انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دوره ها و کارگاه های آموزشی منابع انسانی رایان راهبرد

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 12 آبان 1399
برگزاری دوره، آموزش، منابع_انسانی، بر اساس روش هی_گروپ؛ این دوره های تخصصی مدیریت منابع انسانی بر اساس محتوای دوره ها و کارگاه های بین المللی هستند.
کارگاه های تخصصی مدیریت منابع انسانی توسط اساتید باتجربه در اجرا و آموزش دیده و دارای گواهینامه از مؤسسات معتبر بین المللی در رایان راهبرد برگزار می شوند.
این دوره ها کاملن کاربردی بوده و با رویکرد توانمندسازی شرکت کنندگان اجرا می شوند. به طوری که در حین دوره یک نمونه ی واقعی از موضوع دوره را انتخاب و اجرا می کنند. تا بتوانند پس از پایان دوره، آن را در سازمان خود استقرار دهند. این دوره ها و آموزش های منابع_انسانی که در ارتباط با مسائل شغل و بر اساس متد هی_گروپ برگزار می شوند، معمولن هر فصل یک بار و یا هر ۶ ماه یکبار در محل شرکت رایان راهبرد برگزار می شوند. همچنین این دوره ها قابل برنامه ریزی برای برگزاری در داخل سازمان ها نیز می باشند. تاکنون شرکت های مختلفی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، دارویی، نرم افزار، ارتباطات، فولاد، ساختمان و نصب، سیمان و … از آموزش و خدمات مشاوره ای رایان راهبرد در این زمینه ها بهره گرفته اند.

یکی از موارد مورد تأکید ما این است که رایان راهبرد، یادگیری را در هر کدام از دوره های آموزش در زمینه منابع_انسانی، علی الخصوص در مورد هی_گروپ و شغل تضمین می کند.

برخی از دوره های کارگاهی که در حال حاضر ارائه می شوند در ذیل آمده است. جهت کسب اطلاع درخصوص محتوای دوره ها می توانید روی دوره ی مورد نظر کلیک کنید. علاوه بر این، رایان راهبرد آماده ی پاسخ گویی به ابهامات و یا درخواست های شما است. بدین منظور با شماره تلفن های شرکت تماس گرفته و یا از طریق واتساپ یا ایمیل، پیام ارسال فرمایید.
آگهی دهنده
رایان راهبرد چابک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 826978
بازدید : 632
دسته بندی : مشاوره
آگهی دهنده
رایان راهبرد چابک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com