انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

حضور و غیاب با suprema bio lite net - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
دستگاه حضور و غیاب BioLite Net سيمرغ پارسيان

Suprema Biolite Net

دستگاه حضور و غیاب Biolite net هم به عنوان دستگاه حضور و غیاب و هم به عنوان دستگاه كنترل تردد استفاده مي شود. اين دستگاه داري استاندارد IP65 است كه ضد اب و ضد گرد و قبار مي باشد همين موضوع امكان استفاده از اين دستگاه كنترل تردد و حضور و غیاب را در بيرون از ساختمان فراهم مي كند. از جمله امكانات اين دستگاه مي توان به قابليت تعرف 5 هزار كاربر و 10 هزار اثر انگشت و ثبت 50 هزار تردد از جمله ويژگي هاي اين دستگاه مي باشد.



ساختار ضد اب

دستگاه حضور و غیاب Biolite net داراي استاندارد IP 65 است كه امكان نفوذ اب و گرد و قبار به اين دستگاه غير ممكن است و از اين دستگاه مي توان در بيرون ساختمان و فضاي باز استفاده كرد.



پردازشگر قدرتمند 400MHz

دستگاه حضور و غیاب Biolite Net داري يك CPU 400 Mhz است كه تطابق اثر انگشت در كنار شناسايي كد و كارت RFID را با سرعت بسيار بالايي فراهم مي كند.



كنترل تردد هوشمند

دستگاه حضور و غیاب Biolite Net داراي رله داخلي است كه امكان استفاده اين دستگاه به عنوان دستگاه كنترل تردد را فراهم مي كند كه امكان برنامه ريزي و زمان بندي توسط سيستم به منظور باز و بسته شدن در ب ها را براي مديران فراهم مي كند.اين دستگاه قابليت استفاده به صورت مستقل از شبكه را دارد و در صورت اختلال در شبكه امكان كاركرد مستقل ان وجود دارد و در صورت ايجاد اختلال در شبكه, دستگاه بدون اشكال به كاركرد مستقل خود ادامه مي دهد.



قابليت اتصال به شبكه LAN

Biolite Net قابليت اتصا از طريق شبكه LAN را دارد و اين امر انعطاف پذيري منحصر به فردي را براي طراحي سيستم هاي امنيتي را در اختيار مديران سيستم قرار مي دهد. استفاده از دستگاه هاي سوپريما به علت دارا بودن DHCP و قابليت اتصال به شبكه, امكان دسترسي به دست گاه ها با فاطله زياد توسط اينترنت و شبكه را فراهم مي كند و كابل كشي هاي اضاي را حذف مي كند.



الگوريتم پيشرفته شناسايي اثر انگشت

محصولات بيومتريك شركت سوپريما suprema داراي يكي از قدرتمند ترين الگوريتم هاي تشخيص اثر انگشت در دنيا هستند و همين موضوع قدرت خاصي در تطابق اثر انگشت به دستگاه هاي اين شركت مي دهد. فناوري و الكوريتم تشخيص اثر انگشت محصولات شركت سوپريما از سوي FVC و NIST MINEXT TEST به عنوان قدرتمند ترين الگوريتم تشيص اثر انگشت دنيا معرفي شده است.



ارتباطات منتوع شبكه و كنترل تردد

BioLite Net دستگاه حضور و غیاب داراي ارتباطات متنوع شبكه از قبيل LAN ، RS485 را دارد وداراي خروجي رله و و پورتهاي كنترل تردد Wiegand و TTL I/O براي استفاده كاربران است.

صادقي
www.sparsian.com

آگهی دهنده
simorghe parsian
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران الهیه
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 790487
بازدید : 1798
دسته بندی : ماشينهاي اداري
آگهی دهنده
simorghe parsian
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران الهیه
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com