انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش انواع ترمینال های فونیکس کنتاکت Phoneix contact

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش انواع ترمینال های فونیکس کنتاکت Phoneix contact شامل:
1- ترمینال پیچی سری UK که ضد انفجار بوده وقابلیت اتصال سیم از سطح مقطع 5/ تا 240 میلی متر را دارا می باشد و برای مصارف خاص و عمومی کاربرد دارد
2- ترمینال های پیچی دیو دارDIO که جهت ایزولاسیون سیگنالها و همچنین در مواردی که امکان برگشت سیگنال وجود دارد استفاده می گردد این ترمینال در 2 سایز 5/2 و 4 تولید می گردد .
3- ترمینال ردیفی سری G برای کاربردهای رایج و بدون نیاز به نصب ریل و با ضریب عایقی کاربرد دارد سایز معمول این نوع ترمینال 4و 10 در انواع 2 تا 12 خانه می باشد .
4- ترمینال فنری سری ST که بدون نیاز به لخت کردن سیم قابل استفاده میباشد و باعث افزایش سرعت سیم کشی می گردد این سری ترمینال ها در مکان هایی که دارای لغزش هستند انتخاب بسیار مناسبی میباشد.
5- ترمینال باسبار سری AKG که قابلیت نصب روی شین باسبار ولتاژی ، زمین ، با نول ، AKG دارد این ترمینال بدون نیاز به پانچ کردن باسپار قابلیت اتصال مستقیم از شین فاز ، یا نول به زمین را دارد و دارای سایز های 135-116-35-16-4 می باشد.
6- ترمینال پیچی چاقویی سری MTK جهت تست مدار بکار میرود و در مواردی که مسیر مدار را جهت اندازه گیری و یا تست ولتاژ باز کنیم از این ترمینال استفاده میگردد.
7- ترمینال پیچی یک به دو TWIN این ترمینال دارای یک ورودی و دو خروجی می باشد، ترمینال های TWIN این دارای نوع نول و ارت می باشد.
8- ترمینال های پیچی دو به دو UDK که دارای دو ورودی ودو خروجی می باشد ودر مواردی که نمی توان از سیم با سایز بالا استفاده نمود و سیم با سایز پایینتر را موازی کرد و جریان بالاتر برقرار می گیرد ترمینال UDK در دو سایز UDK3 و UDK4 ارائه میگردد.
9- ترمینال پیچی سه و چهار طبقه سری DIK این ترمینال ها مخصوص ACTUATOR SENSOR میباشد ودر سری OUK,VIOK,DIK,DIKD ارائه می گردد، این ترمینال در سایز 5/1 و مدل ولتاژی نول و ارت به بازار عرضه میگردد.
10- ترمینال های مخصوص ترموکوپل سری MTKD به منظور اتصال سیم های ترموکوبل به تجهیزات داخلی از ترمینال های معمولی نمی توان استفاده کرد زیرا باعث ایجاد اتصال سردCOLD JUNCTION وخطای تجهیزات اندازه گیری می گردد به همین منظور شرکت فونیکس کنتاکت ترمینال مخصوص ترموکوبل که از نوع T,J,E,N,K,R تولید و عرضه می نماید .
11- ترمینال های جریان بالا سری UHV که برای جریان های بالا میباشد، سر سیم های حلقه ای روی ترمینال نصب میشود ودارای سایز های UKH240-UKHISO-UKH9S-UKH50-UK35 میباشد.
12- ترمینالهای پیچی فیوز خور UK-HESI این نوع ترمینال دارای فیوز داخلی 220و240 ولت میباشد و دارای مدل LED نیز میباشد که در صورت سوختن فیوز رنگ LED از سبز به قرمز تغییر می یابد .
13- ترمینال های پیچی دو طبقه سری UKK این نوع ترمینال دو طبقه (نول و ارت ) تولید و جهت صرفه جویی در عرض تابلو و نیز اتصال آسان در عمل کننده های دو سیم کاربرد دارد و دارای سایز UKKB10,UKKS,UK3 می باشد.
14- ترمینال های ارت سری USLKG که مخصوص ارت نمودن به زمین میباشد ، این ترمینال ها تا سطح مقطع 95 میلیمتر و با رنگ ترکیبی سبز و زرد تولید و ارائه می گردد.

تلفکس: 88903904-88926534
آگهی دهنده
سعید علیزاده
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - خیابان استاد نجات الهی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 794404
بازدید : 2163
دسته بندی : برق صنعتي
آگهی دهنده
سعید علیزاده
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - خیابان استاد نجات الهی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com