انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه فارادیک

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 15 شهريور 1397
دستگاه فارادیک تمام کانال با قیمت مناسب و کیفیت عالی برای لاغری سریع و رفع چربیهای شکم و پهلوها و سایر قسمتهای بدن(لاغری موضعی) و نیز لاغری عمومی و همچنین تسکین دردهای مفصلی و روماتیسمی مورد استفاده قرار میگیرد.
پالسها از نوع راستر میباشد که هیچگونه عارضه نداشته و اثرات مطلوب آن پس از چندجلسه استفاده مشاهده میگردد.قطعات دستگاه ساخت کشور آلمان است که توسط شرکت شتاب الکترونیک(پیشرودرصنعت طب الکترونیک درایران از سال 1362) وبا نام تجاری Eshniderمونتاژ میگردد و دارای 2سال گارانتی و 10سال خدمات پس از فروش میباشد.
فارادیک با 10کانال و20 پد(که کانال شماره 10 مربوط به صورت است)دارای مزایای ذیل میباشد:
1-طرزکارآسان 2-مجهزبه ولوم کنترل پالسها 3-دارای کلید دو وضعیتی که پلاریته را درکلیه پلیت ها معکوس و forward نموده واین عمل در بهبود و روند کار بسیار مناسب میباشد
4-نشانگر عقربه ائی چپ و راست که میزان قدرت و نوع پلاریته را درپلیتها مشخص می نماید5-چراغ کوچک چشمک زن که مبین کار درست دستگاه درزمینه برطرف کردن درد وکم کردن سایز و وزن مخصوصأ درسالنهای لاغری بوده واین خصوصیات عملکرد دستگاه فارادیک 10کانال را نسبت به دستگاههای مشابه متمایز وپیشرفته می نماید.
فارادیک فوق پیشرفته Eshnider در انواع مختلف تولید گردیده که انواع دو و چهار و پنج کانال بسیار سبک و کم حجم میباشندو برای تمامی افراد در هر سن و وزن براحتی در منزل توسط خود شخص قابل استفاده میباشند و دستگاه فارادیک 8کانال استفاده سالنی دارد.طرز استفاده از دستگاه فارادیک10کانال بسیار ساده است که در برگه راهنمای محصول توضیح داده شده.
6-آموزش استفاده از دستگاه فارادیک ده کانال بصورت تلفنی رایگان میباشد 7- از آنجاییکه خریدار دستگاه فارادیک ده کانال را مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده اصلی خریداری مینماید قیمت دستگاه فارادیک 10 کانال بمراتب ارزانتر میباشد و از لحاظ خدمات پس از فروش خریدار میتواند براحتی با شرکت سازنده دستگاه ارتباط برقرار نماید.
ارسال دستگاه فارادیک تمام کانال به اکثر نقاط کشور رایگان میباشد.
جهت اطلاع از سایر دستگاههای پزشکی تولید شده توسط شرکت شتاب الکترونیک با دفتر مرکزی واقع در مشهد، بلوار پیروزی، مجتمع ارم، شرکت شتاب الکترونیک تماس حاصل فرمایید.تلفنهای کارشناسان فنی شرکت 05138839201 و 05138388116 و 09159150721 و تلفکس 05138839201 اطلاعات بیشتر در shetabelectronic.epage.ir
آگهی دهنده
شرکت شتاب الکترونیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 811187
بازدید : 3578
دسته بندی : تجهيزات پزشكي آزمايشگاهي
آگهی دهنده
شرکت شتاب الکترونیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com