انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش شرکت کشتیرانی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت کشتی رانی آوای دریای خزر در سال 1382 در بندر انزلی با مجوز سازمان بنادر تاسیس گردید . در سال 1388 اینجانب به اتفاق دو نفر از دوستانم سهام آنرا از صاحبان قبلی خریدیم و صلحنامه در دفتر اسناد رسمی صادر و پس از تشریفات مربوطه در سازمان بنادر و اداره ثبت شرکتها روزنامه رسمی صاحبان جدید منتشر گردیدو همزمان با تغییرات مذکور دفتر مرکزی شرکت را از بندر انزلی به تهران انتقال دادیم . دو سال بعد شریک جدیدی به جمع ما اضافه گردید که به علت سکونت در بندر عباس سرپرستی شعبه بندر عباس را به عهده گرفت . در سال گذشته اینجانب سهام سه نفر شرکاء دیگر را خریدم و اکنون صد در صد سهام متعلق به اینجانب می باشد . موضوع مجوز شرکت ، نمایندگی کشتیرانی است که اکنون تحت عنوان کارگزاری ترابری دریائی نامیده می شود . اخذ نمایندگی خطوط کشتیرانی داخلی و خارجی ، اعطاء نمایندگی به خطوط داخلی و خارجی ، بستن کشتی در بنادر به نام شرکت ، خروج کشتی به نام شرکت ، چارترینگ انواع کشتی حمل کننده سوخت و مواد نفتی ، گاز ال پی جی ، متانول ، قیر ، فله بر و کانتینری و عملیات فورواردری از فعالیتهای شرکت می تواند باشد . در حال حاضر با توجه به فعالیتها ی شرکت در زمینه تهیه کشتی های حامل گاز ال پی جی و مواد نفتی و سوختی مشتریان بالقوه برای اینگونه کشتی ها وجود دارد که اینجانب روی درخواستهای مذکور مشغول فعالیت می باشم و طبیعتا با انتقال سهام ، کلیه منافع عملیات اشاره شده به سهامداران جدید منتقل خواهد شد .
شایان ذکر است که همزمان با انتقال سهام در دفتر اسناد رسمی تعهد نامه محضری خواهم داد مبنی بر اینکه کلیه بدهیهای احتمالی به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از دولتی و بخش خصوصی تا زمان نقل و انتقال به عهده اینجانب خواهد بود . چنانچه صاحبان جدید شرکت دارای مدیر عامل واجد شرایط باشند می توانند مدیر عامل مورد نظر خود را جایگزین مدیر عامل فعلی نمایند . در غیر اینصورت مدیر عامل فعلی می تواند با عقد قرارداد جدید به کار خود ادامه دهد . مدیر عامل فعلی یک وکالتنامه محضری بلاعزل برای انتقال ده در صد سهامی که طبق مقررات باید به نام ایشان باشد داده است و یک وکالتنامه دیگر برای انجام امور شرکت از طرف ایشان به اینجانب داده است . از لینک زیر می توان در سایت سازمان بنادر فعال بودن شرکت را رهگیری نمائید وارد لینک زیر می شوید و در قسمت جستجوی شرکتهای کارگزاری نام آوای دریای خزر و زیر آن شماره ثبت 212214 را وارد می کنید و کلمه جستجو را کلیک می نمائید
http://aca.pmo.ir/SitePages/Home.aspx
چنانچه اطلاعات و توضیحات بیشتری مورد نیاز باشد مطلع فرمائید تا در اختیارتان قرار دهم لیکن برای توضیحات بیشتر و یا مسائلی از قبیل قیمت ، ارتباطات و پتانسیل های موجود که ممکن است در اینجا ذکر نگردیده لازم است تا در جلسه حضوری در مورد آنها صحبت شود .
با تشکر
آگهی دهنده
حسین ربیعی
  • قیمت : -----
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : زرگراه کاشانی - ضلع جنوب غربی بزرگراه ستاری - ساختمان صبا - طبقه پنجم - واحد 29
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 816709
بازدید : 1839
دسته بندی : سرمايه گذار
آگهی دهنده
حسین ربیعی
  • قیمت : -----
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : زرگراه کاشانی - ضلع جنوب غربی بزرگراه ستاری - ساختمان صبا - طبقه پنجم - واحد 29
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com