انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحي و اجراي فضاي سبز ابنما برکه

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه فضاي سبز نيروانا افتخار دارد در تمامي زمينه‌هاي مشاوره ، طراحي و اجراي فضاي سبز منازل ، ويلاها ، مجتمع‌هاي ( مسکوني ، صنعتي ، تجاري ، فرهنگي ، ورزشي و اداري ) با بهره گيري از کارشناسان ارشد کشاورزي و فضاي سبز و نيروي کاري متخصص خدمات خود را با بالاترين کيفيت و قيمتي مناسب در غالب طرحهايي زيبا و منحصر به فرد و بر اساس سبکهاي مختلف فضاي سبز ( صخره‌اي ، ژاپني ، مدرن ، کلاسيک و سنتي) به شما هموطنان عزيز ارائه نمايد.

1. مشاوره ، طراحي و اجراي فضاي سبز (Landscape Design) : گروه فضاي سبز نيروانا خدمات مشاوره‌اي تخصصي خود را به صورت رايگان در محل ارائه مي‌نمايد. تيم طراحي فضاي سبز باغ مهر با تکيه بر دانش فني بالا و بر اساس اعمال نظرات و سلايق شما و استفاده از نرم افزارهاي تخصصي سه‌بعدي طراحي فضاي سبز ، قادر است شما را به آينده برده تا بتوانيد در محوطه فضاي سبز سحرانگيز و خيالي خود گام برداريد ؛ همچنين کارشناسان اجرايي گروه ما با نظارت مستمر خود و بهره‌گيري از تيم اجرايي فني و با تجربه ، فضايي زيبا و دلنشين را براي شما به ارمغان خواهد آورد.

2. مشاوره ، طراحي و اجراي آبنما و آبنماي پيش ساخته ، برکه ، سيستمهاي آبياري تحت فشار ( آبياري باراني ، آبياري قطره‌اي ) و سيستم آبياري هوشمند که باعث زيبايي محوطه فضاي سبز و نزديکي هر چه بيشتر شما به طبيعت مي‌‌شود ، لازم به ذکر است با استفاده از سيستم آبياري مکانيزه علاوه بر کاهش چشم‌گير مصرف آب ، در زمان و هزينه‌هاي نيروي کاري شما نيز صرفه‌جويي خواهد شد و عمليات آبياري با دقت بيشتري صورت مي‌گيرد.

3. طراحي و اجراي آلاچيق ، گزبو ، سايه بان ، پل ، کليه سازه‌هاي چوبي و باربي کيو .

4. نگهداري فضاي سبز ويلاها ، آپارتمانها و مجتمع‌هاي صنعتي ، مسکوني ، تجاري و اداري : با توجه به اهميت بالاي نگهداري فضاي سبز در بقاء ، شادابي و زيبايي گلها و گياهان ، گروه فضاي سبز لوتوس قادر است در اين راستا خدمات ( هرس ، سم‌پاشي ، کوددهي و غيره) خود را زير نظر کارشناسان و متخصصين فضاي سبز به شما ارئه نمايد.

5. طراحي و اجراي Roof Garden ( باغ بام، بام سبز، روف گاردن ، فضاي سبز تراس ، بالکن و بام ) ، 3D Planting ( فضاي سبز سه‌بعدي ) ، تراريوم و پاسيو .

6. احداث چمن (طبيعي و مصنوعي) ، چمن زمين فوتبال ، گياهان پوششي ، گل کاري ، باغچه کاري ، محوطه سازي در سطوح وسيع و طراحي دکوراسيون لابي و طراحي منظر .

7. توليد و تامين گل و گياه فضاي سبز و آپارتماني ، نشاء ، نهال مثمر و غير مثمر ، بذر چمن ، بذر گل F1 .

8. فروش کليه ادوات و ماشين آلات باغباني شامل: انواع چمن زن ، قيچي باغباني ، بيل و بيلچه ، سم پاش و انواع فلاور باکس (Flower Box) و گلدانهاي سفالي ، پلاستيکي و فايبر گلاس با قيمتي بسيار مناسب.
آگهی دهنده
مهندس امیری نیا
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، میدان هفت تیر ، خیابان بهار شیراز ، نبش سهروردی جنوبی ، شماره 107 ، واحد اول
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 808305
بازدید : 1635
دسته بندی : خدمات منزل
آگهی دهنده
مهندس امیری نیا
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، میدان هفت تیر ، خیابان بهار شیراز ، نبش سهروردی جنوبی ، شماره 107 ، واحد اول
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com