انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کارتن پلاست غرب

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت کارتن پلاست غرب با برخورداری از دستگاههای تمام اتوماتیک ساخت کشورهای ایتالیا، آلمان و سویس و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز اروپا یکی از بزرگترین تولید کنندگان ورقهای پلاستیکی در سطح خاورمیانه می باشد.
این کارخانه مشتمل بر واحدهای فنی مهندسی ساخت استند، کنترل کیفی، گرانول سازی، سالن تولید و چاپ در زمینی به مساحت 18000 مترمربع ساخته شده است. جنس ورقه های (شیت) پلاستیکی تولیدی این کارخانه از پلی پروپیلن (pp) بوده و تحتدعنوان کارتن پلاست، شیت پلاست (ورق پلاست)، رول پلاست (کلاف پلاست) در صنایع مختلف از کاربردهای وسیعی برخوردار می باشد. این محصول قابل بازیافت و استفاده مجدد در همین صنعت می باشد.
شیت پلاست از ضخامت 2 الی 10 میلیمتر و در طولهای نامحدود (رول) و عرض 210 سانتیمتر و گرماژهای مختلف و در رنگهای متنوع توسط این کارخانه تولید می گردد. واحد طراحی گرافیکی این شرکت مجهز به دستگاههای چاپ دیجیتال ساخت کشور سوییس می باشد که دارای قابلیت چاپ بصورت مالتی کالر بر روی انواع سطوح از قبیل سنگ، شیشه، پارچه، پلاستیک، موزاییک، کاشی، فلز و ... و نیز انواع استندها و نمونه های تبلیغاتی (sample marker) می باشد.
کاربرد کارتن پلاست:
1- صنایع بسته بندی : کارتن پلاست شامل انواع جعبه، باکس، سينی، انواع کيف و بسته فانتزی، ديوايدر، روکشهای محافظ قرقره کابل و پالت، محافظ انواع کولر و لوازم خانگی می باشد. کارتن پلاست در بسته بندی دارای مقاومت بسيار زياد در برابر ضربه، فشار، عوامل محيطي و شيميايی می باشد. کارتن پلاست محصولی مناسب جهت ساخت باکسهای جمع آوری کاغذ و بازيافت بوده و با توجه به اهميت مساله بازيافت کاغذ و حفاظت از محيط زيست اميدواريم نقش به سزايی در جلوگيری از قطع درختان داشته باشيم.
2- صنایع ساختمانی: بطور کلی موارد استفاده از پلاست شیت در صنعت ساختمان عبارتند از: قالب بندی - شناژ بندی - کالورت گذاری یا درز انبساط - عايق (صوتی، حرارتی و رطوبتی) - پارتيشن بندی - بلوک پلاستیکی حفاظ و حصار ساختمانی - سقف کاذب – فونداسیون. پلاست شیت به عنوان بهترين پوشش عايق رطوبتي، صوتی و حرارتی در ديوارها و سقف و بصرفه ترين محصول جهت اجرای سقف کاذب سوله های کارگاه های صنعتی، کارخانجات، مرغداری ها جهت بهينه سازي مصرف سوخت مي باشد و نیز به عنوان سقف كاذب، دیوار پوش و ديوارکاذب برای پارتیشن بندی در محيطهای صنعتی، اداری و سرویسهای بهداشتی و جايگزينی مناسب بجای بلوکهای پلی استايرن و قالبهای فلزی میباشد.
3- صنایع تبلیغاتی: استند روميزي كارتن پلاست شامل انواع استند رومیزی و طبقاتی و استندهای تبليغاتی (ساده و پایه دار) جهت نمايش و عرضه محصول می باشد. اين استندها در عين چاپ پذيری و زيبا بودن، سبک، كم حجم، مستحکم و بسیار به صرفه مي باشند بوده و محصول مناسبي جهت ارائه محصولات ظريف و كوچك ميباشد.
4- صنایع کشاورزی: به عنوان پوشش سقف جهت گلخانه های موقت و خزینه ها، به عنوان بستر جهت پرورش انواع گل و صیفی جات همچنین محافظ انواع نهال درختان در برابر گزند حیوانات مهاجم استفاده می گردد.
آگهی دهنده
فاروقی
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : شهرک صنعتی فاز 2 خیابان دهم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 820427
بازدید : 1505
دسته بندی : بسته بندي
آگهی دهنده
فاروقی
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : شهرک صنعتی فاز 2 خیابان دهم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com