انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

لامپ القایی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرحي مختصر بر لامپهاي نسل جديد فوق كم مصرف سان‌فار ( SUNFAR ) :
مطالعات جديد، نور سفيدي را كه از لامپهاي نسل جديد ساتع مي‌شود براي بينايي چشم مفيد مي‌داند. در دنياي امروز ميزان نوردهي فقط بستگي به شار نوري ندارد و با توجه به اينكه ميزان طيف نوري ساتع شونده از منبع نور در كيفيت بينايي تأثير مستقيم دارد لذا نوع و ميزان طيف نوري ساتع شونده از يك منبع نوري اهميت ويژه‌اي دارد، اكنون در برخي از شهرها با اميد آنكه آمار تصادفات در شب كاهش يابد، استفاده از نور سفيد بيش از نورهاي زردرنگ سديمي مورد توجه قرار مي‌گيرد، همچنين بازتاب مطلوب نور سفيد در فروشگاهها، سوپرماركتها، كارخانجات صنعتي، انبارها و ... باعث مي‌شود كه استفاده از لامپهاي فوق كم مصرف سان‌فار (SUNFAR) مطلوبتر از ديگر منابع روشنايي باشد.
لامپ فوق كم مصرف سان فار مدل جديد منبع نوري و مركب از سه تكنولوژي نور، مغناطيس و الكترونيك مي‌باشد و اختراع جديدي در صنعت روشنايي است. اين نوع لامپها فاقد هر گونه الكترود و سيم ( فلامنت) است كه با استفاده از تكنولوژي القاي مغناطيس يك مدار الكترومغناطيس در داخل لامپ ايجاد مي‌كند و درواقع بدليل عدم استفاده از سيم و الكترود مشكلات ساييدگي الكترود نيز در اين نوع لامپها وجود ندارد كه موجب عمر بسيار طولاني‌ آنها مي‌گردد. اين نوع لامپها برخلاف لامپهاي HID يا تخليه‌اي (متال هالايد، بخار سديم و بخار جيوه) ، حتي با چند بار روشن وخاموش كردن باز هم با اتصال جريان برق بلافاصله روشن مي‌شود. لامپ القايي سان فار داراي طول عمر بين 60000 الي 100000 ساعت مي‌باشد كه نسبت به لامپهاي نسل گذشته بسيار بيشتر است و در حقيقت هزينه نگهداري آنها را به صفر مي‌رساند. طول عمر اين نوع لامپها 5 تا 10 برابر لامپهاي HID و 100 برابر لامپهاي رشته‌اي و هالوژن و 10 تا 15 برابر لامپهاي فلورسنت مي‌باشد و با توجه به هزينه خريد 2 تا 3 برابري آنها نسبت به لامپهاي HID ، عملا بدليل عدم هزينه نگهداري و طول عمر زياد اين مقدار هزينه خريد اضافه بعد از گذشت مدتي مستهلك شده و حتي در نهايت موجب صرفه‌جويي نيز مي‌گردد.
لامپ فوق كم مصرف سان‌فار (SUNFAR) كمترين افت شار نوري را داراست و بعد از گذشت 2000 ساعت تنها 5% از ميزان نوردهي آن كاسته مي‌شود در حاليكه لامپهاي نسل قبل حداقل 30% از شار نوري خود را بعد از گذشت 2000 ساعت از دست مي‌دهند. بدليل اينكه فركانس كاري اين نوع لامپها بينKHz 256 –KHz 140 مي‌باشد اساساً فاقد هرگونه سوسو زدن و يا لرزش نوري هستند و در ضمن مانع خستگي چشم، و محافظ چشم در برابر آسيبهاي نوري مي‌باشند. بدليل عدم كاربرد الكترود و فيلامان و جيوه مايع در اين نوع لامپها ضمن اينكه آنها را در برابر ارتعاش و نوسانات برق و حتي وزش باد شديد مقاوم ساخته است، از آلودگي محيط زيست نيز جلوگيري مي‌كند.
ميزان مصرف انرژي لامپهاي القايي سان فار در قياس با لامپهاي سيمي ( 80% ) ، متال هالايد و فشار سديم و بخار جيوه (60% )، و لامپ كم مصرف (20% )، كمتر است. در اين نوع لامپها از هيچ گونه مايع جيوه استفاده نشده و به جاي آن از نوعي آلياژ جيوه به صورت جامد و به مقدار كم استفاده شده كه در هنگام شكستگي لامپ مانع آلودگي محيط زيست مي‌گردد. درواقع با بيش از 99% قابليت بازيافت، اين نوع لامپها يك دوست دار واقعي محيط زيست هستند كه مي‌توان از آنها به عنوان نور سبز ياد كرد.
از مزاياي بارز اين نوع لامپها مي‌توان به كاربرد وسيع آنها اشاره كرد، مانند: تونلها، خيابانها، ايستگاههاي مترو، واحدهاي صنعتي، مكانهاي پرخطر (پمب بنزين)، استاديومها، سالن‌ها، موزه، سالنهاي ورزشي، پارك، ساختمانهاي شهري و دكوراسيون.
تمام مزاياي ذكر شده باعث گرديده است كه لامپهاي فوق كم مصرف سان‌فار (SUNFAR) تبديل به اولين انتخاب مشتريان به عنوان نسل جديد منبع نوري با انرژي بهينه، گردد.

مطالعات جديد، نور سفيدي را كه از لامپهاي نسل جديد القايي ساتع مي‌شود براي بينايي چشم مفيد مي‌داند. اكنون در برخي از شهرها با اميد آنكه آمار تصادفات در شب كاهش يابد، استفاده از نور سفيد بيش از نورهاي زردرنگ سديمي مورد توجه قرار مي‌گيرد، همچنين بازتاب مطلوب نور سفيد در فروشگاهها، سوپرماركتها، كارخانجات صنعتي، انبارها و ... باعث مي‌شود كه استفاده از لامپهاي فوق كم مصرف سان‌فار (SUNFAR) مطلوبتر از ديگر منابع روشنايي باشد.
در دنياي امروز ميزان نوردهي فقط بستگي به شار نوري ندارد و با توجه به اينكه ميزان طيف نوري ساتع شونده از منبع نور در كيفيت بينايي تأثير مستقيم دارد به همين دليل در آزمايشگاهها علاوه بر اندازه‌گيري شار نوري بر حسب Lm/w ميزان Photopic و Scotopic ( P/S ) ، منبع نوري را نيز اندازه‌گيري کرد
آگهی دهنده
احمدی
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : چهار راه ولی عصر پ 1504
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 844037
بازدید : 1599
دسته بندی : برق صنعتي
آگهی دهنده
احمدی
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : چهار راه ولی عصر پ 1504
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com