انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

یخچال فریزهای گازی (نفتی)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مقدمه

ارزيابي طرح توليد یخچال فريزر هاي حرارتي

بدون شك كمبود منابع انرژي و جلوگيري از اتلاف ان، استفاده بهينه و تلاش براي جايگزيني انرژي هاي ارزانتر را الزامي كرده است. قيمت تمام شده منابع انرژي مورد استفاده، امنيت تأمين انها و وفور و يا كبود يك منبع، از عوامل مؤثر در برنامه ريزي هاي استرتژيك در سطح كلان مي باشد تا كار امد ترين، كم هزينه ترين و سهل الوصرلتوين منبع انرژي در سطح جامع مورد استفاده عموم قرار گيرد.

از طرف ديگر حمايت از طرحهائي كه با توجه به مزيت هاي نسبي كشور راه اندازي شده، توجيهاي اقتصادي بوده و موجبات ارتقاي بهره وري – ايجاد ارزش افزوده – ايجاد اشتغال مولد، ارتقاي تكنولوژي. ارزاوري و ممانعت از خروجي ان و ارتقاء اسايش و رفاه جامعه را فراهم مي كند مورد توجه ويژه دولت و منابع تصميم گيري اقتصادي قرار گرفته است طرح حاضر با در نظر گرفتن موارد فوق و با داشتن رويكردي دقيق به نياز ها و مكانيزم بازار و همچنين با احراز استانداردهاي علمي و عملي گامي است كوچك در راستاي استقلال اقتصادي و شكوفاي استعدادهايي اين مرزو بوم.

مزاياي اقتصادي و خصوصيات بارز طرح به طور خلاصه عبارتند از:

1-استفاده از منبع انرژي كه در ان مزيت نسبي براي كشورمان وجود دارد.

يكي از منابع تغذيه محصول، گاز شهري و گاز مايع (كپسول) مي باشد كه كشورمان در توليد و استحصال ان داراي مزيت نسبي بوده و قيمت تمام شده و هزينه هاي اين منبع تغذيه (گاز) در ايران بسيار پايين است.

2- مصرف پايين انرژي و كارايي و بازدهي بيشتر

اين محصول قادر است در منازل با استفاده از گاز شهري به اندازه پلوت (شمعك) مورد استفاده قرار گيرد و يا با يك كپسول گازی 11 كيلوئي مدت بيش از يك ماه كاركرده و صرفه جوئي كلاني را عايد جامعه و كشور نمايد اين مقدار مصرف در مقايسه با انواع رايج یخچال هاي برقي در كشور بسيار ناچيز بوده و بازدهي و كارايي فوق العاده بيشتر خواهد داشت. طبق امار هاي موجود در 18 درصد برق مصرفي كشورمان و 47 درصد كل برق مصرفي خانگي متعلق به یخچال فريزر ها بوده و با توجه به تعداد هجده ميليون دستگاه یخچال فريزر موجودكشور، لزوم توجه بيش از بيش مسؤلين به طراحي كه با منبع انرژي ديگري بغير از برق كار مي كنند ملموستر مي نمايد.

3- استقلال و ايجاد خود كفايي در توليد محصول

ارزبري اين محصول در حد صفر بوده و كليه مواد اوليه، قطعات و لوازم جانبي یخچال بدست جوانان ايراني ساخته شده و بر خلاف یخچال هاي رايج برقي كه اكثر قطعات ان بغير از بدنه، وارداتي مي باشند اين محصول كوچكترين وابستگي به خاج نداشته و سالانه از خروج مقادير هنگ فتي ارز از كشور جلوگيري خواهد كرد

4- ايجاد اشتغال مولد

با توجه به اينكه صدرصد توليد داخل بوده و در ان هيچ قطعه و مواد خارجي بكار نرفته است توليد ان موجبات اشتغال جوانان را فراهم نموده تبعات اجتماعي بيكاري را در جامعه كاهش خواهد داد

5- توجهي به نياز هاي مصرفي كشور هاي و ارز اواري طرح

موقعيت خواص كشور هاي همسايه ايران از جمله عراق – افغانستان – اذربايجان و كشور هاي هاشيه اي خليج فارس و ... كه به دليل شرايط خواص اقتصادي و جغرافيايي از برق كافي برخوردار نمي باشند مي توان بازار مصرف خوبي راي یخچال هاي كم مصرف و با سوخت گاز توليدي بوده و ارز اوري بهتري داشته باشد.

6- احراز استاندار هاي تكنيكي فني

بدنبال برسي جامع طرح در سازمان پژوهش هاي علمي صنعتي ايران وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فن اوري و همچنين سازمان ثبت اختراعات كل كشور، ازمايشات و تست هاي بلند مدت بر روي نمونه ها انجام گرفته و تائيده هاي علمي و فني مواجع ذيصلاح را احراز شده است.

7- قابليت استفاده از دو منبع انرژي گاز (شهري و مايع) و برق

طراحي دستگاه به گونه اي است كه مي تواند از دو منبع انرژي گاز شهري و گاز مايع (كپسول) و برق استفاده كند و در صورت در دسترس نبودن يكي از منابع از ديگري استفاده كند اين محصول در مناطق خاص نظامي و يا در مناطقي كه دسترسي به برق وجود نداشته و يا گران مي باشد كارائي بيشتري خواهد داشت.

8- برودت زياد دستگاه در مقايسه با انواع رايج برقي

اين دستگاه قادر است با انرژي مصرفي بسيار پايين، برودت محفظه داخلي را به 13 درجه سانتيگراد زير صفر برساند كه البته در صورت نياز مي توان اين رقم را به 20 درجه سانتيگراد زير صفر نيز افزايش داد.

در مقايسه با انواع رايج برقي، اين رقم حداكثر 2 يا 3 درجه سانتيگراد زير صفر مي باشد، صرفه جوئي حاصل از اين امر با توجه به مقدار زياد یخچال موجود در كشور (18 ميليون دستگاه) بسيار قابل ملاحضه خواهد بود.

9- عدم وجود صدا و ارتعاشات مزاحم
آگهی دهنده
hassan khandel
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تبریز / قراملک/ابتدای خیابان وحدت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 796185
بازدید : 6067
دسته بندی : لوازم گوناگون
آگهی دهنده
hassan khandel
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تبریز / قراملک/ابتدای خیابان وحدت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com