انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش انواع تجهیزات پنوماتیک سلیندرهای - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش انواع تجهیزات پنوماتیک ، سلیندرهای پنوماتیک ، شيرهاي كنترل پنوماتیک

احتراما" به استحضار مي‌رساند ، فروشگاه سلكترو نماينده فروش شركت سنجش صحت پويا در لاله زار با بهره‌گيري از كادري مجرب و كارشناسان باسابقه اماده ارائه خدمات در زمينه طراحي و ساخت تابلو هاي توزيع و تامين تجهیزات در برق صنعتي ، روشنايي ، سيم وكابل و ملزومات خطوط انتقال و همچنين تجهیزات ضدانفجار به صنايع گوناگون از قبيل نفت ، گاز ، پتروشيمي ، نيروگاهي ، اب و فاضلاب ، خودروسازي و غيره ميباشد.
شير كروي يا گلاب ولو
شير كروي يا globe valve . نام اين شير از ظاهر كروي شكل بيروني ان گرفته شده . براي كنترل فلو ، فشار و دما در سيالات يكي از بهترين گزينه ها ، گلوب ولو ميباشند و معمولا به صورت كنترل ولو يا شير خودكار در خطوط لوله مورد استفاده قرار ميگيرد . شير كروي يا گلاب ولو در ساده ترين حالت از يك قسمت متحرك ديسك مانند كه با قرار گرفتن در حفره اي به نام سيت باعث كنترل فلو ميگردد تشكيل شده است . شيرهاي كروي يا گلوب ولو در اثر نيمه باز بودن فرسوده نميشوند و اين نكته ترجيح اين شير نسبت به شيرهاي ديگر نظير كشوئي و پروانه اي ميباشد . همچنين تعمير و نگه داري اين شير ها به سهولت انجام ميگيرد و معمولا از جنس فولاد ضد زنگ و كربن استيل ساخته ميشوند .در اخر در مورد شيرهاي كروي بايد گفت كه اين نوع شير براي كنترل سيال طراحي شده است و بعلت تغيير ناگهاني مسير سيال ، باز كردن و بستن شير ، خيلي سريعتر انجام مي شود و با توجه به كاربرد وسيع از مواد مختلف در دسترس ميباشند .
شير سوزني يا نيدل ولو
شيرهاي سوزني يا needle valves يا نيدل ولو ، همانگونه كه از نام ان ميتوان حدس زد به منظور كنترل فلو هاي كم با دقت زياد مورد استفاده قرار ميگرد. شكل سيت و پلاگ اين شيرها شبيه به شيرهاي كروي يا گلاب ولو به صورتي است كه يك استوانه مخروطي شكل هنگام بسته شدن شير و فرورفتن اين مخروط در حفره تعبيه شده مسير عبور سيال را به صورت تدريچي تنگتر ميكند و حجم سيال عبوري را به صورت دقيق كنترل مينمايد .شيرهاي سوزني به خاطر مكانيزم ظريف و قابل اطمينان در موارد ازمايشگاهي و براي كنترل مقادير كم سيال بدون نياز با سرعت بالا مورد استفاده قرار ميگيرد .
شير توپي با يا بال ولو
شيرهاي توپي يا ball valve بال ولو از دريچه اي به شكل نيم كره كه در يك قسمت كروي شكل تعبيه شده است تشكيل شده كه با گردش 90 درجه اي يا ربع گرد خود باعث باز يا بسته شدن مسير سيال ميگردد . اين شيرها براي مثال در سايزهاي كوچك و فشار هاي ضعيف در لوله كشي گاز منازل و يا اب گرم و سرد براي حالتهاي باز يا بسته مورد استفاده قرار ميگيرد . اب بندي مناسب ، عمر مفيد و سرعت در باز و بست و افت فشار كم در مسير عبور سيال پاره اي از مزاياي استفاده از اين نوع شير ميباشند .
شير كشوئي يا گيت ولو
شير كشوئي يا ( gate valve) گيت ولو از ساده ترين وقديمي ترين مكانيزم براي كنترل جريان سيال استفاده ميكند . از ديرباز براي كنترل جريان اب در جويبار از يك دريچه مستطيل شكل كه از دو طرف در يك قاب شيار دار جايگرفته بود استفاده ميكردند . در اين شيرها با قرار گرفته دريچه كشوئي شير كه ميتواند شكلهاي مستطيلي يا گرد داشته باشد در شيار سيت عبور سيال متوقف ميگردد و بالعكس زماني كه اين دريچه كشوئي به بالاترين موقعيت خود ميرسد سيال بدون وجود هيچ مقاومت و افت فشاري به مسير خود ادامه ميدهد. اين شيرهاي در صنعت معمولا به صورت فلنچي بوده و براي جلو گيري از نشتي از گسكت (gasket) يا واشرهاي مربوطه استفاده ميگردد . به جهت اينكه عبور سيال رابطه خطي و مشخصي با باز شدن كشوي شير ندارد از شير كشوئي معمول بجز مواردي كه به شكل خاصي طراحي گرديده اند نميتوان براي كنترل كامل عبور سيال استفاده نمود و بيشتر از گيت والوهاي در حالت كامل بسته يا باز استفاده ميگردد .
شير ديافراگمي يا پرده اي
شير ديافراگمي يا پرده اي ( Diaphragm valve) از يك بدنه با پورتهاي ورودي و خروجي ساخته شده است كه به وسيله فشار بر ديافراگم تعبيه شده در ان ميتوان مانع عبور سيال در پورتها شد . ديافراگمهاي معمولا از جنس قابل انعطاف لاستيكي ساخته ميگردد كه بسته به طراحي و مورد استفاده ميتواند در مقابل خوردگي و فرسايش بسيار مقاوم باشد . در ولوهاي ديافراگمي از انجا كه مكانيزم بازو بسته كردن از قسمت ديافراگم و پورتها جدا ميباشند اب بندي كاملي برقرار است بجز مواردي كه ديافراگم سوراخ گردد . در ابتدا ولوهاي ديافراگمي براي استفاده در صنايع غذايي و بهداشتي طراحي گرديد و در مواردي كه سيال خوردنده باشد نظير اسيدها و يا حتي مواد ساينده نظير سيمان ميتوان از ولوهاي لاستيكي يا رابري ديافراگمي استفاده كرد . ولوهاي ديافر
آگهی دهنده
محمد دیانتی
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : لاله زارحنوبی پاساژنور طبقه دوم پلاک 13
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 787113
بازدید : 1031
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
محمد دیانتی
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : لاله زارحنوبی پاساژنور طبقه دوم پلاک 13
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com