انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه حفاري وكرگيري ساج دريل

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 26 فروردين 1403
مفتخريم كه براي نخستين بار در كشور دستگاه كرگيري و حفاري قابل حمل با نام ساج دريل را معرفي نماييم تا قدم كوچكي در بالا بردن راندمان و سهولت نمونه برداري هاي معدني كه پيش از اين با هزينه بالا انجام مي گرفت و ريسك فعاليت در اكتشافات معدني را افزايش مي داد ، برداشته باشيم. اين دستگاه ساخت و طراحي كشور ايالات متحده آمريكا بوده و به عنوان يك اختراع و طرح ابتكاري توسط يك متخصص زمين شناسي ثبت و اكنون به صورت تجاري در اختيار صاحبان صنايع و فعاليت هاي معدني و متخصصان قرار گرفته است . شركت سرمايه گذاري الماس جانفشان با اخذ نمايندگي اين دستگاه اجازه توزيع انحصاري آن را در ايران در اختيار دارد و وظيفه پشتياني و تامين قطعات را بر عهده خواهد داشت.

اين دستگاه در طول سال هايي كه عرضه شده با تغييرات و بهبودهايي همرا بوده و همچنان نيز به دليل باور شركت توليد كننده، ادامه دارد ، اكنون نمونه برداري در سه قطر مختلف امكان پذير است و ابزارهاي جديدي جهت توسعه امكانات به آن افزوده شده است. تمام قطعات از آلياژهاي مقاومم و سبك ساخته شده است تا هدف اصلي دستگاه كه قابل حمل بودن است را فراهم نمايد. دستگاه از يك موتور بنزين سوز ساخت ژاپن با مصرف بسيار كم 0.4 ليتر در ساعت تشكيل شده است كه با وزن و كاربري ساده حفاري و نمونه برداري را براي همه امكان پذير نموده است.
قابل حمل
در زمان حمل به وسيله كوله پشتي مخصوص به دستگاه ، براي تمام قطعات و متعلقات لازم جهت كرگيري فضاي كافي خواهيد داشت و وزن كل كمتر از 30 كيلوگرم خواهد بود ، كه به راحتي قابل حمل توسط يك نفر مي باشد.


در بر گيرنده تمام قطعات لازم
اين مجموعه در برگيرنده تمام قطعات لازم جهت حفاري در انواع سنگ هاي معدني با سختي هاي متفاوت مي باشد و نياز به ابزار ديگري نخواهيد داشت قطعات به دقت طراحي و ساخته شده است تا شما با خيالي آسوده به فعاليت بپردازيد.


سهولت كاربري
متصل كردن و جدا كردن رادها جهت حفاري عميقتر به سادگي با حركت دست و چفت شدن قسمت هاي در نظر گرفته انجام مي گيرد و به شما اين اطمينان را مي دهد كه در زمان استفاده از اين دستكاه نيازي به ابزار ديگري نخواهيد داشت همچنين خارج كردن نمونه به وسيله قطعات در نظر گرقته به سادگي صورت مي پذيرد.


حفاري سريع
به دليل طراحي خاص الماسه هاي اين دستگاه و قدرت و دور موتور بالا شما خواهيد توانست در سرعت و راندمان بالا به حفاري و نمونه برداري بپردازيد.
آگهی دهنده
مجتبي جانفشان
  • قیمت : بيست ميليون تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تبريز،شهرك فناوري خودرو،خيابان دوم،واحد 52
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 820985
بازدید : 2951
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
مجتبي جانفشان
  • قیمت : بيست ميليون تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تبريز،شهرك فناوري خودرو،خيابان دوم،واحد 52
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com