انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سلامتی شما چنده؟ استیک الکالاین - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
توضيحات :
Neutron Alkaline Stick
استیک قليايي كننده و الکالاین نوترون با بالا بردنPH اب به بيش از 8 و پايين اوردنORP ان تا حدود 100، اب مصرفي را به يك مايع سلامت بخش و ضدسرطان تبديل مي‌كند. شما با مصرف اب قليايي الکالاین، به سلامت سيستم گوارش و بهبود متابوليسم بدن خود كمك مي‌كنيد و همچنين با توجه به انتي‌اكسيدان بودن اين اب با مصرف روزانه و مستمر، احتمال بروز سرطان را تا حد بسيار زيادي كاهش خواهيد داد.

اب اسيدي چيست؟

اب و به صورت كلي همه مايعات داراي فاكتوري به اسمPH هستند كه عددي بين 14-0 مي‌باشد. اين عدد نشان دهنده ميزان غلظت يون‌هاي هيدروژن محلول در ان مايع است. مايعي كهPH ان 7 باشد خنثي است و هرچقدر اين عدد كوچكتر باشد نشانه اسيديتي بيشتر و هر قدر بيشتر از 7 باشد نشانه قليايي بودن بيشتر اب است. اب اشاميدني چه به صورت عادي و چه به صورت معدني، PH بين 6.7 تا 7.4 دارد كه اين نشانه اسيدي بودن ان است. مواد اسيدي داراي خاصيت خورندگي بيشتري هستند و مصرف ان باعث بالا رفت حالت اسيدي بدن مي‌شود كه سبب اكسيد شدن راحت‌تر سلول‌هاي بدن مي‌گردد. اب‌هاي اسيدي داراي فاكتورORP+ هستند و اين يعني ميزان قدرت اكسيدكنندگي يك مايع، كه به حضور اكسيژن‌هاي فعال در مايع بستگي دارد.اين مسئله به اين معنا مي‌باشد كه وجود اكسيژن‌هاي فعال بيشتر به معناي خاصيت اكسيدكنندگي بالاتر و ناسالم بودن ان مايع است.

چرا بايد اب قليايي مصرف كرد؟

تحقيقات معتبر دانشگاهي و علمي استاندارد نشان مي‌دهد كه يكي از موثرترين راه‌هاي تداوم سلامتی در بدن، مصرف اب قليايي است. اب قليايي به ابي گفته مي‌شود كهPH ان بالاتر از 8 باشد و همچنينORP پايين‌تري نسبت به اب‌هاي اشاميدني و معمولي، معدني و شهري داشته باشد. اب قليايي باPH بالاتر از 8 به سلامت دستگاه گوارش شما كمك مي‌كند تا عملكرد بهتر و منظم‌تري داشته باشد. ORP پايين در اب قليايي الکالاین باعث به وجود امدن حالت انتي اكسيدان مي‌شود. انتي اكسيدان به موادي خطاب مي‌شود كه خاصيت ضد اكسيدكنندگي داشته باشند. به عنوان مثال همانگونه كه تجمع اب بر روي فلزاتي همچون اهن، فولاد و مس باعث اكسيد شدن يا به عبارتي زنگ زدن ان‌ها مي‌شود، تجمع اب با خاصيت اسيدي وPH پايين وORP بالا در بدن نيز باعث اكسيد شدن سلول‌هاي بدن مي‌گردد، تجمع سلول‌هاي اكسيد شده در بدن نيز يكي از عوامل اصلي سرطان در انسان نيز شناخته شده است. از ديگر خوراكي‌هايي كه باعث بوجود امدن حالت اسيدي در بدن و اكسيد شدن سلول‌ها مي‌شوند، مي‌توان به نوشابه‌هاي گازدار و غذاهاي اماده كه حاوي مواد نگهدارنده هستند، نام برد كه مصرف اب قليايي الکالاین به از بين بردن تاثيرات سوء اين خوراكي‌ها كمك مي‌كند.

نحوه استفاده:

ابتدا استیک را از بسته بندي خارج كنيد و ان را با اب معمولي بشوييد. سپس ان را در داخل يك بطري اب نيم ليتري قرار دهيد و اجازه دهيد تا به مدت 1 الي 2 ساعت در بطري باقي بماند. اكنون اب بطري الکالاین و قليايي است و مي‌توانيد ان را ميل نماييد. مي‌توانيد از 2 استیک مجزا در 2 بطري جداگانه استفاده كنيد تا همواره اب الکالاین در دسترس داشته باشيد. هر استیک مي‌تواند تا 270 بطري 0/5 ليتري را قليايي كند و پس از ان خاصيت ان به مرور كاهش مي‌يابد. حتما توجه داشته باشيد كه از نوشيدن ابي كه استیک در ان بيش از 48 ساعت باقي مانده است خودداري كنيد و از مصرف بيش از 2 ليتر اب الکالاین در طول شبانه روز امتناع ورزيد. از شكستن، حرارت دادن، قرار دادن در اب جوش و همچنين قرار گرفتن در معرض نور مستقيم خورشيد جلوگيري كنيد. توصيه مي‌شود كه پس از يك ماه مصرف استیک ان را در ظرفي حاوي اب و سركه قرار داده و خوب تكان دهيد و سپس ان را با اب معمولي بشوييد و دوباره مورد استفاده قرار دهيد. مصرف اب الکالاین براي كليه افراد بجز نوزادان و بيماران حاد كليوي بلامانع است.

مشخصات محصول

نام فارسي محصول
استیک الکالاین نوترون
كشور صاحب تكنولوژي
ژاپن
توليد شده در كشور
هنگ‌كنگ و ايران
مناسب جهت
كليه افراد بجز نوزادان و بيماران حاد كليوي
ميزان تغيير
بين 1 تا 1.5 واحدPH اب شرب
ميزان كاهش اكسيژن‌هاي فعال اب
حدود 270 واحد( از 380 به 100)
خاصيت انتي اكسيدان
دارد
ميزان افزايش غلظت يون‌هاي هيدروژن
10 الي 15
نوع عملكرد
فيلتر قابل حمل
شرايط نگه‌داري
دور از تابش نور در دماي 4 تا 28 درجه سانتي‌گراد
موارد مصرف
ايجاد اب داراي انتي‌اكسيدان- تعادل ميزانPH بدن- داراي خاصيت ضدسرطان
ساير ويژگي ها
قابليت استفاده جهت فيلتر 270 عدد بطري
آگهی دهنده
حسین افخمی
  • قیمت : 580000 ریال
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خ بهبودی جنب بانک سپه پلاک ۲۵۴ واحد ۸
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 786913
بازدید : 1978
دسته بندی : تجهيزات پزشكي
آگهی دهنده
حسین افخمی
  • قیمت : 580000 ریال
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خ بهبودی جنب بانک سپه پلاک ۲۵۴ واحد ۸
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com