انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شرکت پوشش های نوین کاویان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت پوششش های نوین سطح کاویان در سال 1385 تحت عنوان یک شرکت خدماتی اجرای رنگ داخل و نمای ساختمان آغاز به کار کرد و جهت تامین رنگ های متنوع مورد استفاده در ساختمان از تولیدات موسسات گوناگون بهره گیری می کرد و به عنوان واسطه میان تولید کنندگان رنگ ، بنکداران و رنگ فروشان با کار فرما عمل می کرد که خود مستلزم پرداخت هزینه های واسطه گری با این سه مورد را داشت
با افزایش نیاز به پوشش های رنگی و مواد آب بندی برای پروژه ها و بهبود قیمت رنگ ها و پوشش های ساختمانی، فعالیت تحقیقاتی خود را از ابتدای سال 1387 برای تولید رنگ اکریلیک آب پایه ویژه نما و داخل و ماستیک های آب بندی اکریلیک آغاز کرد.
هم اکنون این شرکت موفق به تولید رنگ های اکریلیک ویژه نما و داخل ساختمان و پرایمر های استری و ماستیک های آب بند کننده اکریلیک نموده است و این شرکت آماده خدمت گذاری در زمینه اجرای پروژه های ساختمانی با محصولات تولیدی خود می باشد که هزینه های واسطه گری در آن حذف گردیده است و با قیمت های مناسب در خدمت بخش ساختمانی می باشد .
در حال حاضر تولید رنگ های سفارشی در دستور کار این شرکت می باشد و اجرای آن نیز با توجه به سابقه درخشان این شرکت انجام می گیرد .امیدواریم در آینده ای نه چندان دور نیز بتوانیم تولیدات خود را از لحاظ کیفی و تنوع محصول به سطحی برسانیم که در پروژه های ساختمانی، از رنگ ها و پوشش های ساختمانی با کیفیت بهترو تولیدی همین شرکت بهرهمند گردیم و کاهش قیمت نیز در بخش اجرا مد نظر قرار گرفته شود.
هدف ما حذف حلال های نفتی ، از قبیل تینر روغنی و فوری ، رنگ های آلکیدی (روغنی) ، روغن های الیف زیر کار و و در آخر ارمغان سلامتی به جامعه میباشد . حلال تمامی مواد تولیدی ما آب می باشد و از نظر بهداشتی تایید شده ، کاملا بدون بوی نامطبوع ومواد سمی و دوست محیط زیست میباشد
با محصولات تولیدی شرکت پوشش های نوین کاویان با نام تجاری کاویان شیمی با طبیعت آشتی کنیم.
نام شرکت پوشش های نوین کاویان را در گوگل بجویید
لیست آخرین محصولات و پروژه های ما در فیس بوک به نام کاویان شیمی بجویید. www.facebook.com/kavian shimi
آگهی دهنده
مهرداد موسوی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 81880
بازدید : 6900
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
مهرداد موسوی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com