انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مرکز فوق تخصصی کاشت موهای ثابت پدیده جوان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 24 دي 1401
مرکز فوق تخصصی کاشت موهای ثابت پدیده جوان
ترمیم موی پدیده جوان ، ترمیم تار به تار موهای شما
ترمیم موی پدیده جوان وارد کننده تمامی متریال ترمیم مو
prog wig hair pice
انواع چسب کراتینه
پروتزهای نانو و نانو ارگانیک

کاشت مو و انواع روش های آن:
کاشت مو به تکنیک جراحی گفته میشود که در آن ریشه های مو ، تک تک از ناحیه اهدا کننده به ناحیه در حال ریزش و یا خالی از مو برده میشوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده میشود و طی آن ریشه هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده میشوند. بعلاوه از این روش برای بازسازی ابرو ، مژه ، محاسن ، موهای سینه و ناحیه تناسلی و پوشاندن محل زخمهای ناشی از تصادف و یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای قبلی استفاده میشود. کاشت مو با پیوند پوست متفاوت است.
در هر پیاز مو 1 تا 4 رشته مو رشد میکند. امروزه در پیشرفته ترین روشهای کاشت مو، پیاز مو را دست نخورده انتقال میدهند. نتیجه این کار ظاهر طبیعی تر موهای کاشته شده است. این روش کاشت Follicular Unit Transplantation و یا بصورت کوتاه شده FUT نامیده میشود. موهای اهدایی به دو روش کاملاً متفاوت جمع آوری میشوند.
روش های کاشت مو :
1- روش FUE Follicular Unit Extraction) FUE) در واژه به معنای جداسازی به بخشهای فولیکولی میباشد که در واقع تمامی روشهای موجود مانند: FIT, FUT , FUG , FUM, SUT, BUT و... را شامل میشود.
یعنی برداشتن مو از ناحیهای از بدن شخص و انتقال یا پیوند آن موها به نواحی دیگر بدن در همان شخص، این انتقال معمولاً به ناحیه کم مو یا طاس سر، ابرو، ریش و... میتواند صورت گیرد..
2- روش FIT
Follicular Isolation Techniqueیا FIT در واژه به معنای تکنیک جداسازی فولیکولها. در این متد بوسیله پانچ از ناحیه بانک مو، که معمولاً از پشت سر و بالای گوشها انتخاب میشود، فولیکولها برداشت شده و در ناحیهای که نیاز به کاشت مو احساس میشود، مجدداً بوسیله پانچ و یا SLIT این فولیکولها کاشت یا پیوند داده میشوند.
3- روش BHT
BHT یا Body Hair Transplant در روش کاشت مو به روشی گفته میشود که بجای برداشت مو از ناحیه پشت سر از موهای بدن مانند سینه، کمر، ران، ناحیه شرمگاهی و یا هرجای بدن که بتوان از آنجا مو برداشت کرد به روش پانچ مو را برداشت میکنند و در قسمت مورد نیاز موی برداشت شده را کاشت میکنند.
4- روش FUT
Follicular Unit Transplant FUT در واژه به معنای عملی بر اساس قسمتهای فولیکولی.
آگهی دهنده
ترمیم مو پدیده جوان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 836078
بازدید : 1892
دسته بندی : كاشت و ترميم مو
آگهی دهنده
ترمیم مو پدیده جوان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com