انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سنگ تراورتن

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه معادن وکارخانجات مرمرين سنگ کسري در سال 1368 با هدف استخراج و فرآوري مواد معدني و سنگهاي تزئيني (ساختماني ) فعاليت خود را در استان زنجان آغاز کرده و پس از موفقيت در اکتشاف و تجهيز و بهره برداري از معادن سنگهاي ساختماني مختلف و مواد معدني مانند سيليس ، فلدسپات و کائولن ، به منظور توليد و فرآوري مصالح ساختمانی همچون انواع سنگهاي ماربل علي الخصوص تراورتن ، مرمريت و مرمردر سال 1387 اقدام به تاسيس کارخانجات فرآوري در شهرک صنعتي شماره 1 زنجان نمود که اين واحد توليدي با بهره گيري از تکنولوژي روز دنيا و جديد ترين ماشين آلات متعلق به شرکت ايتاليايي برتون ، توانايي توليد و فرآوري ساليانه 000/600 متر مربع انواع سنگهاي ساختماني با کيفيت عالي در قالب تايل و اسلب را ومورد قبول بازارهاي جهاني را دارامي باشد .
یکی ازمشکلات انبوه سازان وشرکتهای ساختمانی زیبا سازی بنا با استفاده از انواع مصالح ساختمانی که برای ساخت‌ وساز استفاده می‌شوند . سنگ مرمر که از دگرگونی سنگ آهک بوجود آمده است. وتراورتن سنگ آهکي است که در اثر فعاليت چشمه هاي آب گرم تشکيل مي شود . بطور کلي در طي فرآيند تشکيل ذخاير تراورتن، آب ها ي گرم از بين طبقات سنگ هاي کربناتي به ويژه سنگ آهک عبور مي کنند و به دليل اسيدي بودن، کربنات کلسيم موجود در اين سنگ ها را حل کرده و به صورت محلول کربناتي و بي کربناتي با خود به سطح زمين منتقل مي کنند . در سطح زمين به دليل افت فشار، کاهش حرارت آزاد شدن دي اکسيد کربن و همچنين تبخير، بلورهاي کلسيت تشکيل شده و به صورت لايه هاي نازکي برروي يکديگر رسوب مي کنند .
دلايل مصارف تراورتن ها بعنوان یکی از انواع سنگ ساختماني:
1- مقاومت قابل قبول -2برش و صيقل پذيري ايده آل3- شرايط استخراج ايده آل بدليل اينکه اغلب با لايه بندي افقي شيب کم و در نقاط کم ارتفاع و قابل دست يابي تکميل مي گردند-4 .عدم وجود ساختارهاي تکتو نيکي بر روي ذخاير تراورتن ها به دليل جوان بودن (کواترنر) که بعد از فازهاي کوهزايي مختلف زمين شناسي يافته اند -5زيبايي ظاهر -6وجود تخخل جهت چسبيدن به ملات -7 ارزاني نسبت به ساير سنگها.
محاسن و معايب تراورتن رنگي :
-1 تراورتن سفيد در صورتيکه رنگ آن بصورت يکنواخت سفيد بوده ورگچه هاي رنگي و خلل و فرج يکنواخت داشته باشد از مرغوبيت بيشتري بر خوردار مي باشد که معادن تراورتن محلات (آتش کوه) از اينگونه مي باشد.
-2وجود رگچه هاي رنگي ناشي از آلودگي به اکسيد هاي آهن تراورتن هاي سفيد ممکن است به سنگ زيبائي خاص بدهد.
-3تراورتن هاي کرم رنگ که ناشي از وجود رنگينه ها Pigments پراکنده اکسيد آهن در بين سنگ مي باشد از مرغوبيت کمتري برخوردارند.
-4تراورتن هاي رنگي که ممکن است برحسب درصد آلودگي به رنگينه ها اکسيد آهن، به رنگهاي قرمز، گردوئي و ليموئي و غيره ديده شوند ، به دليل نقش و نگارهائيکه ناشي از اختلاف ميزان آلودگي اکسيد آهن در لايه هاي مختلف تراورتن است ، ظاهر بسيار زيبا و جذابي دارند.
-6 در حال حاضر ايران تنها کشور توليد کننده تراورتن قرمز است.تراورتن قرمز گردوئي و ليموئي آذرشهر در آذر بايجان شرقي و تراورتن هاي قرمزسردارآباد، اردستان و نطنز از ديگر معادن تراورتن رنگي ايران هستند.
عمده محصولات ما شامل :
تراورتن سفید موج دار، تراورتن سیلور موج پیچ ، تراورتن سفید گنبد می باشد. ، تراورتن کرم انگوران
آدرس:تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، روبروی شهرداری منطقه 5، جنب مسجد علی ابن ابیطالب، برج نگین، طبقه 5، واحد 19، کد پستی 1481844444
تلفاکس: 02144973576
همراه: 09196464316 – 09196464317
وبسایت: www.kare2.ir ایمیل:karez@yahoo.com
آگهی دهنده
kare
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران،فلکه دوم صادقیه،خیابان آیت الله کاشانی، روبروی شهرداری منطقه 5،جنب مسجد علی ابن ابیطالب، برج ن
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 818091
بازدید : 757
دسته بندی : ساير كامپيوتر
آگهی دهنده
kare
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران،فلکه دوم صادقیه،خیابان آیت الله کاشانی، روبروی شهرداری منطقه 5،جنب مسجد علی ابن ابیطالب، برج ن
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com