انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

عینک ترو کالر trucolor فقط 69 هزار تومان - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
ارائه اي ديگر از ارزان سراي في كالا

عینک افتابي دو عددي تورو کالر

Trucolor

عینک هاي افتابي ترو کالر علاوه بر محافظت بيشتر در مقابل HEV (اشعه هاي پر قدرت) UVB و UVA (اشعه هاي فرا بنفش) ، شفافيت و حفاظت رنگي را در تصوير نسبت به عینک هاي معمولي افزايش ميدهد.
ولي اين تمامي مطلب نيست ، اين عینک به يك طراحي جديد براي حفظ و نگهداري مجهز است كه با استفاده از اهن رباهايي كه در دسته عینک به كار رفته ، ميتوان عینک را تقريباً به هر مكاني متصل كرد و از گم شدن ان جلو گيري كرد.

ترو کالر اشعه هاي مضر و نور اضافي را مي گيرد و رنگ ها را شفاف تر نشان مي دهد توضيحات مربوط به اين كالا عینک هاي افتابي ترو کالر علاوه بر محافظت بيشتر در مقابل HEV (اشعه هاي پر قدرت) UVB و UVA (اشعه هاي فرا بنفش) ، شفافيت و حفاظت رنگي را در تصوير نسبت به عینک هاي معمولي افزايش ميدهد. ولي اين تمامي مطلب نيست ، اين عینک به يك طراحي جديد براي حفظ و نگهداري مجهز است كه با استفاده از اهن رباهايي كه در دسته عینک به كار رفته ، ميتوان عینک را تقريباً به هر مكاني متصل كرد و از گم شدن ان جلو گيري كرد. به علاوه ما براي شما يك گيره مخصوص را نيز در نظر گرفته ايم تا بتوانيد عینکتان را به سايبان ماشين يا هر سطح ديگري (با استفاده از برچسب دو طرفه ) متصل كنيد. ويژگي محصول • حفظ رنگ بيشتر تصاوير • حفاظت بيشتر در مقابل تششعات UVB ، HEV ، UVA • قابل اتصال به هر نقطه با استفاده از دسته هاي مغناطيسي

چه چيزهايي داخل جعبه است شامل : دو عدد عینک مردانه و زنانه ، دو عدد گيره مخصوص ، يك عدد دستمال مخصوص عینک ، يك عدد كيف عینک سوال هاي متداول در ارتباط با اين كالا ايا اين عینک چشم را از اشعه UV هم محافظت مي كند ؟ عینک هاي Trucolor نه تنها همانند عینک هاي افتابي معتبر چشمان شما را از تشعشعات HEV و UVB و UVA محافظت مي كند بلكه با ويژگي خاص خود ، شفافيت رنگها را نيز برايتان ميسر مي كند . با توجه به ويژگي هاي خاص تروکالر ايا براي افراد خاصي كاربرد دارد ؟ Trucolor براي همه مناسب و مفيد است بخصوص افرادي كه بيشتر در معرض خطرات ناشي از اشعه هاي خورشيدي قرار دارند . ويژگي هاي منحصر به فرد Trucolor كاربرد انرا براي همه ميسر مي كند. من از عینک طبي استفاده مي كنم ، ايا Tru color جايگزين ان مي شود ؟ خير به هيچ وجه . Trucolor يك عینک افتابي است و نمي تواند جايگزين عینک هاي طبي شود منظور از لنزهاي رنگي موجود در عینک هاي افتابي چيست ؟

چه چيزهايي داخل جعبه است
شامل : دو عدد عینک مردانه و زنانه ، دو عدد گيره مخصوص ، يك عدد دستمال مخصوص عینک ، يك عدد كيف عینک

به علاوه ما براي شما يك گيره مخصوص را نيز در نظر گرفته ايم تا بتوانيد عینکتان را به سايبان ماشين يا هر سطح ديگري (با استفاده از برچسب دو طرفه ) متصل كنيد.

ويژگي محصول
حفظ رنگ بيشتر تصاوير
حفاظت بيشتر در مقابل تششعات UVB ، HEV ، UVA
قابل اتصال به هر نقطه با استفاده از دسته هاي مغناطيسي

دفتر : ۰۲۱۶۶۵۹۴۱۳۸

تلفن همراه : - 09190223235

09383192004

جهت ديدن ساير مصولات به وب سايت www.fikala.ir مراجعه نماييد .



آگهی دهنده
www.fikala.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 793285
بازدید : 1108
دسته بندی : پوشاك
آگهی دهنده
www.fikala.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com