انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ارائه سیستم پرداخت در محل یا پرداخت پستی ولکس

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت ولکس با هدف تسهیل و سرعت بخشیدن به روند فروش و جلب رضایت مشتریان سرویس پرداخت در محل را راه اندازی و ارائه نموده است.هدف ما افزایش فروش شماست پس هم اکنون به جمع فروشنده های موفق ولکس بپیوندید و از پنل کاربری حرفه ایی ولکس بصورت رایگان استفاده نمایید.سامانه ولکس یکی از معتبرترین ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت در محل (COD)، درگاه پرداخت اینترنتی و درگاه پرداخت تلفن همراه است.
آدرس سایت :www.velex.ir
تلفن:021476261
سرویس پرداخت در محل (Cash On Delivery) چیست ؟ سیستم پرداخت در محل یا پرداخت پستی ( C.O.D ) به روشی از خرید و فروش اینترنتی گفته می شود که در آن کالای فروخته شده از طریق فروشگاه اینترنتی، توسط مأمورین شرکت پست جمهوری اسلامی از محل فروشگاه جمع آوری شده و به نشانی خریدار، در سراسر کشور ارسال می شود. مبلغ کالا نیز به همراه هزینه حمل و نقل طی فاکتور صادر شده از خریدار در محل و پس از تحویل کالا، به مامور پست پرداخت می شود. در این شیوه، دیگر نیازی به مراجعه خریدار به بانک جهت واریز وجه کالا نیست. فروشنده نیز از تأمین امنیت کالای ارسالی، وصول مبلغ و یا برگشت کالا مطمئن خواهد بود.
در صورتی که هزینه های سفارش بصورت الکترونیکی و آنلاین پرداخت شده باشد ، موزعین پستی ، صرفا نسبت به توزیع مرسولات اقدام خواهند نمود.
شرکت تجارت الکترونیک ولکس با فراهم کردن امکانات لازم و طراحی سیستم نرم افزاری فوق حرفه ای و با بهره گیری از سیستم مویرگی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران موفق به پیاده سازی این سرویس برای فروشگاه های مجازی در سرتاسر کشور گردیده ، بدیهی است کالاهای قابلیت ارسال توسط این سرویس را دارند که مشمول قوانین حمل و نقل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند. در زمان استفاده از این حالت وجه کالای ارائه شده در زمان توزیع محصول و توسط مامورین آموزش دیده شرکت پست دریافت خواهد شد، که این امر باعث بوجود آمدن اعتماد دوطرفه نزد خریدار و فروشنده خواهد شد.
ولکس متعلق به شرکت رسا پژواک جهان با نام تجاری رساکو است، این شرکت از فعالان حوزه فناوری اطلاعات، خدمات بانکی و تجارت الکترونیک می‌باشد. موضوع اصلی فعالیت شرکت عبارت است از طراحی، تولید، ارائه، نوآوری و پشتیبانی انواع سامانه‌ها، خدمات بانکی و تجارت الکترونیک ازجمله پرداخت آنلاین: برنامه‌نویسی، طراحی وب‌سایت، پروژه‌های مالی و ارائه خدمات میزبانی و … است.
آگهی دهنده
محمدی
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : گیلان رشت گلسار
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 826123
بازدید : 744
دسته بندی : توزيع كالا
آگهی دهنده
محمدی
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : گیلان رشت گلسار
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com