انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

محافظ صفحه ال ای دی و ال سی دی ویوایدکس

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
با خرید محافظ صفحه ال ای دی و ال سی دی ویوایدکس با هزینه کم آرامش خود و امنیت نمایشگر ها را در هنگامی بازی کودکان تضمین کنید .
محافظ صفحه ال ای دی و ال سی دی ویوایدکس با کیفیتی برتر و غیر قابل رقابت با سایر محصولات مشابه مفتخر است که با تلاشی مستمر و به روز در بیش از پنجاه شهر ایران و نیز در کشورهای عراق و پاکستان محصول خود را در سریعترین زمان ممکن از طریق نمایندگان خود به دست شما مصرف کننده گرامی برساند.
در تولید محصول ارائه شده دقت شده است تا با استفاده از مرغوب ترین صفحات پلی کربنات موجود محصولی در خور رقابت با نمونه های موجود در جهان عرضه شود.
صفحات پلی کربنات با وزنی پایین تر مقاوتی بیش از ده برابر شیشه و شفافیتی بسیار بالا بهترین جانشنین شیشه های نشکن در دنیا می باشند و به واسطه همین امر می تواند در برابر پرتاب اشیا سنگین و اجسام سخت از خود مقاوت به عمل آورد.
محافظ صفحه نمایش ویوایدکس ساخته شده از متریال پلی کربنات با ضخامت تقریبی 3 میلیمتر و با مقاومتی 10 برابر بیشتر از شیشه می تواند از شکستن و یا خش برداشتن صفحه تلویزیون های ال ای دی ، ال سی دی دی و یا پلاسما محافظت به عمل آورد و نیز از سویی دیگر با خاصیت آنتی یووی خود مانع از عبور اشعه مخرب یووی می شود. لذا شما نیز که با صرف هزینه نسبتا بالا اقدام به خرید این نمایشگرها کرده اید می توانید بدون اندکی استرس از بازی کودکانتان لذت ببرید.
لازم به ذکر است از آنجا که امکان تعمیر پنل این تلویزیون ها وجود ندارد لیک نمایندگی های رسمی شرکت های سامسونگ ، ال جی، سونی و باقی برندهای پرفروش در ایران اقدام به تعویض پانل ال ای دی می کنند و از آنجا که هزینه تعویض پنل چیزی در حدود قیمت خود دستگاه تلویزیون می باشد، از این رو مصرف کنندگان خانگی اقدام به خرید مجدد تلویزیون می کنند.
شما میتوانید از طریق تماس با مجموعه ویوایدکس هر نوع محصول شامل محافظ صفحه نمایش، براکت دیواری ثابت و متحرک بازویی، اسپری های پاک کننده را درب منزل دریافت کنید و یا با مراجعه به نمایندگی های مجاز برندهای معتبر در شهر خودتان محصول مورد نظر را دریافت نمایید.
برند های موجود: سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک، توشیبا، دوو، صنام، تی سی ال، هایسنس، شهاب، ایکس ویژن، تکنوکام، مارشال، راک، پارس
سایز های موجود: 26 اینچ 32 اینچ 37 اینچ 39 اینچ 40 اینچ 42 اینچ 43 اینچ 46 اینچ 47 اینچ 48 اینچ 49 اینچ 50 اینچ 51 اینچ 55 اینچ 60 اینچ 65 اینچ
ضمنا میتوانید به وبسایت ما به آدرس www.Vividex.ir مراجعه نموده، و در صورت نیاز به مشاوره و پشتیبانی با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید.
شماره های تماس :
دفتر تهران:
09122042609
09302042609
02166200451
سایر استان ها:
09354496542
آگهی دهنده
محمدرضا رسولی
  • قیمت : ...
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : شهرک ولیعصر - میدان معلم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 794297
بازدید : 2880
دسته بندی : صوتي تصويري
آگهی دهنده
محمدرضا رسولی
  • قیمت : ...
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : شهرک ولیعصر - میدان معلم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com