انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خدمات صنعتی تاسیسات و برق - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
معرفي گروه فني مهندسي پتروسازه

گروه فني مهندسي پترو سازه با هدف ارائه خدمات فني مهندسي ، طراحي و مشاوره ، اجراء و تامين تجهيزات و نظارت -جهت صنايع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشيمي - صنايع نيروگاهي و سيمان و فولاد و كارخانجات توليدي و صنعتی و ساختمانهاي مسكوني -اداري و فرهنگي ... تشكيل گرديد.

اين گروه بر ان است تا خدمات خود را با تكيه بر دانش فني و توانمندي پرسنل، برقراري ارتباط برد – برد با كارفرمايان، تعهد به كيفيت و شناخت طيف گسترده تيمهاي اجرايي و تامين كنندگان به كارفرمايان ارايه و رضايت مندي انان را تجلي نمايد.

اين گروه با در اختيار داشتن تيم هاي مجرب طراحي و اجرايي و ماشين الات تجهيزات و امكانات گوناگون از توان مناسبي جهت انجام پروژه هاي الكتريكال و مكانيكال همچون ، مشاوره- نظارت-انجام پروژه هاي EPC برق و ابزار دقيق و مكانيك- طراحي و تهيه اسناد فني مهندسي و مدارك ساخت- مهندسي خريد -توليدتجهيزات برقي، ساخت انواع تابلو هاي برق ، راه اندازي سيستمهاي قدرت و كنترل - بهينه سازي مصرف انرژي صنايع مختلف برخوردار است. اين گروه با ارائه خدمات و فعاليتهاي متنوع و گوناگون مهندسي به واسطه نيروي انساني متخصص توانايي بيشماري در ارائه خدمات مهندسي برق و مكانيك شامل مشاوره، طراحي ، نظارت -خريد ، نصب اجرا و راه اندازي دارد.

گروه پترو سازه ميكوشد تا با انجام به موقع و با كيفيت پروژه ها و حفظ رضايت مشتريان، خدمات خود را ارائه نموده و با بهره گيري از پرسنل مجرب در راستاي تامين نياز كارفرمايان محترم گام بردارد.
توانمندي ها و زمينه كاري گروه

به واسطه تجربه و دانش فني و نيروي انساني متخصص اين گروه توانمندي هاي زيادي براي انجام پروژه هاي گوناگون صنعت برق دارد كه در ذيل به انها اشاره مي شود:

مشاوره شامل مطالعه و بررسي فني مهندسي پروژه ها و ارائه خدمات مورد نياز كارفرما
طراحي شامل طراحي و تهيه اسناد و مدارك فني مهندسي پروژه (طراحي اوليه و طراحي و تهيه نقشه هاي ساخت و محاسبات مورد نياز مربوط به پروژه هاي پالايشگاهي و نيروگاهيكارخانجات توليدي و صنعتی و صنايع مختلف
خريد-تهيه ليست خريد و ارائه پيشنهادهاي خريد از منابع متنوع
ساخت -نصب و اجرا –راه اندازي و انجام امور اجرايي پروژه ها و راه اندازي انواع خطوط توليد
نظارت بركليه فرايندهاي فني مهندسي شامل طراحي –خريد- نصب و راه اندازي انواع پروژه هاي صنعتی – ساختماني و راه اندازي انواع خطوط توليد
جهت كسب اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد.
اطلاعات تماس:
تلفن:09125262703
ادرس اينترنتي:http://petrosazeh.blogfa.com
ايميل:aep.masood@gmail.com

آگهی دهنده
پتروسازه
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : میدان صادقیه-نبش جلال آل احمد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 800288
بازدید : 768
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
پتروسازه
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : میدان صادقیه-نبش جلال آل احمد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com