد / محلات : خیابان امام خمینی کارخانه : محلات / نیمور / شهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com