انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کتاب مرجع کامل طراحی PLANT با PDMS منتشر شد

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
√ کتاب ” مرجع کامل طراحی PLANT با PDMS “ منتشر شد...

مجموعه آموزشي نرم‏افزار PDMS، محصول گروه پايپينگ و فرايند، به کاربردهاي مختلف نرم افزار اعم از سطوح مقدماتي و پيشرفته پرداخته است. آموزش‏هاي اين پکيج بر مبناي ساختار نرم افزار و اولويت کاربرد ماژول‏هاي آن تقسيم بندي شده است. جلد اول اين مجموعه با نام ” مرجع کامل طراحي PLANT با PDMS مشتمل بر شش فصل و روش آموزش، گام به گام با انجام يک پروژه‏ي واقعي است. پس از آشنايي کلي با نرم‏افزار در فصل اول، در فصل دوم انجام پروژه با آموزش دو کاربرد اصلي‏ترين بخش نرم افزار يعني ماژول Design و کاربردهاي Pipe Work و Equipment آغاز شده . در فصل سوم مدل‏سازي کامل Structure و کاربردهاي مختلف و متنوع آن آموزش داده شده است. پس از مدل‏سازي سه يعدي قسمت‏هاي اصلي Plant، نوبت به گرفتن نقشه‏هاي Detail، Plan ها و ساير مستندات فني مورد نياز کارفرما مي‏باشد که در فصل چهارم و با آموزش ماژول Draft به آن پرداخته‏ايم. فصل پنجم نحوه‏ي گرفتن خروجي ها و Report هاي متنوع از اقلام پروژه را آموزش مي‏دهد. در فصل پاياني کتاب حاضر، آموزش مديريت پروژه و ساخت يک پروژه واقعي را در ماژول Admin آموزش داده‏ايم. به همراه کتاب يک عدد CD شامل پروژه‏ي انجام شده در کتاب ارائه مي‏شود. در جلد دوم اين مجموعه که به زودي روانه بازار خواهد شد، ساير کاربردهاي ماژول Design ( مانند Hanger & Support، HVAC و . . .) و ماژول Draft ( مانند ADP، Draft Admin)، آموزش کامل ماژول‏هاي IsoDraft، Spooler و ماژول‏هاي کاتالوگ‏نويسي (Paragon، Specon)، ماژول Administartion Lexicon و ماژول‏هاي Monitor، Propcon و نيز برخي نرم‏افزارهاي جانبي مانند PDMS Review و PDMS Catview ارائه خواهد شد و در مواقع لازم با برخي دستورات برنامه نويسي در PDMS آشنا خواهيم شد.

این کتاب در 416 صفحه توسط انتشارات اندیشه سرا به چاپ رسیده است و از 20 آذر در کتابفروشی های معتبر به قیمت 9000 تومان به فروش می رسد. شما می توانید با مراجعه به مرکز پخش (دفتر انتشارات اندیشه سرا) از تخفیف 10 درصد و با ارائه برگه تخفیف زیر( پرینت سیاه-سفید) از 20 درصد تخفیف خرید کتاب بهره مند شوید.

ناشر و مرکز پخش: میدان انقلاب- ابتدای کارگر جنوبی- بین نظری و روانمهر- بن بست گشتاسب- پلاک 56- طبقه دوم- انتشارات اندیشه سرا 88006487
آگهی دهنده
proping
  • قیمت : 10000 تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ناشر و مرکز پخش: میدان انقلاب- ابتدای کارگر جنوبی- بین نظری و روانمهر- بن بست گشتاسب- پلاک 56- طبقه
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 81883
بازدید : 9406
دسته بندی : كتاب - DVD-CD آموزشي
آگهی دهنده
proping
  • قیمت : 10000 تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ناشر و مرکز پخش: میدان انقلاب- ابتدای کارگر جنوبی- بین نظری و روانمهر- بن بست گشتاسب- پلاک 56- طبقه
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com